www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss, neatgriež naudu par preci

220.lv - Slikts serviss, neatgriež naudu par preci

2022. Gada 10. Oktobrī no veikala saņēmu pasūtīto preci - sieviešu jaku. Atsūtīts tika nepareizs izmērs (pārdevēja kļūda) un tajā pašā dienā preci nosūtīju atpakaļ ar Latvijas pasta starpniecību, jo tā telefoniski man norādīja veikala darbiniece. Pievienoju atgriešanas veidlapu un e-pastā veikalam nosūtīju failus ar nosūtīšanas kvīti un bildi, kur redzama preces neatbilstība. Šodien ir 15. Novembris, bet nauda par preci joprojām nav atgriezta. Komunikācija pa telefonu un e-pastā ir bezjēdzīga, saņemu atvainošanos un solījumu naudu atgriezt, un tā, daudzas reizes. Esmu nogurusi no tā visa, tajā pašā laikā absolūti bezspēcīga kaut ko panākt!
Pievienoju failus ar pasta kvīti un bildi, kurā redzams, ka izmērs uz jakas nesakrīt ar to, kas uzrakstīts uz iepakojuma (pasūtīts bija 2xl) .

15.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 08.12.2022

Labdien, Līga!

Latvijas Pasts Jūsu pasūtījumu atgrieza bez reģistrācijas, līdz ar to pazuda iespēja to izsekot un Marketplace preces pārdevējs preci joprojām nav saņēmis.
Jums kā klientam nebūtu jācieš loģistikas kļūdu dēļ, tāpēc mēs veiksim izmaiņas iekšējos procesos, lai arī šādos gadījumos, naudas atgriešana notiktu noteiktajā termiņā. Nauda šobrīd Jums ir atgriezta.

Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes