220.lv - Pieviltas cerības (Aplauziens)
Isniedzu pasūtījumu mob. Telefona iegādei (dāvanai) .
Saņēmu zvanu no klientu apkalpošanas par to, ka būtu jāpārformē esošais pasūtījums un piegādes vietu, lai veiktu izvēlēto apmaksas veidu, nekādām problēmām nevajadzētu rasties.
Mēģināju to darīt (pa jaunam) 10-15 minūtes pēc telefona sarunas, taču 220.lv mājas lapā parāda, ka izvēlētā prece vairs nav pieejama (izpārdota) .
Nepatīkams emocionāls nosēdums...
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Citizenz!
Bez konkrēta pasūtījuma numura nevaram detalizēti izpētīt situāciju, bet pieļaujam, ka Jūsu pasūtītā prece noliktavā bija palikusi 1 gab., ar iepriekšējo pasūtījumu to bijāt rezervējuši un pēc pasūtījuma anulēšanas paiet pāris dienas, kamēr atlikums sistēmā atgriežas.
Ceram, ka atrādāt citu piemērotu preci no 220.lv pieejamā sortimenta.
220.lv
Pievienot komentāru