PRO BRO Express Car Wash - Bojāts auto
Brīdinājums par "PRO BRO EXPRESS Car Wash" – bojā auto un ņirgājas par klientiem!
Ja nevēlies, lai pēc automazgāšanas tavs auto būtu bojāts, un pēc tam vēl tiktu pazemots ar nievājošu attieksmi, turies pa gabalu no "PRO BRO EXPRESS Car Wash" Vienības gatvē 156, Rīgā!
Aizbraucu nomazgāt savu auto un pēc mazgāšanas konstatēju, ka man nolauzta antena. Iekārtas, kuras mazgā auto nav aprīkotas ar pietiekami jūtīgiem sensoriem, tādēļ pilnīgi droši pārbrauc pāri tavai mašīnai nolaužot visu, kas tām pa ceļam.
Ikviens, kurš kaut reizi bijis auto mazgātuvē, zina, cik grūti ir atrast un salasīt visus noteikumus, kuri kaut kur ar maziem burtiem sarakstīti, kamēr manevrē ar auto caur šaurajām iebrauktuvēm.
Šīs automazgātavas apkalpošana ir kliedzoši bezatbildīga, un viņiem ir pilnīgi vienalga, kas notiek ar klientu mašīnām!
Kad vērsos ar pretenziju, uzņēmuma atbilde bija ciniska un nekaunīga – "paši vainīgi, vajadzēja lasīt noteikumus." Uzņēmums cenšas izvairīties no jebkādas atbildības! Viņu attieksme bija nievājoša, augstprātīga un pazemojoša – viņiem ir pilnīgi vienalga, ka viņu mazgātava bojā klientu automašīnas!
NEKĀDĀ GADĪJUMĀ NEBRAUCIET UZ ŠO AUTOMAZGĀTAVU!
Viņi neuzņemas atbildību par bojājumiem, ņirgājas par klientiem, un viņu attieksme ir pilnīgs bezkaunības kalngals. Esmu vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, un ja tev ir līdzīga pieredze – dari to pašu!
"PRO BRO EXPRESS Car Wash" – garantēts veids, kā sabojāt savu auto un sabojāt sev dienu!
Komentāri (10)
tulīt pieskries kukold vatens Artūrs. S, papļūtīs, akkurāt evika kastingā :D :D
Par kādu eviku tu runā?
ne jau par tavu mammu :D :D
Tad jau par savu
Ja automazgātavā pēc pakalpojuma saņemšanas ir radīti auto bojājumi, uzņēmumam ir pienākums ievērot Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un nodrošināt godprātīgu komercpraksi. Saskaņā ar PTAL 19. pantu, patērētājam ir tiesības saņemt pakalpojumu, kas atbilst solītajai kvalitātei un nerada zaudējumus. Ja uzņēmums nav nodrošinājis pietiekami drošu pakalpojumu, kas izraisījis kaitējumu automašīnai, Jums ir tiesības prasīt bojājumu atlīdzināšanu.
Turklāt Negodīgas komercprakses aizlieguma likums aizliedz uzņēmumiem atteikties no atbildības, ja preces vai pakalpojumi ir sniegti nekvalitatīvi. Frāze "paši vainīgi, vajadzēja lasīt noteikumus" neatbrīvo uzņēmumu no atbildības, jo Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) nostāja ir tāda, ka slēpti vai neskaidri noteikumi nevar būt par pamatu patērētāja tiesību ierobežošanai.
Ja uzņēmums atsakās risināt situāciju:
1.Jums ir tiesības iesniegt rakstisku pretenziju uzņēmumam, pieprasot zaudējumu atlīdzināšanu (saglabājiet mazgāšanas čeku, fotoattēlus ar bojājumiem un jebkādu saziņu ar uzņēmumu).
2.Ja uzņēmums nesniedz atbildi vai atsakās atlīdzināt zaudējumus, vērsieties PTAC, kas izvērtēs lietu un var uzlikt sodu par negodprātīgu praksi.
3.Ja uzņēmums atsakās sadarboties, varat vērsties tiesā ar prasību par zaudējumu atlīdzināšanu.
Neklausies to juristu. Dod liekas cerības tikai, lai vēršaties pie viņa pēc palīdzības, maksājat naudu, lai gan pats zin, ka PTAC Jums nepalīdzēs šajā situācijā. Noteikumi ir noteikumi un katram ir pienākums tos izlasīt pirms pakalpojuma saņemšanas. Saprotams, ka tas nav tas ko vēlaties dzirdēt, bet tā ir realitāte.
RAMONA, Jūsu komentārs ir nepamatots, jo manā atbildē nav minēta jebkāda veida maksas pakalpojumu piedāvāšana vai personīga ieinteresētība finansiālā labuma gūšanā. Mans komentārs ir objektīvs skaidrojums par patērētāju tiesībām, kas balstīts uz Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, lai palīdzētu cilvēkiem orientēties savās iespējās situācijas risināšanai.
Jūsu turpmākā negatīvisma paušana attiecībā uz mani nav pamatota un robežojas ar tendenciozu attieksmi, kas var tikt uztverta kā vēršanās pret personas reputāciju. Aicinu izbeigt subjektīvu apvainojumu izteikšanu, kas neatbilst diskusijas saturam, un ja Jums ir atšķirīgs viedoklis, pamatojiet to ar konkrētiem argumentiem, nevis nepamatotiem uzbrukumiem.
Nebūs īsti taisnība. Ir uzņēmuma noteikumi, ir normatīvie akti, ir likumi. Katram savs svars. Cilvēkiem nevajadzētu tik ļoti pakļauties sīku uzņēmumu skribelējumiem uz papīra, ko tie sauc par noteikumiem, lai izvairītos no atbildības.
Un vēl ir tāda skaista lieta kā PR, jebšu uzņēmuma tēls.
Jūs zināt, ka automazgātuvēs var nolauzt antenu? Es to zinu pat bez noteikumu lasīšanas. Tā nav reta parādība un te īsti nedarbosies variants "lai izvairītos no atbildības". Te tomēr ir auto turētāja atbildība🤷♀️
Cilvēks piedāvā savus jurista pakalpojumus. Ir cilvēki, kuram cieņas aizskaršana un negodīgums traucē. Attiecīgi, ja viņu apmāna par 50 eur, tad, lai mazinātu uzņēmēju visatļautību, persona ir gatava iesniegt prasību tiesā, pat, ja jurista pakalpojumi maksās vairāk. Tas ir normāli, katrs grib nopelnīt. Tas, ka par 5 kapeikām šāds pakalpojums netiek sniegts, nenozīmē, ka tas būs nekvalitatīvs. Katrs bļāvējs pats par savu palīgstrādnieka darbu grib saņemt, kā deputāts, bet citam skauž. Ir cilvēki, kuriem pat vnk iesniegumu aizpildīšana sagādā problēmas. Ramona nevar pat iedomāties, cik daudz ko var sačakarēt autiņam moikā, nezinot no auto uzbūves pilnīgi neko.