AtrisinātaDPD - Slikts serviss kurjera dēļ
27.01.2024 reģistrēju sūtījumu ar kurjeru no adreses uz adresi. E-pasta saņemu visu info un 28.01 kurjers būs klāt. Visi dienu gaidu un atcēlu savus plānus, lai sagaidītu un nodotu šo sūtījumu, bet kurjers pat nepiezvana ka nebūs. 29.01 no rīta sazinos ar dpd, lai precizētu laiku cikos ieradīsies, jo man nekas nav atsūtīts par sūtījuma pārcelšanu. Zvana Saka ka pēc 2min būs. Gaidīju 8min un kurjers atrodas vispār citā adresē, bet e-pasta uz pavadlapas viss info norādīts korekti! Divas dienas jau kavējās sūtījumā izsūtīšana!
Nav garantija ka rit kāds atbrauks, jo neviens neko nezin un pat neinformē.
Kas par šo uzņemsies atbildību?
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu
DPD
Labdien,
Informējam, ka sūtījuma paņemšanu izveidojāt 28.01. un paņemšana bija plānota nākamajā darba dienā, 29.01.
Sistēmas kļūdas dēļ diemžēl paņemšanas adrese uzrādījās nekorekta un tāpēc sūtījums netika paņemts 29.01. un 30.01.
Tomēr redzam, ka šodien sūtījums no korektās adreses tika paņemts.
Patiesi atvainojamies, ka radušās kļūdas rezultātā ir sagādātas neērtības!
Ar cieņu
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Tomēr visi mēģinājumi tika ignorēti, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru