www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Sūtījumā nepareizs pasta indekss norādīts, zvanu, lai to nomainītu. Saka, ka nomainīs un rīt paka būs.
Protams rīt paka nav, zvanu, lai prasītu, cikos būs, bet man atbild jums nav pareizs pasta indekss, vēlreiz saku pareizo, lai nomaina. Tad rīt no rīta būšot, atkal nekā. Zvanot man Saka, jums nepareizs pasta indekss - es sāku balsī smieties.
Laikam nomainīt pasta indeksu sūtījumā ir meeeega grūts uzdevums. Ļoti neapmierināta ar šo uzņēmumu, lēni reaģē, slikta komunikācija, un vārdi - “noskaidros” un nedot nekādu ziņu divas dienas, laikam tā jūsu uzņēmumā ir norma.
Ir pagājusi 11 dienas, un zvanu katru dienu, lai noskaidrotu, kur ir paciņa. Katru dienu viena un tas pats - piegādās rīt 😄
bija jābūt piegādei - 14.01 vai 15.01. Bet šodien ir 25.01 un paciņa nav.

Turpmāk izvēlēšos citu piegādes kompāniju, jo tur komunikācijas un situācijas risināšana ir ātra un viegla.

25.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 25.01.2024

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 13.03.2024

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Tomēr visi mēģinājumi tika ignorēti, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

Z

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes