www.sudzibas.lv DPD Briesmīgs serviss

DPD - Briesmīgs serviss

Katru reizi ka paciņa tiek sūtīta caur dpd ir problēmas, vienu reizi rādīja veco telefona nummuru aizņēma 3 nedēļas lai to nomainītu, jo nomainot, rādās atkal vecais, tagad ar adresi tas pats, manam sūtijumam rāda veco adresi, rakstiju 2x lai piegādā uz jauno adresi, atbildēja ka piefiksēta informācija, būs uz jauno. Tagad skatos ka kartē ka kurjers ir vecajā adresē🤦🏼‍♀️ plus pati arī mainīju adresi mājas lapā tikko kā ieraudzīju nepareizu adresi! Ar dpd katru reizi ir problēmas, serviss ir vienkārši briesmīgs, es cenšos nekad neizvēlēties dpd un citiem neiesaku, jo tas ir murgs, lai dabūtu savu paciņu, nākas iziet cauri 101 problēmai. Lieki piebilst, ka nepareizo telefona nummuru un adresi, es mainu katru reizi, jo nezinu no kurienes viņi liek atpakaļ vecos datus, lai gan tie sen nekur nav bijuši noradīti!

06.02.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 09.02.2024

Labdien,

Vēlamies norādīt, ka informāciju par saņēmēju (tālruņa numurs, piegādes adrese) norāda sūtījuma nosūtītājs. Aicinām Jūs pārliecināties vai nosūtītājs ir informēts par jauno adresi, lai turpmāk sūtījumiem piegādes adrese būtu norādīta korekta.

Diemžēl sūtījuma pārvirzīšanas procesā ir konstatēta sistēmas kļūda.
Apzināmies, ka šī situācija ir radījusi Jums neērtības, kuras vairs nevaram novērst, tomēr vienlaicīgi ceram arī uz sapratni un apliecinām, ka no savas puses pilnveidosim iekšējos procesus, lai šādas situācijas neatkārtojas.

Atvainojamies par radušos situāciju un ceram uz turpmāku veiksmīgu sadarbību!

Ar cieņu
DPD

Papildināts karina.o 09.02.2024

Nepietika ar nepareizo adresi, sūdzībām un epastiem, kurjers piegādāja manu paciņu uz veco adresi, un atdeva manam 7 gadīgajam brālim pagalmā! Jums paveicās ka tas bija man brālis nevis kāds svešinieks kas gribētu piesevināties paku! Šis vispar bija šoks.

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 09.02.2024

Labdien,

Informējam, ka kurjera tiešais vadītājs ir informēts par šo gadījumu un ir veiktas attiecīgās darbības – ar kurjeru veiktas pārrunas par rīcībām konkrētajā situācijā, atkārtota instruktāža un piemērots soda mērs.

Patiesi atvainojamies par šo situāciju!

Ar cieņu
DPD

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes