DPD - Briesmīgs serviss
Katru reizi ka paciņa tiek sūtīta caur dpd ir problēmas, vienu reizi rādīja veco telefona nummuru aizņēma 3 nedēļas lai to nomainītu, jo nomainot, rādās atkal vecais, tagad ar adresi tas pats, manam sūtijumam rāda veco adresi, rakstiju 2x lai piegādā uz jauno adresi, atbildēja ka piefiksēta informācija, būs uz jauno. Tagad skatos ka kartē ka kurjers ir vecajā adresē🤦🏼♀️ plus pati arī mainīju adresi mājas lapā tikko kā ieraudzīju nepareizu adresi! Ar dpd katru reizi ir problēmas, serviss ir vienkārši briesmīgs, es cenšos nekad neizvēlēties dpd un citiem neiesaku, jo tas ir murgs, lai dabūtu savu paciņu, nākas iziet cauri 101 problēmai. Lieki piebilst, ka nepareizo telefona nummuru un adresi, es mainu katru reizi, jo nezinu no kurienes viņi liek atpakaļ vecos datus, lai gan tie sen nekur nav bijuši noradīti!
Labdien,
Vēlamies norādīt, ka informāciju par saņēmēju (tālruņa numurs, piegādes adrese) norāda sūtījuma nosūtītājs. Aicinām Jūs pārliecināties vai nosūtītājs ir informēts par jauno adresi, lai turpmāk sūtījumiem piegādes adrese būtu norādīta korekta.
Diemžēl sūtījuma pārvirzīšanas procesā ir konstatēta sistēmas kļūda.
Apzināmies, ka šī situācija ir radījusi Jums neērtības, kuras vairs nevaram novērst, tomēr vienlaicīgi ceram arī uz sapratni un apliecinām, ka no savas puses pilnveidosim iekšējos procesus, lai šādas situācijas neatkārtojas.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram uz turpmāku veiksmīgu sadarbību!
Ar cieņu
DPD
Nepietika ar nepareizo adresi, sūdzībām un epastiem, kurjers piegādāja manu paciņu uz veco adresi, un atdeva manam 7 gadīgajam brālim pagalmā! Jums paveicās ka tas bija man brālis nevis kāds svešinieks kas gribētu piesevināties paku! Šis vispar bija šoks.
Labdien,
Informējam, ka kurjera tiešais vadītājs ir informēts par šo gadījumu un ir veiktas attiecīgās darbības – ar kurjeru veiktas pārrunas par rīcībām konkrētajā situācijā, atkārtota instruktāža un piemērots soda mērs.
Patiesi atvainojamies par šo situāciju!
Ar cieņu
DPD
Pievienot komentāru