AtrisinātaDPD - Slikts serviss
No 13.03.24 nevar nogādāt manu paku, dpd saitā norādīja nekorektu iemeslu kāpēc nevar nogādāt. Dpd saitā ir norādīts ka uz pakas ir nepareiza saņēmēja adrese bet tā ir pareiza ir pakas fotogrāfijas. Zvanot konsultantiem tie nevar dot man informāciju kur tieši tā atrodas un kāpēc ir tāda aizkavēšanās. Katru dienu konsultanti atvainojās un sāka lai es rit gaidu kurjera zvanu, ka būs piegāde bet no viņa nav ne vēsts no 13 martā. Šodien viņi atkal pārcēla piegādās datumu uz 19.03.24.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu
DPD
Mūsu sarakstē Whatsappa ar DPD ir visi pierādījumi,ar foto ka adrese bija korekta, kāpēc katru reizi man liek gaidīt kurjeru,bet paka ka ir termināli tā arī ir.Cik ka ilgi man vēl ir jāmaina savi plāni dēļ tā?
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Tomēr visi mēģinājumi tika ignorēti, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru