www.sudzibas.lv DPD Nav veikta piegāde

DPD - Nav veikta piegāde

Man tika nosūtīts sūtījums 05757976382354 28. Februārī uz paku skapis līiba Ķekava. Sūtījumam radās sistēmas kļūda, par to tika informāts sūtītājs, ka sūtījums kavēsies. Man - saņēmējam tika nosūtīta sms ar durvju atvēršanas kodu, bet, atverot durvis, tās bija tukšas. Un tā 2 reizes. Paku neesmu saņēmusi vēl joprojām. L šobrīd tā ir Dzelzavas ielas pakomātā Rīgā. Lūdzu, atrisiniet šo kļūdaino ga'dijumu un piegādājiet preci kvalitatīvi. Liene Grīnhofa

12.03.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 13.03.2024

Labdien!

Lai veiktu precīzu datu pārbaudi, aicinām Jūs privātā ziņā iesūtīt papildus informāciju par telefona numuru uz kuru tika saņemta ziņa par sūtījuma izņemšanu un datumu, kad bijāt pie DPD Paku Skapja.

Paldies!

Ar cieņu,
DPD Latvija

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes