Adrese: |
A.Deglava 59-2 Rīga Latvia - LV-1035 (Juridiska adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 27405715 +371 22110263 |
Informācija: | Biroja adrese Stabu iela 45, Rīgā Veikalu adreses: Ganību Dambis 24A Tel. +371 67536965 Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā Tel. +371 22110147 |
Darba laiks: |
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Bērnu preču veikali |
Baby Store - Sūdzības un atsauksmes
AtrisinātaBaby Store - Slikts serviss
Pusotru mēnesi atpakaļ pasūtīju ortozi, pēc nedēļas man atnāca uz e pastu lūgums norādīt izmēru, ko arī izdarīju. Pasūtījumu joprojāam neesmu saņēmusi, un sazvanīt tur nevienu nav iespējams, arī uz e pastu atbildes nav. Vienu reizi sazvanīu, bet man iedeva cita cilvēka telefona numuru uz kuru zvanīt, to protams nav iespējams sazvanīt, piedāvā ierakstīt balss ziņu, arī uz to nav atbildes. Neiepērcieties tur.
Baby Store - Krāpšana
Pasūtījām četrus zīdaiņus un vienu apakškrekliņu 8. Maijā par summu 40,95 eiro. Mums piezvanīja, lai paziņotu, ka divi kostīmi nav pieejami un piedāvāja alternatīvu. Pēc tam nekādas atgriezeniskās saites un ignorēšana, līdz uzrakstījām sūdzību. Rezultātā prece tika nosūtīta tikai 1. Jūlijā, un tika nosūtītas tikai divas preces no piecām par summu 13,98 eiro! Par to mani pat neinformēja un naudu neatgrieza. Un izvēlētie alternatīvie kostīmi arī bija lētāki nekā tie, kurus sākotnēji pasūtījām un...
AtrisinātaBaby Store - Saistību neizpilde
02.06.2024. pasūtīju preci "Babystore" e-veikalā un uzreiz apmaksāju pirkumu saskaņā ar rēķinu Nr.BS-387593 par pasūtījumu #341046. 03.06.2024. saņēmu e-paziņojumu par pasūtītās preces trūkumu, un tādēļ uz veikala e-pastu nosūtīju iesniegumu par atteikšanos no pirkuma un lūgumu atmaksāt pasūtījuma summu un norādīto bankas kontu. Pēc papildus saziņas ar e-veikala pārstāvi, 04.06.2024. saņēmu e-paziņojumu par pasūtījuma anulēšanu un solījumu, ka nauda tiks atmaksāta 14 dienas laikā. Ņemot vērā...
Baby Store - Neatgriež naudu par anuleto pasūtījumu. Uz telefona zvaniem neatbild un nomet klausules
Jā negribat šķirties no savas naudas, tad neiesaku šeit kaut ko iegādāties! Pasūtījums tika veikts 18 maijā. Līdz 3 jūnijam ne ziņas ne miņas, piezvanīju, atbilde preces nav uz vietas. Jautājums, kāpēc piedāvājumā ir prece, kuras faktiski nav uz vietas, tajā pašā laikā solās piegādāt 5-8 darba dienu laikā. 3 jūnijā pasūtījums tika anulēts. Naudas atgriešanai bija jānotiek līdz 17 jūnijam, pēc lr likuma noteiktas kārtības! Šodien ir 26 jūnijs, nauda nav joprojām atgriezta. Zvanu, atbild ka...
AtrisinātaBaby Store - Slikts serviss, krāpšana
Очень не рекомендую покупать из этого магазина! Обманули меня на 50 евро. Я заказала детский коврик по скидке за 50 евро в интернет магазине, когда было указано что он в наличии. В итоге через 3 дня после этого мне написала kristina baby store, с сообщением о том, что коврика нет в наличии) после этого связаться мне с ними не удалось. Я звонила, писала на почту. Меня игнорируют. 0 звезд.
Baby Store - Krāpšana. Naudas neatgriešana
Liku šai firmai atgriezt naudu, jo nebija pieejama neviena prece, ko pasūtīju caur internetveikalu. Solīja atgriezt naudu 14 dienu laikā. Dienas pagājušas-naudas nav.. Uz epastiem neatbild. Šis veikals laikam mēģina nopelnīt uz topošajām un esošajām māmmiņām..
Baby Store - Krāpšana, slikts serviss, neatgriež naudu
Veicu divus pasūtījumus 22.03.2024 un 02.04.2024. (334552; 335516) Ilgi gaidīju iegādātās preces un pēc atgādinājumu e-pastiem pirmo pasūtījumu izsūtīja 19.04.2024, bet diemžēl maz ko no iegādātajām precēm varēju paturēt. Lielākais pirkums bija deguna lakatiņi - marlītes ar zīmējumu, izmērs 38x38 cm, bet saņēmu milzīgas, baltas 60x80 cm un 70x80 cm marles autiņus. Biju nikna par šādu čakarēšanu. Pēc iespējas ātrāk vēlējos saņemt naudu atpakaļ, tāpēc aizpildīju atgriešanas veidlapu un ar...
Baby Store - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss un attieksme pret klientiem. Nav vērts neko sūtīt viņu i-veikalā, jo preces vienkārši nav, pasūti kaut ko, samaksā, bet pēc tam atsūta info, ka prece izpārdota, par to klientu informējot tikai pēc uzdotiem jautājumiem par piegādi..paši neinformē, neatvainojas, ka preces nav.
AtrisinātaBabystore.lv - Krāpšana, slikts serviss.
24.05. pasūtīju bērnam galda spēli. Summa kopā ar piegādi sastāda 52.14 EUR. Pasūtījuma dienā saņēmu e-pastu, ka pasūtījums saņemts un nodots apstrādē. 29.05. interesējos par to, kad saņemšu pasūtījumu. Atbildi nesaņēmu. 03.06. atkārtoti e-pastā jautāju, kad tiks izpildīts pasūtījums. Saņēmu e-pastu, ka prece tomēr nav pieejama. Babystore piedāvāja alternatīvu preci vai dāvanu karti, kam es nepiekritu, jo vēlos atgūt naudu. Firma atsūtīja e-pastu, ka pasūtījums ir anulēts un saņemšu naudu 14...
Baby Store - Pasūtījumu neizpilda un naudu neatmaksā
Pasūtīju preci interneta mājaslapā https://www.babystore.lv/ un uzreiz par preci samaksāju no internetbankas. Nekādas informācijas par preces piegādi nebija. Pēc vairākiem manis rakstītiem e-pastiem atbildēja, ka tādas preces nav, varot piedāvāt citu. Es atteicos no citas preces. Paziņoja, ka pasūtījums ir anulēts un naudas atmaksa tiks veikta 14 dienu laikā. Nauda netika atmaksāta ne norādītajā termiņā, ne arī vēlāk. Pasūtījums #339148
Baby Store - Pasūtījums netiek izpildīts, naudu neatgriež
Maija sākumā veicu pasūtījumu. Nekādas ziņas par preces pasūtījumu vai piegādi nav. Tikai kļūdains epasts par viņu problēmām ar sistēmām. Sazvanīti vairākas reizes, katreiz sola pārskaitīt naudu šodien vai rīt 100%. Nauda nav saņemta. Pasūtījuma numurs #338646
AtrisinātaBaby Store - Netiek atgriezta nauda par nepiegādātām precēm
Ilgstoši netika reaģēts uz pasūtījumu. Kad pēc manas proaktīvas rīcības tika konstatēts, ka attiecīgā prece nav pieejama nepieciešamajā izmērā, lūdzu atcelt pasūtījumu. Nauda par anulēto pasūtījumu tā arī netika atgriezta ne norādītajā 14 dienu termiņā, ne arī vēlāk. Pasūtījums #339263.
BabyStore - Maldinošs online serviss
Savā internetveikalā izvieto daudz vairāk preču nekā pieejams un tīši nenorāda beigušās preces online katalogā (laikam lai rādītos top rezultātos meklētājos un salīdzināšanās portālos) . Jau vairāk kā 8 gadus piekopj šādu patērētājus maldinošu praksi, kad reklamē daudz atlaižu preču, bet kad esi izvēlējies, tad piedāvā tev nederīgas alternatīvas, kas bieži ir dārgākas vai zemākas kvalitātes. Šī iemesla dēļ senāk pārstāju veikt priekšapmaksu. Bet jāņem vērā arī izniekotais laiks uz izvēles izdarīšanu, jo tāpat rezultātā vairākas preces nav pieejamas.
Baby Store - Krāpšana
Pasūtīju 15 maijā dažādas lietas bērnam no šīs iestādes. Ņemot vērā kad ir jau 13 jūnijs. Es neesmu saņēmusi ne preci ne naudu uz preci ilgi negaidīju, jo pēc epastiem (mēs netiekam galā at pasūtījumiem) sapratu kad preces nebūs. Lūdzu atgriezst naudu. Aptuveni pēc pus otras nedēļas to lūdzu. Tad protams sekoja standarta frāze, kad nauda tiks atdota 14 dienu laikā. Un protams nauda netiek atgriezsta 14 dienu laikā, kā arī uz epastiem neviens nesteidzas atbildēt. Vismaz nekādas atbilde...
AtrisinātaBaby Store - Slikts serviss, naudas piesavināšanās par neizpildītu pasūtījumu
19.05. Veicu pirkumu babystore interneta veikalā un uzreiz to arī apmaksāju. Atnāca apstiprinājuma e-pasts, 20.05. Vēl viens e-pasts, ka pasūtījums ir nodots apstrādei un norādīts atbildīgais klientu apkalpošanas menedžeris. Tajā pašā 20.05. Vēl viens e-pasts, ka esot nobrukusi sistēma, pasūtījumu apstrāde var kavēties. 23.05. Atnāca vēl viens info e-pasts, ka prece manam pasūtījumam ir pasūtīta. Šai brīdī drusku wtf? , ko nozīmē pasūtīta, nekādas informācijas par pasūtījuma izpildes termiņu...
AtrisinātaBaby Store - Neatmaksā naudu par anulētu pasūtījumi, tikai solījumi
No šī uzņēmuma esmu vairākkārtīģi sūtīJusi preces, bet šajā reizē viss nogājis greizi. Veicu pasūtījumu aprīļa beigās, konkrēti, šūpuļkrēsliņu mazulim. Konsultante sazinājās ar mani, ka manis izvēlētā prece nav pieejama un diezgan ilgi jāgaida un piedāvāja alternatīvas. Apskatīju citus variantus, bet neviens nebija līdzīgs tam, ko vēlējos un gaidīt nevarēju. Līdz ar to mans pasūtījums tika anulēts 11.05.2024. , par summu 101.87 eur, kaut samaksāju 111.86, kur ietilpst kurjera pakalpojums, pie...
AtrisinātaBaby Store - Neatgriež naudu
Aprilī biju babystore.lv mājas lapā pasūtīJusi un samaksāJusi sev tīkumu preci, bet kuru tā arī nesaņēmu. Vairākas reizes biju centusies sazināties ar viņiem, bet neveiksmīgi, numurs vai aizņemts vai necēla klausuli, uz epastiem un čatu mājas lapā arī neatbildēja. Tik pēc 40 dienām atbildēja uz manu zvanu un pateica, ka preces nav un ka atgiezīs naudu, bet diemžēl arī to vēl nēesmu saņemusi. PS NEIEPĒRCIETIES ŚAJĀ MĀJAS LAPA...VIŅI NEUZSKATA SVARÌGI PAZIŅOT PAR PRECES NEESAMĪBU UN NAUDU ATGRIEZT ARĪ NESTEIDZAS!
AtrisinātaBaby Store - Krāpšana
Nebiju pat iedomājusies palasīt atsauksmes par šo it kā lielo uzņēmumu. Nekad mūžā vairs no turienes neko nepasūtīsim un nevienam neieteiksim, bet noteikti dalīsimies sliktajā pieredzē. 08.05. Pasūtījām veļas komplektu ratiņiem un plānu kombinezonu jaundzimušajam. Viņu mājaslapā bija rakstīts: "❗️❗️❗️pēc pasūtījuma noformēšanas e-pastā saņemsiet apstiprinājumu un informāciju par izpildes laikiem. ❗️❗️❗️ (šis e-pasts neatnāca) nb! Lūdzam pievērst uzmanību pasūtījumiem, kas tiek veikti no...
Baby Store - Krāpšana
Tāpat kā visi šeit raksta, ar mani notika tas pats scenārijs. Pasūtītā prece nebija noliktavā, tika anulēta. Lūdzu atgriezt naudu uz ko arī saņēmu apstiprinošu atbildi un piedāvājumu par dāvanu karti 25€ vērtībā. Vienojāmies par naudu, bet tāpat to nesaņēmu. Uz ziņām neatbild un sazvanīt nav iespējams. Slikts serviss, nevienam neiesaku, rīkojas ļoti negodīgi.
Baby Store - Slikts serviss
Nesaprotu kā darbojas tāds online veikals, kas nevar apstrādāt sūtījumus mēnesi, nekas no pasūtītā īstenībā nav noliktavā?! Tikmēr mājas lapā tik turpina likt akcijas. Kas tā par pircēju čakarēšanu? Es ļoti ceru, ka savu naudu par atcelto pasūtījumu saņemšu…