Adrese: |
A.Deglava 59-2 Rīga Latvia - LV-1035 (Juridiska adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 27405715 +371 22110263 |
Informācija: | Biroja adrese Stabu iela 45, Rīgā Veikalu adreses: Ganību Dambis 24A Tel. +371 67536965 Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā Tel. +371 22110147 |
Darba laiks: |
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Bērnu preču veikali |
Baby Store - Sūdzības un atsauksmes
AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriešana
7. Maijā pasūtīju 2 mantiņas mazajam brālim. Atrakstīja, ka maksājums veikts un saņemts. Pēc tam atrakstīja, ka sāk pasūtījuma apstrādi. Tad 17. Maijā atrakstīja, ka saitei uzbruka, pasūtījums aizņems ilgāk, nekā gaidīts. (saprotams) šajā e-pastā bija iekļautas 3 saites, lai saņemtu preci: 1. Saņemt pēc iespējas ātrāk. 2. Mazliet uzgaidīt, un saņemšu preces vēlāk, bet iespējams tās būs vērtīgākas 3. Jāgaida vēl ilgāk, bet menedžeris personīgi ar mani sazināsies, un visu izdarīs. Izvēlējo...
Baby Store - Naudas neatgriešana
Analoga pārējām sūdzībām. Veicu pasūtījumu 16.05.2024 Saņemu ziņu “ Pasūtījums nr. 339523 Apsveicam! Jūs esat veiksmīgi noformējis pasūtījumu. Sakarā ar pasūtījumu skaita palielināšanos, pasūtījumu apstrādē var aizkavēties ….. 17.05.2024 saņemu ziņu, ka “Jūsu pasūtījumam 339523 ir nomainīts statuss uz Apstrādē. Par pasūtījuma apstrādi atbildēs on-line menedžere Anna B..., tel. nr. 20025399” Pēc 4 h saņemu 2-vas ziņas, ka “Labdien, dārgais klient! Mums notiek sistēmas uzlabošanas tehniskie...
AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriezšana
19.06.2024. Veicu pasūtījumu, par kuru samaksa tika veikta uzreiz. 25.06.2024. Saņēmu no internetveikala ziņu, ka pasūtītā manta nav pieejama un var piedāvāt alternatīvu, kas mani neinteresēja, lūdzu anulēt pasūtījumu un atgriezt naudu. Tika atsūtīts informatīvs e-pasts, ka pasūtījums ir anulēts, un naudas atmaksa tiks veikta 14 dienu laikā. Pēc 14 dienām uzrakstīju e-pastu darbiniecei ar kuru sazinājos par pasūtījumu - solīja, ka 3 dienu laikā būs nauda manā kontā. Bet tas nav noticis. Līdz...
Baby Store - Naudas neatgriešana par anulētu pasūtījumu
02.06.2024. Veicu pasūtījumu nr. 341014 par kopējo summu 28.99 eur, par kuru samaksa tika veikta uzreiz. 04.06.2024. Saņēmu no internetveikala ziņu, ka pasūtītā manta nav pieejama un var piedāvāt alternatīvu. Piedāvātā alternatīva pilnībā neatbilda manām prasībām (manta bija savādāka, uz pusi mazāka, bet par tādu pašu naudu) , lūdzu anulēt pasūtījumu un atgriezt naudu. Tā vietā tika piedāvāta dāvanu karte 40 eur apmērā, no kuras atteicos un vēlreiz lūdzu atgriezt naudu. 05.06.2024. Tika...
Baby Store - Slikts serviss, krāpšana
Pasūtīju vienu preci, piegādāja absolūti citu, to visu pamatoja, ka tās preces nebija, nosūtījām to, kura bija un tas nekas, ka prece pat nav alternatīva (pasūtījums 343645) . Pat necentās sazināties un informēt, ka taisās nosūtīt citu preci. Par preci kļūdaini samaksāju 2 reizes, otru maksājumu neatgrieza, kā arī neatgrieza maksājumu par pasūtījumu 343696, jau pagāja 14 dienas. Komunikācija ir drausmīga, serviss nekāds, mānās, naudu neatgriež, uz epastiem neatbild. Neiesaku sūtīt preces baby store!
AtrisinātaBaby Store - Slikts serviss
Pieredze ar šo uzņēmumu nepatīkama. Pasūtīju lelli meitai dzimšanas dienā jau laicīgi - 2. Maijā, arī lego konstruktoru. Gaidu ziņu par piegādes statusu, nav nekādas. Sazinājos, izrādās šīs preces nav uz vietas, esot pasūtīta, tiekot gaidīta. Iet laiks, joprojām nekādas ziņas, sazinoties, Saka ka nu jau tūliņ būs klāt. Paiet vēl laiks, jau meitai dzimšanas diena garām, dāvana nav atnākusi. Sazinoties atkāroti, Saka, ka atzvanīs. Jā, atzvana, bet izrādās, ka konstruktora kā tāda vispār nav...
Babystore.lv - Krāpšana, slikts serviss, tiek pārdotas preces, kuras nav pieejamas, naudu neatmaksā
Šis uzņēmums izvieto savā mājas lapā preces, kuras faktiski nav pieejamas. Uzņēmuma interneta veikalā atspoguļotais preču noliktavas apjoms - neatbilst patiesībai. Par preci ir iespējams norēķināties tikai ar pārskaitījumu. Veicot apmaksu pēc vairākām dienām tiek piedāvāts citas kvalitātei neatbilstošas preces, kuru Cena ir 1/2 zemāka par pasūtīto preci. Uz e-pastiem neatbild, sazvanīt šo kompāniju nav iespējams. Kad pēc vairākkārtējiem e-pastiem tiek anulēts pasūtījums ar norādi, ka nauda...
Baby Store - Slikts serviss, neatbild uz ziņām, neatgriež naudu, izvietot preces internetā, kas nav pieejamas.
Šis kantoris nespēj vairs pāsteigt. Izvieto produktus, kas nav pieejami. Zvani viņiem un prasa, kur pasūtijums un atbildē saņem ''mums diemžēl nav šī produkta un varam piedāvāt ko citu''. Šo informāciju es saņēmu tikai pēc nedēļas, kad jau bija jābūt veiktai piegādei un pats zvanot nevis no viņu puses saņemot brīdinājumu. Atbraucu uz veikalu un tur izvēles aizvietotāj produktam nav nekādas. Labi, ja nav tad nav. Tad, lai dod naudu atpakaļ. Atnāk e-pasts ''saņemiet 14 dienu laikā atmaksu''...
Baby Store - Slikta serviss
Jau otro reizi sūtām preci un nav preces kuru pasūtījām. Tikai šoreiz ir vēl sliktāk. Šoreiz pat netika piedāvāta iespēja apskatīt citus variantus, bet gan pajautāts vienkāršs jautājums, par kuru es kā pircējs pat nesapratu ar kādu nodomu tas tiek jautāts. Ne paskaidrojumu ne paziņojuma ne informācijas, tikai jautājums. Un tad nu jādomā priekš kam jums šāda informācija ir nepieciešama (kaut kādai jūsu statistikai?) tika pasūtītas 2x baltas cepurītes, bet atsūta cepurītes ar zīmējumiem un vēl...
Baby Store - Naudas atmaksa netiek veikta
Tika pasūtīta bērnu gultiņa (52.99€ +dpd kurjera piegādes pakalpojumi) - 14 jūnijā. 15. Jūnijā caur e-pastu tika nodota informācija, ka mana prece nav pieejama, atbildēju, ka vēlos anulēt pasūtījumu un, ka gaidīšu naudiņu atpakaļ. 17. Jūnijā saņēmu e-pastu, ka pasūtījums anulēts #341991 un, ka naudiņa tiks pārskaitīta atpakaļ 14 dienu laikā.. Naudiņas joprojām nav, biju rakstīJusi ziņu babystore mājaslapas sarkastē, 02. Jūlijā, kur tika minēts, ka informāciju nodos grāmatvedei. Gaidīju līdz 05...
Baby Store - Neatgriež naudu par nepiegādāto preci
Neiesaku arī veikt sūtījumus no šī veikala. Pasītīju 2 preces, vienu saņēmu, otra nebija pieejama. Teica, ka atgriezīs naudu 14 dienu laikā, bet jau pagājuši 3 Mēneši un nekādu ziņu. Uz ēpastu neatbild, rakstot atkārtoti, tiek atbildēts angļu valodā pilnīgi ne pa tēmu.
Baby Store - Pasūtījums anulēts, bet netiek veikta atmaksa
Neiesaku pasūtīt preces no šī kaktu kantora. Trīs mēnešu laikā nespēj izpildīt pasūtījumu un neatgriež smaksāto naudu pēc pasūtījuma anulēšanas. Briesmīga klientu apkalpošana, neatbild ne uz e-pastiem ne telefona zvaniem. Vienīgais, ko māk lieliski - profesionāla melošana.
Baby Store - Krāpšana
01.07.2024. Pasūtīju preci "babystore" e-veikalā. Bērns bija sakrājis naudu un vēlējās iegādāties rotaļlietu. Saņēmu epastu, ka nav manta pieejama un pasūtījums ir anulēts. Nauda tiks atgriezta tikai 14 dienu laikā. Ļoti nepatīkami! Bērnam nav ne manta, ne nauda. Sazvanīt veikalu nav iespējams, komunikācija epastā prasta, nelaipna, ar kļūdām. Jau pagājušas 9 dienas, nauda vēl nav atgriezusies, cerēsim uz atlikušajām 5 dienām vai būšu spiesta vērsties patērētāju aizsardzībā. Veikals apzināti...
Baby Store - Обман!
10.06.24 был сделан заказ на 13.97€. В тот же день заказ изменил статус на «заказ в обработке», но позже от магазина пришло письмо, что заказанных товаров нет в наличии. Была предложена подарочная карта на 20€. От карты я отказалась, узнав можно ли вернуть деньги за заказ. Менеджер ответил, что в течении 14 дней деньги вернутся. На 6.07.24 денег нет, магазин кормит обещаниями.
Baby Store - Обман
30. Maijā tika veikts pasūtījums #340858 par summu 37.94 € pasūtījumā bija 4 djeco produkti. Nākamajā dienā viņi man piezvanīja un nosūtīja e-pastā ziņu, ka 2 no 4 precēm nav pieejamas. Viņi piedāvāja nomainīt preci. Tad pienāca vēstules, ka pasūtījums ir savākts un drīz tiks nosūtīts. Bet pagājis vairāk kā mēnesis un vēl nekas nav nosūtīts, uz ziņām nekur neatbild, arī uz telefona zvaniem neatbild. Ja manas preces nav noliktavā, tad vajadzētu atdot mana nauda, ja nē, tad jau sen vajadzēja preces nosūtīt!
Baby Store - Naudas neatgriešana
ŠAUSMĪGS IESPAIDS! Tika veikts pasūtījums #341763, veikta arī samaksa €54.16 apmērā. Saņēmu e-pastu, ka neviena no manis izvēlētajām precēm nav pieejama. Lūdzu pasūtījumu anulēt. Internetveikals solīja atgriezt naudu 14 dienu laikā. Šis laiks jau ir pagājis, naudas kontā aizvien nav! Uz e-pastiem neviens neatbild. Ar grūtībām sazvanīju operatoru, kurš dievojās 3 darba dienu laikā atgriezt naudu kontā. Kamēr nauda netiks atgriezta, sūdzību neizņemšu un vēlāk vērsīšos arī patērētāju tiesību...
Babystore.lv - Naudas neatgriešana par nesaņemtu pakalpojumu
27.05.2024. Veicu pasūtījumu internetveikalā babystore.lv, kur vēlējos iegādāties preci, kas rādījās pieejama (pasūtījuma nr. 340646) . Samaksa tika veikta pasūtījuma brīdī par kopējo summu 72.99 eur. Nākamajā dienā pasūtījuma statuss tika mainīts uz “apstrādē”. Pēc 2 nedēļu klusuma sāku pati interesēties par pasūtījuma statusu, kur, kā izrādījās, nemaz nav apstiprinājuma precei. Lūdzu pasūtījumu anulēt, jo pasākums, kam pasūtītā lieta bija paredzēta, jau sen bija pagājis. Ar vēl nedēļa...
Baby Store - Slikts serviss
Ужасная компания! Высокие цены. Сначала 2 месяца не могли доставить заказ, а теперь уже 3 недели не возвращают деньги за отмененный заказ! Рекомендую обходить этот интернет-магазин стороной. Лучше выбирайте www.220.lv
Baby Store - Обман
Сделала два заказа. Оплатила. На один ответили что нет в наличии предложили другой я отказалась. Деньги не вернули. На второй заказ вообще не отвечают. Тоже оплаченный. Раньше у них покупала было все хорошо. Tegi kaks tellimust. Maksis. Ühele vastati, et ei ole olemas pakuti teist keeldusin. Raha tagasi ei saanud. Teisele tellimusele ei vastata üldse. Samuti makstud. Varem oli neil kõik hästi ostetud.
AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriešana
Pasūtīju preces bērniem 19.05.2024., uzreiz veicu apmaksu. Pēc apmēram nedēļas nav ziņas par piegādi, tāpēc interesējos pati par pasūtījuma statusu. Sazināties ar pārstāvjiem ir ļoti grūti, telefonu neceļ. Kad izdodas sazvanīt, tiek solīts uz vietas neesošās preces aizstāt ar citām, bet piedāvājums man tā arī netiek atsūtīts. 29.05. izdodas pārdevēju sazvanīt, kur vienojamies, ka pasūtījums tiks atcelts un nauda manā kontā atgriezta 14 dienu laikā. Trīs reizes sūtīju e-pasta ziņas, ka naudu...