Baby Store

Babystore SIA
www.babystore.lv
Adrese: A.Deglava 59-2
Rīga
Latvia - LV-1035
(Juridiska adrese)
Tālrunis: +371 27405715
+371 22110263
Informācija: Biroja adrese
Stabu iela 45, Rīgā

Veikalu adreses:

Ganību Dambis 24A
Tel. +371 67536965
Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā
Tel. +371 22110147
Darba laiks: 9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Bērnu preču veikali

Uzticības reitings

34%
Sūdzības
203
Atrisinātas
42
Ar atbildēm
190
Apskatīt statistiku

Baby Store - Sūdzības un atsauksmes

BabyStore - Krāpšana, naudas neatgriešana

Krāpšana, naudas neatgriešana Krāpniecība, neizvēlēties šo veikalu! 26. Jūnijā tiek veikts pasūtījums no mājaslapas (kur uzrādās, ka visas preces ir pieejamas) , tiek veikta pilna apmaksa par precēm. Lauzītā latviešu valodā, saņemu e-pastu, ka lielākās daļas preču nav, lai aizstāju ar alternatīvām. Alternatīvie varianti lētāki, pilnībā neatbilst manām pasūtītajām precēm. No tā atsakos, lūdzu naudas atmaksu par precēm, kas nav pieejamas. Saņemu klasisko atbildi, ka naudas atmaksa tiks veikta likumā noteiktajā kārtībā - 14...

Baby Store - Nav atgriezta nauda

Nav atgriezta nauda 12. Jūnijā pasūtīju bērnam lego (pasūtījuma nr. #341793) 52€ vērtībā. 22. Jūnijā saņēmu zvanu, ka manis izvēlētā prece nav noliktavā, piedāvāja citus variantus. Par cik bērns meklēja tieši šo modeli, citus variantus neizskatījām un lūdzām atgriezt naudu. Solīja 14 darba dienu laikā atgriezt naudu. Ir pagājuši jau 2mēneši, nauda vēl joprojām nav atgriezta, tikai solījumi atgriezt naudu tuvākajā laikā. Bērns cītīgi krāja naudiņu un beigās palika gan bez lego gan bez naudas. Bēdīgi..

Babystore.lv - Krāpšana

Krāpšana Manu pasūtījumu #344640 uzņēmums anulēja 15.07.2024, jo viņiem nebija bērnu vannas putas. Pēc 14 dienam naudu neatgrieža. Pēc zvana solīja atgriezt bet nekas nenotika. Pasūtīja summa 26.76 euro. Uz vēstulēm neatbild. Jau otro reizi viņiem nav preces, kuras ir piedāvāti mājāslapā. Arī viņi neatjauno informāciju par preču pieejamību vai ir prece vai nav, jo pēc manis šo vannas putu pasūtīja mans draugs, un tas pats - ne preces ne naudas.

Baby Store - Krāpšanu shēma

Krāpšanu shēma Pasūtu meita leļļu ratus, pa 23 € tai skaitā piegāde. Rati tika pasūtīt 23.05.2024 pāriet nedēļā nav ziņas pēc tam izrādās ka nav noliktavā intrese pēc paskatās un lielākā daļa no veikala piedāvājumā nav noliktavā, protams piedāvā citas preces. Viņi pazvana un piedāvā citus, zvans bija 22.06.2024 Sola naudu atgriezties 14. Dienas laikā protam nauda nav atgriezta noteikti vairāk no šī veikalu nesūtīt un citiem arī neiesaku. Krāpšana shēma. 😡

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Pasūtiju preci kura izrādās ka nav veikalā un protams piedāvā visādus citus variantus kaut gan ja gribētu citu pirktu to citu uzreiz. Un pagājušas 14 dienas un nauda nav atgriezta. Nekad mūža vairs neko nepirkšu sajā veikalā! Nepatīkamākā pieredze!

Baby Store - Sistemātiska krāpšana

Sistemātiska krāpšana Līdzīgi kā daudziem - pasūtīju un samaksāju par preci, kura neesot pieejama un pēc pasūtījuma atcelšanas neesmu saņēmusi naudu atpakaļ 14 dienu laikā un vispār. Smieklīgi, ka zvanot par pasūtījumu pat vairākas reizes dienā, atbild, ka info nodošot grāmatvedei. Sistemātiska krāpšana - pārdot neesošas preces un pēc pasūtījuma anulēšanas naudu neatgriezt. Ptac ziņots.

Babystore.lv - Informācija mūsu klientiem

Informācija mūsu klientiem 👉cienījamie klienti, paldies, ka izvēlējāties mūsu internetveikalu. Mēs augstu vērtējam jūsu uzticību un vēlamies sniegt jums vislabāko iepirkšanās pieredzi. Tomēr mēs saprotam, ka pēdējā laikā dažiem no jums ir bijuši uztraukumi par naudas atgriešanas procesu. 🚀 vēlamies jūs informēt, ka mūsu uzņēmums veic aktīvus pasākumus, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti un paātrinātu naudas atgriešanu. Diemžēl sistēmas traucējumu dēļ radās naudas atgriešanas Rinda, kuru patreiz aktīvi kārtojam. Lai...

Baby Store - Neatgriež naudu par anulētu pirkumi

Neatgriež naudu par anulētu pirkumi Veicu vairākus pirkumus interneta veikalā babystore.lv, apmaksāju. Lai gan interneta veikalā preces uzrādījās kā pieejamas, pēc pāris dienām saņēmu zvanu, ka tomēr preces nav. Pasūtījumi tika anulēti, naudas atmaksa solīta 14dienās. Šodien ir 26.diena, naudu neesmu saņēmusi. Uzņēmums vairākkārt sola naudu atgriezt, bet solījumu nepilda.

AtrisinātaBaby Store - Krāpšana

Krāpšana Īstā cilvēku krāpniecība, ignorē savus klientus, vienaldzība, neatgriež naudu. Pasūtīju maijā bērnu ritentiņu, gaidīju 2 nedēļu un pēc manas e-pasta vēstules izrādas ka prece izpārdota, veca kolekcija, bet websaite it ka pieejamas. Es protams pateicu lai manu pasūtījumu atcel. Jūnijā saņemu vēstuli ka mans pasūtījums atcelts un es saņemšu naudas atmaksu 14 dienu laika, uz vēstulēm neatbild, naudas nav! Mans pasūtījuma nr. #339082

AtrisinātaBabystore / BBS Lead SIA - Pasūtījuma nav, 175 EUR vērtībā

Pasūtījuma nav, 175 EUR vērtībā Pasūtījuma Nr. 343620, 29.06.2024 Pasūtīju preci par summu 174,43 EUR (t.sk. piegāde). Gaidu jau otro mēnesi pārtinamo galdu zīdainim. Prece ir ļoti vajadzīga. Ja būtu zinājusi, ka šādas problēmas, nekad šeit nepasūtītu. Sazvanīt nevar vispār. Uz email atbild tikai, ka būs nākamnedēļ. Bet joprojām nav nekādas precīzas informācijas. Lūdzu kompāniju sazināties ar mani un atgriezt naudu vai piegādāt preci tuvākajā laikā. Lūdzu ieteikt pieredzējušus klientus, kur griezties gadījumā, ja problēma...

Baby Store - Krāpšanas, naudas neatgriešana

Krāpšanas, naudas neatgriešana Īstā cilvēku krāpniecība, ignorē savus klientus, vienaldzība, neatgriež naudu, pasūtīju jūnija beigas bērnu gultiņu, gaidīju nedēļu uz pēc manas e-pasta vēstules izrādas ka prece izpārdota, veca kolekcija, bet websaite it ka pieejama, tādi pati gultiņa tikai dārgāka…es protams pateicu lai manu pasūtījumu atcel, jo es neko tad nesūtīšu,18 jūlija saņemu vēstuli ka mans pasūtījums atcelts un es saņemšu naudas atmaksu 14 dienu laika, uz vēstulēm neatbild, naudas nav! Manam.. Mans pasūtījumu numurs #345203

Baby Store - Līdzekļu ieturēšana

Līdzekļu ieturēšana Tas ir prātam neaptverami, cik daudz sūdzību uz šo kantori. Ziniet, viņi man neatgriež 8eur + omniva. Mani tā nauda neizglābs, bet šis jau ir principa jautājums! Sūtījuma nr #343178, lūdzu dārgais babystore, atgrieziet naudu. Šim uzņēmumam noteikti ir jāveic internetveikala darbinieku apmācība, vai vismaz nepieņemt tik daudz pasūtījumi, ja nevar tos pavilkt. Mēnesis ir jāzvanās, lai sadzirdētu tikai pīīī pīīī..

BabyStore - Krāpšanas

Krāpšanas Pasūtīju jūnija beigas bērnu gultiņu, gaidīju nedēļu uz pēc manas e-pasta vēstules izrādas ka prece izpārdota, veca kolekcija, bet websaite it ka pieejama, tādi pati gultiņa tikai dārgāka…es protams pateicu lai manu pasūtījumu attceļ, jo es neko tad nesūtīšu,18 jūlija saņemu vaestuli ka mans pasūtījums atcelts un es saņemšu naudas atmaksu 14 dienu laika, pagāja jau 7 dienas, uz vēstulēm neatbild, naudas nav! Manam.. Mans pasūtījumu numurs #345203.. Es teikšu tā manam bērnam, tagad nav gultīņa...

Baby Store - Preces nav un naudas atpakaļ arī nav

Preces nav un naudas atpakaļ arī nav Divus mēnešu gaidīju pasūtījumu, uzrakstīju sūdzību pēc kuras solīja, ka prece tikšos piegādāta nedēļas laikā, beigās saņemu vēstuli ka mans pasūtījums anulēts un es saņemšu naudas atmaksu 14 dienu laika, pagājušās 20 dienas, naudas nav! Nekad vairs tur neiepirkšos. Protams, sazvanīt viņus nav iespējams. Diez kur vēl vērsties lai šo krāpnieku veikalu slēgtu!

AtrisinātaBaby Store - Krāpnieki

Krāpnieki Pasūtīju jūnija beigas 2 zobu birstes, gaidīju nedēļu uz pēc manas e-pasta vēstules izrādas ka prece izpārdota, bet websaite it ka pieejama… 2 jūlija saņemu vaestuli ka mans pasūtījums anulēts un es saņemšu naudas atmaksu 14 dienu laika, pagājušās 20 dienas, uz vēstulēm neatbild, naudas nav!

AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriešana

Naudas neatgriešana Veicu pasūtījumu. Gaidiju vairāk kā nedēļu un nekādas ziņas nebija. Rakstiju epastu, lai uzzinātu, kas notiek ar pasūtījumu. Atbildēja, ka komplektē, pēc neilga laika zvanīja no babystore, tik neskaidri runāja latviešu valodā, ka sapratu tikai to, ka nav kaut kas no pasūtījuma un viņi veiks naudas atmaksu. Labi, piekritu. Naudas atgriešana jāveic 14 dienu laikā, respektīvi manā gadījumà līdz 12. Jūlijam (2024) . Šodien ir 19. Jūlijs, bet nauda nav atgriezta. Saziņa neveiksmīga. Ļoti slikta pieredze. ☹️

Baby Store - Netiek atgriezta nauda par anulētu pasūtījumu

Netiek atgriezta nauda par anulētu pasūtījumu Izvēlējos bērnam pasūtīt kinderkraft krēsliņu. Pasūtījums tika apstiprināts. Pēc kāda laika atnāca e-pasts no [slēpt]@babystore.com, ka krēsls neesot pieejams un piedāvāja 4 dārgākus variantus. Atteicos no piedāvājuma un vēlējos saņemt atpakaļ samaksāto naudu. Kristīna anulēja pirkumu (1. Jūlijā 2024. Gadā) un solīja naudu atgriezt 14 dienu laikā. Ir pagājušas vairāk kā 14 dienas un naudu neesmu saņēmusi savā kontā. Komunikacija ar kristinu bija ļoti sliktā lauzītā latviešu valodā, taču...

AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriešana

Naudas neatgriešana 7. Maijā pasūtīju 2 mantiņas mazajam brālim. Atrakstīja, ka maksājums veikts un saņemts. Pēc tam atrakstīja, ka sāk pasūtījuma apstrādi. Tad 17. Maijā atrakstīja, ka saitei uzbruka, pasūtījums aizņems ilgāk, nekā gaidīts. (saprotams) šajā e-pastā bija iekļautas 3 saites, lai saņemtu preci: 1. Saņemt pēc iespējas ātrāk. 2. Mazliet uzgaidīt, un saņemšu preces vēlāk, bet iespējams tās būs vērtīgākas 3. Jāgaida vēl ilgāk, bet menedžeris personīgi ar mani sazināsies, un visu izdarīs. Izvēlējo...

Baby Store - Naudas neatgriešana

Naudas neatgriešana Analoga pārējām sūdzībām. Veicu pasūtījumu 16.05.2024 Saņemu ziņu “ Pasūtījums nr. 339523 Apsveicam! Jūs esat veiksmīgi noformējis pasūtījumu. Sakarā ar pasūtījumu skaita palielināšanos, pasūtījumu apstrādē var aizkavēties ….. 17.05.2024 saņemu ziņu, ka “Jūsu pasūtījumam 339523 ir nomainīts statuss uz Apstrādē. Par pasūtījuma apstrādi atbildēs on-line menedžere Anna B..., tel. nr. 20025399” Pēc 4 h saņemu 2-vas ziņas, ka “Labdien, dārgais klient! Mums notiek sistēmas uzlabošanas tehniskie...

AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriezšana

Naudas neatgriezšana 19.06.2024. Veicu pasūtījumu, par kuru samaksa tika veikta uzreiz. 25.06.2024. Saņēmu no internetveikala ziņu, ka pasūtītā manta nav pieejama un var piedāvāt alternatīvu, kas mani neinteresēja, lūdzu anulēt pasūtījumu un atgriezt naudu. Tika atsūtīts informatīvs e-pasts, ka pasūtījums ir anulēts, un naudas atmaksa tiks veikta 14 dienu laikā. Pēc 14 dienām uzrakstīju e-pastu darbiniecei ar kuru sazinājos par pasūtījumu - solīja, ka 3 dienu laikā būs nauda manā kontā. Bet tas nav noticis. Līdz...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes