AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriešana
Labdien, jūnijā tika pasūtīts autokrēsls bērnam. Par cik prece nebija noliktavā, alternatīvas neatbilda, pasūtījums tika anulēts. Epastā 17.06. Tika saņemts epasts, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. No 17.06. Esam mēģinājuši zvanīt, rakstīt epastus, bet atbilde nav saņemta un telefonu neviens neceļ.
Pasūtījuma nr. 342222.
Vēlamies atgūt naudu, kas nav maza summa.
Paldies.
Labdien, Gint! Liels paldies par Jūsu komentāru!
Esam to saņēmuši.
No sirds atvainojamies par ilgo naudas atgriešanu. Informāciju esam nodevuši atbildīgajai personai un naudu Jums atgriezīsim!
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Labdien! Atmaksu veiksim šīs dienas laikā. Pārskaitījums starp bankām var ilgt 1-2 darba dienas!
Vēljoprojām nauda nav saņemta. Pirmdien noteikti tā netika izskaitīta. Varbūt drīz sāksiet arī maksājuma uzdevumus viltot?
Pievienot komentāru