Adrese: |
A.Deglava 59-2 Rīga Latvia - LV-1035 (Juridiska adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 27405715 +371 22110263 |
Informācija: | Biroja adrese Stabu iela 45, Rīgā Veikalu adreses: Ganību Dambis 24A Tel. +371 67536965 Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā Tel. +371 22110147 |
Darba laiks: |
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Bērnu preču veikali |
Baby Store - Sūdzības un atsauksmes
Baby Store - Neatmaksā pārmaksāto naudu, ignorē vēstules
Labdien, veicu pasūtījuma internetveikala babystore.lv (SIA Bbs Lead) , pārskaitīju naudu uz viņu konta, piegāde bija diezgan Ilgā (apmaksa bija 20.03, daļa no precēm atnāca 10.04) daļu no pasūtījuma saņēmu, daļu nē, sazinājos ar veikalu, solīja atmaksāt naudu 16.04 par nesaņemto preci, bet nav ne naudas, ne ziņas no veikalā (manas vēstules viņi ignorē) . L
Baby Store - Вводят в заблуждение
Сделала заказ 26.03, прислали эмайл, что, как вышлют товар-дадут знать. Ждала, ждала-ничего. Решила написать, и только сейчас сообщают, что, выбранного мной товара, нет на месте. Спасибо, что так долго тянули, и, что, сейчас, за 2 дня до праздника мне нужно искать другой подарок ребенку. Если бы вы, уважаемые, потрудились вовремя сообщить клиенту, что товара нет на месте, то было бы, хотя бы, больше времени что-то решить, а не так, как поступили вы, сообщя об этом лишь спустя неделю. Вообще...
Baby Store - Krāpšana
Neiesaku iepirkties nevienam šajā veikalā! Internetveikalā biju iepirkusies trīs reizes un vairs nekad dzīvē.. Naudu samaksāju, preci it kā pasūta no ražotāja, gaidu mēnesi, tad paziņo, ka vēl jāgaida, līdz ar to es atcelju pasūtījumu, kur man atnāk epasts, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. Naudu gaidu jau mēnesi.. Nu tad, aizrijaties ar manu naudu!
Baby Store - Naudas piesavināšanās - krāpnieku kantoris
Pasūtījums Nr. 332003. Prece pasūtīta no internetveikala, saņemta Prūšu ielā 4 veikalā 15.februārī, atgriezta tajā pašā veikalā16.februārī. Zvanīju nezin cik reizes, parasti neviens neatbild, pacēla reizes trīs un visu laiku solās nodot informāciju grāmatvedim un saka, ka naudas atmaksa būs nedēļas laikā, tad 2 dienu laikā, tad šīs dienas laikā. Līdz šīs dienas vakaram nav nekā. Neiesaku neko pirkt, ja gribēsiet atgriezt, naudu neredzēsiet kā savas ausis.
AtrisinātaBaby Store - Krāpšana
Identiska situācija jau te minēta. Pasūtu preci, veikala pārstāve atsūta e pastu, ka tas modelis izpārdots, tā kā citu nevēlējos - atnāca ziņa, ka pasūtījumu anulē un naudu atgriezīs 3-5 darba dienu laikā. Šis laiks iztecējis, naudas nav, sakomunicēt ar veikalu vairs nav iespējams.
Baby Store - Neatgriež naudu par preci
Bija pasūtītas 4 preces bērnam, atnāca tikai 3, rakstīju epastu, teica ka nav sadarbības ar konkrēto ražotāju, un tādas preces vairs nav, tās bija knupīša turējs, teica ka atgriezīs naudu 5 darba dienu laikā, tagad jau pagājis ir mēnesis un nauda nav atgriezta! Uz epastu neatbild. Kaut summa nav liela, bet tik un tā, es vairs neko no tā interneta veikala nesūtīšu!
Baby Store - Slikts serviss
Par ratu drošības jostām uzjautājot - vai derēs konkrētai firmai? ! Atbilde bez pieturzīmēm - viņas ir universālas protams, neder ne man interesējošiem, nedz vēl citas firmas. Ar naudas atgriešanu nesteidzās. Atgriešanās veidlapu atsūta pēc pāris dienām, kaut prece jau atgriezta! Ir grūti pievienot uzreiz sūtījumam? !? Vissliktākā pieredze ar internet veikalu sadarbību!
Baby Store - Slikts serviss
Pirms sūtīšanas izjautāju par drošības jostām ratiem konkrētajām modelim-vai der? Atbilde atnāca bez pieturzīmēm-viņas ir universālas protams neder ne par jautātājiem, ne arī citas firmas ratiem! Tātad nav pat nojausmas, ko paši tirgo! Atgriešanās veidlapu atsūta pēc dienām, kaut prece jau ir atgriezta! Ir grūti to pievienot sūtījumā uzreiz, ja nepieciešams tomēr! Ar naudas atgriešanu noteikti nesteidzās-vissliktākā pieredze no internetu veikalu atgriešana gadījumiem! Šis personīgi mans gadījums-un veikalam iešu ar līkumu!
Babystore.lv - Krāpniecība
No babystore.lv pasūtīju rotaļlietu un veicu apmaksu. Pēc pāris dienām atnāca atbilde, ka šī rotaļlieta ir izpārdota. Sarakstē ar internetveikalu pasūtījums ir anulēts un pasūtījuma apmaksa tiks veikta 3-5 darba dienu laikā. Nu jau ir 8. Darba diena. Uz epastiem neatbild, zvani un ierunātie ziņojumi arī tiek ignorēti. Šī rotaļlieta vēl joprojām ir "kā pieejama" šajā veikalā. Acīmredzot šāds ir internetveikala krāpniecības scenārijs. Neiesaku nevienam šeit iepirkties. Nav ne naudas, ne preces.
Babystore.lv - Ejiet ar līkumu šitam veikalam
Netērējiet laiku ar šito veikalu. Bērnu prece pasūtīta 8 dienas atpakaļ - ne miņas, ne ziņas. Uz epastiem neatbild, telefonu tur mobilo neviens neceļ. Nožēlojams kaktu kantoris. Ņemot vērā, ka tā ir bērnu prece, tiem kretīniem būtu jāpiedomā ko viņi dara un kā taisa biznesu.
Baby Store - Slikts serviss
Tika iegādāta prece-zīdainim matracis, septembra sākumā. Atnāca e-pasts, ka prece pasūtīta, viss ok. Gaidu 2 nedēļas, zvanu uz informācijas tālruņiem, kas ir vairāki, citi neceļ vispār, citos runā, ka atzvanīšot menedžeris, kurš tā arī neatzvana. Vīrs beigās sazvanīja, jau dusmīgi esam par maldināšanu, ka neviens tur neko nezin, Saka ka atzvanīs, bet tā arī neatzvana. Beigās Saka ka vēl nedēļa jāgaida. Tā jau ir pagājis mēnesis un matracis nav. Zvans atkal - atkal tas pats, mēs jums atzvanīsim...
Baby Store - Slikts serviss
Labdien, saskāros ar nepatīkamu situāciju. Piektdien pasūtīju ratus, Cena bija 399.99 norādīts kā prece ir noliktavā. Gaidu preci. Akcija bija līdz 30.09. Šodien man raksta ka prece ir tikai citā krāsa. Pārbaudīju viņi pēkšņi samainīja ratu cenās un situāciju ignorē. Krāsa ir bet dārgāk, 699.00
Baby Store - Slikts serviss, briesmīga mājaslapa ar bagiem
Mājaslapā ir liela preču izvele, bet istenibā neka nav. Kātru reizi pasūtot 5-6 precēs, patiešam ir tikai viena un lai tomēr kaut ko lidzīgu atrast jāraksta viņiem atsevišķi klikšķinot uz saiti kura nedarbojas. Mājaslapā opcija atrast līdzīgu preci arī ved uz lapu "Šobrīd šeit nav nevienas preces" Otro reizi gribēju veikt pasūtījumu un otro reizi ta pati situācija.
Baby Store - Slikts serviss, komunikācijas trūkums, naudu neatgriež laikā
Veicu pasūtījumu lenne cepuri un lenne siltos cimdus bērnam un kaučuka bumbiņu. Apmaksāju. Gaidīju, kad saņemšu sūtījumu. Pēc 11 dienām baby store uzraksta, ka nav nevienas preces, ko es pašūtīju uz vietas. Piedāvā katru preci aizstāt ar citu. Atteicos. Teica, ka nauda ienāks atpakaļ manā kontā 10 darba dienu laikā. Pagāja laiks un nauda neienāca. Tā ir kārtējā reize, kad tikai no šī uzņēmuma ir jālūdz aizskaitīt naudu par preci, ko pat viņi nav izsūtījuši. Uz vēstulēm atbild, kad grib...
Baby Store - Slikts serviss
Pasūtu internetā preci, nav nekāda apstiprinājuma e-pastā, neviens nepiezvana. Pirmajā dienā pasaka, pašai interesējoties, ka prece būs 3 darba dienu laikā. Pēc tam zvanu, atbild, ka pēc pusotra mēneša varbūt. Viena no sliktākajām klientu apkalpošanām e-komercijā, kāda pieredzēta. Neiesaku.
Baby Store - Slikts serviss
Pirms 2,5.nedēļām veicu pasūtījumu caur internetu,bērnu ragavas un cepuri,ar izņemšanu Valmiera veikalā! Pēc nedēļas zvanu,lai uzzinātu par pasūtījuma aptuveno piegādes laiku,pasūtījums esot klāt. Ierodamies,paziņo ka neesot(dzīvojam 80km no Valmieras)! Pēc tam atbraucot mājās,pamēģiniet izstāstīt bērnam,kāpēc viņam nebūs ragavu un ziemas cepures! Vakarā atnāk epasts par anulētu pasūtījumu. Zvanot uzzinu,ka ragavas vairs nav pieejamas un cepure,kam tika pirmajiem tiem tika-kādā veidā? Ja veicu...
Baby Store - slikts serviss
Labdien! Noformēju pasūtījumu - komplekts HUPPA meitenei, protams, samaksāju. Tajā pašā dienā atnāca apstiprinājums, ka ir pieņemts pasūtījums. 7 dienā zvanīju uz veikalu.lai uzzinātu, kas ir ar manu sūtījumu. Kundze atbildēja, ka ir jāgaida vēl, taču pēc brīža piekrita parbaudīt informāciju. Izrādās, ka vajadzīgā izmēra komplekti vairs nav pieejami! Jautājums - vai viņi nepieejami tagad vai bija nepieejami 7 dienas atpakaļ? Kāpēc tik ilgi apstrādāja pasūtījumu? Ja es pati nebūtu zvanījusi...
Baby Store - Nekvalitatīva prece
Preci gaidīju, gaidīju pēc 2 nedēļām jautājot kur ir sūtījums atbildēja ka neesot noliktavā, bet par to nevarēja paziņot paši? Jo kad tika pirkta prece bija norādīts ka noliktavā ir pieejams! Pēc tam gaidīju preci kopumā mēnesī! Saņemot preci tā ir bojāta (Divi Caurumi) kā arī nederēja izmērs, vēlējos nosūtīt atpakaļ, bet uz telefonu zvanu neviens neatbild, ka arī uz e pastu nesaņēmu atbildi jau 3 dienas!
Baby Store - Attieksme, nekvalitatīvs darbs
Sveiki! 01.11.2021 veicu pasūtījumu interneta veikalā babystore.lv savu sūtījumu atzīmēju, ka saņemšu veikalā uz vietas, lai tiktu ātrāk pie preces, apmaksu veicu uzreiz, lai viss noritētu labi. Ar nepacietību gaidīju pasūtījumu, bet līdz 04.11.2021 nebija nekāda ziņa par manu pasūtījumu. Izlēmu uzzvanīt un noskaidrot kas ar manu pasūtījumu, cik ilgi vēl jāgaida. No darbinieces saņēmu ziņu, ka ar mani sazināsies tuvākajā laikā, tā arī notika pēc kāda laika zvanīja konsultante un informēja, ka...
Baby Store - Bojāta prece un totāla ignorēšana
Jūnija tika iegādāti pastaigu rati pamatratu vietā, lai aiziet līdz veikalam / aizbraukt pastaigāties / utt. Par cik bērns jau (bija tai momentā) gandrīz 2,5 gadu vecumā un viņam patīk pārvietoties paša spēkiem, tad pastaigu rati tika lietoti vien pāris reizes. Par pārsteigumu mēģinot atvērt ratus pēc 1,5 mēneša pēc iegādes - ratu konstrukcija bija salūzusī un deformēta. Aizvedam visu uz veikalu, pārdevēja tos pieņem, paraksta aktu par pieņemšanu, jau pēc nedēļas ar mani sazinās veikala...