Adrese: |
A.Deglava 59-2 Rīga Latvia - LV-1035 (Juridiska adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 27405715 +371 22110263 |
Informācija: | Biroja adrese Stabu iela 45, Rīgā Veikalu adreses: Ganību Dambis 24A Tel. +371 67536965 Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā Tel. +371 22110147 |
Darba laiks: |
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Bērnu preču veikali |
Baby Store - Sūdzības un atsauksmes
Baby Store - Bojājums
Neiesaku iepirkties šajā veikalā. Pēc ilgiem perfektās gultiņas meklējumiem, pasūtīju mazulim gultiņu, kura tomēr nebija pieejama. Atsūtīja alternatīvu, un tā pati bija sabojāta, kad to saņēmu. Uz gultas korpusa nonācis mazliet krāsojums, ko uzreiz arī nosūtīju e-pastā. Kad jautāju par atlaidi/pārrēķinu par saņemtu bojātu preci, atsūtīja tikai 10% atlaižu kodu nākamajam pirkumam, taču kods nedarbojās. Uzrakstīju, lai izlabo rēķinu un piešķir atlaidi - atbildes nebija nedēļu un beigās tik...
Baby Store - Krāpšana, slikts serviss
Pasūtīju 2 gab auto krēsliņus svara kategorija 9-36kg. Interneta veikala uzrādījās ka abi ir noliktava bet gala rezultāta viens bija tik uz vietas un otrs jāgaida nedēļu. Apmaksu biju veikusi uzreiz tajā paša diena un kopa ar piegādi tas izmaksāja 130€ ar centiem. Uz kontakta viņi neiziet. Reāli palieku gan bez preces gan naudas. LIELS FUJ FUJ FUJ.
Baby Store - Klientu mānīšana
Iegādājāmies bērnu ratus internetveikalā. Izvēlējāmies tieši šo veikalu, jo mājaslapā norādīts, ka prece atrodas noliktavā un to var saņemt 2-3 darba dienu laikā. Nopērkam, samaksājam. Atnāk e-pasts, ka krava ienāks tikai pēc vairāk nekā nedēļas un tikai tad tiks nodota kurjeram. Saprotu, ka šajā pandēmijas laikā viss ar piegādēm kavējas, liels noslogojums, bet esmu nokaitināta, jo šie paši rati citā internetveikalā bija lētāki un piegāde minēta vēlāk. Mēs izvēlējāmies šo internetveikalu un...
Baby Store - Krāpšana, slikts serviss
Заказала книги на большую сумму, через две недели получила заказ. Не спросив моего согласия прислали несколько книг, которые я не заказывала (нужных не было на складе) . Стоимость этих книг была ниже, получилась переплата. Деньги мне вернуть отказались, пришлось покупать игрушки, что не входило в мои планы. Магазин разочаровал, не советую.
Baby Store - Krāpšana
Pasūtījām preci internetveikalā. Atnāca rēķins un epasts no darbinieces "varat apmaksāt un saņemt". Apmaksājam. Nākamajā dienā vīrs aizgāja pēc preces. Darbiniece pateica "maksājuma nav, maksājiet uz vietas". Pēc ilgām diskusijām, vīrs vēlreiz samaksāja par preci. Rotaļlieta mums izmaksāja 86€ nevis 43€
Baby Store - Nekvalitatīva bērnu video aukle pēc trim lietošanas reizēm nedarbojas
Iegādājos babycity interneta veikalā video aukli 04.07.2020 babyline 7.1. Cena 109,99 € pēc nedēļas sāku lietot uzstādīju visu pēc instrukcijas un pēc pāris dienu lietošanas kamera vairs nedarbojās. Aizvedu preci atpakaļ uz interneta veikalu 20.07.2020 ir pagājis gandrīz mēnesis taču neesmu saņēmis nedz jaunu vai labotu preci vai naudas apmaksu. Babycity ir divas reizes sazinājušies un apvainojuši mani, ka prece ir kritusi gribētu redzēt pierādījumus pirms izteikt lētus apgalvojumus un ka...
Baby Store - Baby Store Slikts serviss
Puikas izauguši no pirmajiem auto krēsliem, izpētot internetu, atsauksmes, drošības testus u. C. Info nonācu pie vēlmes iegādāties auto krēslus babystore.lv veikalā. Aizejot uz veikalu, secināju, ka priekšā kāpnes... Neko... Saņēmos un uzstiepu augšā dvīņu ratus līdz durvīm. Un tad secināju, ka durvis ir jāver pret ratiem... Protams mēģināju ratus pārvest otrā pusē durvīm un tad atvērt... Bet tā kāpņu platforma ir tik šaura, ka tur rati neietilpst... Un tad Kronis visam - iznāk pārdevēja un...
Baby Store - Baby Store/ Колёса на детской коляске в очень плохом состоянии
Я купила детскую коляску Tutis Nanny, за 7 месяцев 3 раза камера лопнула, и взорвалась, приходилось ее менять. Я в интернет магазине сделала у вас большой заказ, консультировалась, но мне не сказали, что такое может быть. И я приезжала в магазин, что бы поменять колеса, а их нет. Это очень не удобно. Если вдруг опять лопнет, то я должна опять покупать сама. Очень плохие колеса, прошу поменять мне колеса, поскольку гарантийный срок 2 года.
Baby Store - Krāpšana
Meli internetveikalā. Rakstīts ka ir uz vietas norezervēju, bet atbraucot uz vietas veikalā prece it kā rezervēta divas dienas atpakaļ nav iespējams nopirkt. Negodīga komercprakse manuprāt. Ievilina klientu ar nepieejamu preci atbraukt noteikti ar cerību kaut ko iepārdot citu. PTAC vajadzētu paskatīties šo kantori sīkāk
Baby Store - Negodīgums
Zīdainim bija vajadzība pēc pakaviņa, ieeju skatos labs piedāvājums, pakaviņš+pārvalciņš. Pārskaitu naudu, par pakaviņu +omnivu. Atnāca parasts 20*70 cm liels, parasts pakava pārvalks. Zvanu, viņi saka, ka neko par to nezinot, ka naudu viņi neatgriezīs. Nevienam neiesaku šo veikalu, it īpaši internetveikalu. Krāpnieki...
Baby Store - Slikts klientu serviss
Super lēna un neizprotama apkalpošana. Rēķinu neatsūta, kad psti uzbāzos, tad atbild ar kavēšanos un sakot,ka ar mani sazinājās cits darbinieks. Rakstu vēl,jo nekas uz priekšu nekust līdz beigās vispār nav atbildes. Kauns! Pirmo reizi kaut kur internetā iepērkoties tik slikta klientu apkalpošana. Jā, ir bijušas reizes,kad iepērkos un viss norit ļoti raiti, taču šoreiz-briesmīgi. Ļoti nekompetents iespaids.
BabyStore - "atlaides"
Pētu apavu piedāvājumu veikalos un konkrēti interesējos par ddstep apaviem, tāpēc man ir diezgan laba nojausma, cik standartā kas maksā ne tikai lv, bet dažādās valstīs. Uzjautrināja un reizē skumdināja šī "mega atlaide" no babystore, kas vēlreiz apliecina mūsu veikalu praksi izdomāt cenas pirms "atlaidēm". Nevienā veikalā, pat papūloties meklēt, šīs kedas nemaksā vairāk par 20 eur, a te - voila, kāds izdevīgs darījums. Pati tādas nopirku pa 15, - bez atlaidēm. Protams, nezinātājam šād...
Baby Store - Serviss
Vēlējos iegādāties šo produktu. Renapur leather dabisks balzams ādas izstrādājumiem, apaviem - 200ml meitene neko nesaprata ko vēlos, kaut gan visu izskaidrojo, sāka uz manīm bļaut, pazemot mani un nekādi nevarēja atrast vai saprast. Līdz ar to izsmeits un pazemots, beidzu sarunu, sākumā bija viena meitene, pēc tam uzradas cita, kas latviski neko nespēja saprast.
Babystore.lv - Žurkas noliktavā?
Veikalā Babystore.lv pirktiem bērnu ratiņiem bija nepieciešams garantijas remonts, vīrs nogādāja tos veikalā Ganību dambī 24a. Jāpiebilst, ka mans vīrs nav tas, kurš ikdienā lieto ratiņus, tāpēc īpaši detalizēti tos pētījis nebija. Pēc 10 darba dienām, kad remonts bija pabeigts, gatavajiem ratiem pakaļ atkal devās vīrs, kurš, protams, tos aplūkoja, bet ne sīkās detaļās. Es pati atgriezos no ceļojuma un ieraudzīju ratiņus tikai pēc nedēļas un atklāju ļoti nepatīkamu lietu. Ratu rokturī ir...
Baby Store - Krāpšana
Apmēram 12 augustā bērnam tika pasūtīts traktors ar akumulatoru. Raka ta bija sesdiena tad otrajā darba diena st ak vēstule ka šī modeļa nav (kaut arī internetā bij rakstīts ka ir noliktavā) labi un tika piedāvāts kas ir noliktavā un otrdienas diena tika pasūtīts auto uz skumulatora ar kurjera piegādi labi vis tika piegādāts ka tam vajadzēja izrādās auto jau bija lietots un uzladet vairs nevarēja un akumulators atradās zen sedeka un skrūves vītnes bija nolaustas kad zvanijam risināt situāciju...
Baby Store - Sliktas kvalitātes, apšaubāmas izcelsmes prece.
Iegādājos divdaļīgu fotorāmi, kuram klāt nāca "masa" plaukstas vai pēdas nospiduma izveidošanai. Atverot iepakojumu secinu - rāmis ar masu (kas nebija masa, bet gan pēc izskata un smaržas atgādināja parastāko špakteļa masas pulveri) bija ietīts pārtikas plēvē, tam klāt instrukcija lauzītā latviešu valodā, kur teikts ka jābūt mālam, ko pamīcot, tas kļūst mīksts un var izveidot nospiedumu, vēlviena instrukcija angliski, kas saka ka jāpievieno 69 karotes ūdens un trešā instrukcija bija...
Baby Store - Apkalpošanas speciālistiem pieklibo matemātika
Tāds diezgan interesants " i - veikaliņš " . Palasot šīs sūdzības,nevar nepiekrist . Mana situācija - noformēja manis izvēlēto preci 165.00 EUR apmērā un palūdza lai iemaksājot 10% , kā galvojumu ka ņemšu preci.Rēķinā bija norādīts 16.50 . Visu izdarīju un priecīga gaidīju lielo dienu . Kurjera pakalpojums pienācās bez maksas manā rajonā. Pienāk diena,kad saņemu zvanu,ka prece būšot un summa 165.00 EUR . Uzreiz ieminējos,ka sanāks mazāka,par cik ir iemaksāti tie 10 % .Kurjers apsolīja,ka visu...
Baby Store - Klibo apkalpošana un komuinikācija
Veikala darbiniekiem ir komunikācijas problēmas un ne tikai!* Pirmkārt, ja pasūtījuma vēstulē lasu, ka ar mani sazināsies tuvākajā laikā, es automātiski nodomāju, ka tās ir dažas stundas darba laikā, vai maksimums viena darbadiena. Bet ar mani sazinās tikai pēc 3 vai 4 darbadienām pat tad, ja atkārtoti lūdzu ar mani sazināties! Tajā vietā vajadzētu klientam uzrakstīt, ka sazināsies pēc 2,3,4 dienām!* Otrkārt, preces sortiments neatbilst veikalā esošajam, kaut arī pie tās nav rakstīts, ka nav...
Baby Store - sortiments
Gribētu brīdināt visus jaunos vecākus, kas plāno izmantot Babystore veikala pakalpojumus. Internetveikals un tā sortiments jau izskatās gana skaisti bet kad, gultā gulēdama un nevarēdama nekur aiziet, es izveidoju sarakstinu ar precēm, kuras man vajadzētu un iedevu to vīram, izrādījās, ka veikalos no apmēram 30 precēm varēja dabūt tikai 5 (!) - pārsvarā higiēnas preces, kuras taču brīnišķīgi var nopirkt arī aptiekās. Nebija ne drēbju mammai, ne krūšturu, ne drebju bērnam, ne sedziņu, ne...
Baby Store - Termiņi
Iesaku visiem, pirms iegādājaties konkrēto produktu, pārbaudiet termiņus. Iepirku hig.preces gaidāmajam mazulim. Viss kopumā būtu labi, ja tik zīdaiņa eļļa man nebūtu jaizlieto 2mēnešu laikā. Iegādājos visu, vēl tik esot gaidību pēdējā mēnesī. Sanāk, ka bērniņam nākot pasaulē, jaizlieto tā eļļa mēneša laikā. Saku pētīt pārējos produktus, kur krēmam vispār nebija derīguma termiņa, ne arī izgatavošanas datums. Un tādas preces būtu droši lietot priekš jaundzimušajiem?Pie tam preces nebūt nebija uz atlaidi vai nocenotas.