Baby Store

Babystore SIA
www.babystore.lv
Adrese: A.Deglava 59-2
Rīga
Latvia - LV-1035
(Juridiska adrese)
Tālrunis: +371 27405715
+371 22110263
Informācija: Biroja adrese
Stabu iela 45, Rīgā

Veikalu adreses:

Ganību Dambis 24A
Tel. +371 67536965
Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā
Tel. +371 22110147
Darba laiks: 9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Bērnu preču veikali

Uzticības reitings

35%
Sūdzības
210
Atrisinātas
43
Ar atbildēm
198
Apskatīt statistiku

Baby Store - Sūdzības un atsauksmes

AtrisinātaBaby Store - Neatgriež naudu

Neatgriež naudu Aprilī biju babystore.lv mājas lapā pasūtīJusi un samaksāJusi sev tīkumu preci, bet kuru tā arī nesaņēmu. Vairākas reizes biju centusies sazināties ar viņiem, bet neveiksmīgi, numurs vai aizņemts vai necēla klausuli, uz epastiem un čatu mājas lapā arī neatbildēja. Tik pēc 40 dienām atbildēja uz manu zvanu un pateica, ka preces nav un ka atgiezīs naudu, bet diemžēl arī to vēl nēesmu saņemusi. PS NEIEPĒRCIETIES ŚAJĀ MĀJAS LAPA...VIŅI NEUZSKATA SVARÌGI PAZIŅOT PAR PRECES NEESAMĪBU UN NAUDU ATGRIEZT ARĪ NESTEIDZAS!

AtrisinātaBaby Store - Krāpšana

Krāpšana Nebiju pat iedomājusies palasīt atsauksmes par šo it kā lielo uzņēmumu. Nekad mūžā vairs no turienes neko nepasūtīsim un nevienam neieteiksim, bet noteikti dalīsimies sliktajā pieredzē. 08.05. Pasūtījām veļas komplektu ratiņiem un plānu kombinezonu jaundzimušajam. Viņu mājaslapā bija rakstīts: "❗️❗️❗️pēc pasūtījuma noformēšanas e-pastā saņemsiet apstiprinājumu un informāciju par izpildes laikiem. ❗️❗️❗️ (šis e-pasts neatnāca) nb! Lūdzam pievērst uzmanību pasūtījumiem, kas tiek veikti no...

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Tāpat kā visi šeit raksta, ar mani notika tas pats scenārijs. Pasūtītā prece nebija noliktavā, tika anulēta. Lūdzu atgriezt naudu uz ko arī saņēmu apstiprinošu atbildi un piedāvājumu par dāvanu karti 25€ vērtībā. Vienojāmies par naudu, bet tāpat to nesaņēmu. Uz ziņām neatbild un sazvanīt nav iespējams. Slikts serviss, nevienam neiesaku, rīkojas ļoti negodīgi.

Baby Store - Slikts serviss

Slikts serviss Nesaprotu kā darbojas tāds online veikals, kas nevar apstrādāt sūtījumus mēnesi, nekas no pasūtītā īstenībā nav noliktavā?! Tikmēr mājas lapā tik turpina likt akcijas. Kas tā par pircēju čakarēšanu? Es ļoti ceru, ka savu naudu par atcelto pasūtījumu saņemšu…

AtrisinātaBaby Store - Krāpšana. Neatmaksā samaksāto naudu par anulētu pasūtījumu.

Krāpšana. Neatmaksā samaksāto naudu par anulētu pasūtījumu. Babystore.lv 13.maijā veicu pasūtījumu. Samaksa tika veikta. Pasūtījums tika anulēts, jo tāda prece vairs neesot. Rakstīja, ka atmaksa tikšot veikta 14 dienu laikā. Uz zvaniem neatbild. 31.maijā epastā atbildēja, ka informāciju nodošot lietvedei. Šodien ir jau 5.jūnijs, neatbild ne uz vienu no norādītajiem telefona numuriem un epastu. Vienu vārdu sakot KRĀPNIEKI. Vajadzēs piesaistīt Patērētāju aizsardzības darbiniekus un varbūt arī Policiju.

Baby Store - Slikts serviss

Slikts serviss Slikts serviss: -klientam pašam jāraksta un jāzvanās, lai zinātu cik tālu ir tas pasūtījums un bez maz vai jādzen viņus, lai iet kaut kas uz priekšu; -kad esi samaksājis, pēkšņi nāk 101 attaisnojums par pasūtījumu, kad brīžam liekas, ka nemaz nevēlas strādāt (piemēram, “prece ir izpirkta”, “pasūtījums nederēs pakomātā”) ; -brīžiem liekas, kad e-pastā tev atbild uz ātro, lai liktos no tevis mierā…ļoti daudz gramatikas kļūdas. (domāju, ka strādāju sfērā ar internetveikalu, vismaz vajag piekopt...

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Noteikti NEPĒRKIET preci, un ejiet ar līkumu šai kaktu bodei! Krāpnieki! Pasūtīju smilšu kasti par 100 eur dāvanai mazmeitai...izvēlējos preci, kas atrodas veikalā, samaksāju, man atnāca ziņojums, ka bodes darbinieki smagi strādājot, lai man preci atsūtītu pēc iespējas ātrāk, un Marija Rutkovska ar putām uz lūpām jau komplektējot pasūtījumu .. ļoti sapriecājos, bet par agru..paiet 5 dienas, ne preces, ne kāda ziņojuma...nu ko, jāzvana...pazvanu, a atbilde - nav mums pasūtītā prece, varam tikai...

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju viņu internetveikalā busy board, saņēmu atbildi ka konkrētais produkts nav pieejams, piedāvāja citu - mazāku un lētāku vai dāvanu karti, es atteicos, atbildēja ka tad tiks veikta naudas atmaksa 14 dienu laikā. Jau rit trešā nedēļa un naudas atmaksu vēl neesmu saņēmusi. Pietam manis pasūtītais un citi busy board joprojām pieejami internetveikalā par vēl augstāku cenu!

Baby Store - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Ļoti slikts klientu apkalpošanas serviss saistībā ar interneta veikalu. Pēc pasūtījuma veikšanas, nedēļu klusums. Klientam pašam jāinteresējas, sazvanīt neiespējami, uz e pastiem neatbild. Kad beidzot izdevās sazvanīt, izrādās, ka lielākā daļa preču nav pieejamas. Klients par to informēts netiek. Naudu par neesošajām precēm jau neatgriež gandrīz 3 nedēļas. Nevienam neiesaku. Drausmīgs interneta veikals un komunikācija ar klientu zem katras kritikas.

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju preci internetveikalā 01.05.2024. Pēc pusotras nedēļas nebija nekādas informācijas par pasūtījuma statusu, izekošanas kodu utt. Uz telefona zvaniem neviens neatbild, tāpat uz ēpasta ziņām. Sazinājos ar instagrama kontu, kur sniedza informāciju, ka menedžeris pieslēgsies šim jautājumam. 14.05.2024 atnāca epasts, ka tādas preces viņiem nav, piedāvājot samainīt pret citu, protams, atteicos un pieprasīju naudu atpakaļ, saņemot ziņu, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. Tas nozīmē, ka...

Baby Store - Slikts serviss!

Slikts serviss! 03.05.2024. veicu pasūtījumu, Lego konstruktoru. Saņēmu atbildi, pa pasūtījums ir saņemts, taču nekādas tālāk darbības netika veiktas. 06.05.2024. man pašai zvanot un interesējoties par pasūtījumu, Klientu apkalpošanas menedžere Marija Rutkovska, tel. nr. +37120025399 man atbildēja, ka gaidīšanas laiks ir nedēļa (nākamā pirmdiena, 13.05.2024) tad prece būšot pieejama. Un tikai pēc zvana saņēmu e-pasta paziņojumu, ka mans pasūtījums ir PASŪTĪTS. tas nozīmē, ka nekas netika darīts, līdz manam...

AtrisinātaBaby Store - Krāpniecība, svešu līdzekļu piesavināšanās

Krāpniecība, svešu līdzekļu piesavināšanās 22.04.2024. Veicu pirkumu babystore.lv interneta veikalā (pasūtījuma nr. 337261) . Tajā pašā dienā saņēmu no uzņēmuma automātisko e-pastu, ka pasūtījums ir saņemts un tuvākajā laikā tas tiks apstrādāts. Tā bija pirmā un pēdējā ziņa no uzņēmuma. 20 dienu laikā nav saņemts ne izsekošanas numurs, ne jebkāda cita informācija par pasūtījuma statusu. Uz e-pastiem un zvaniem neviens neatbild. Ar to viss ir pateikts par šo kakta kantori. Iesniegums Ptac un valsts policijā par krāpšanu procesā.

AtrisinātaBaby Store - Krāpšana

Krāpšana Laikam arī es būšu starp apkrāptajiem. 26.04.24.samaksāju par pasūtījumu. Pasūtījumā bija smaržas. 26.04.24. saņēmu vēstuli ar tekstu: Jūsu pasūtījumam 337663 ir nomainīts statuss uz Apstrādē. Par pasūtījuma apstrādi atbildēs Klientu apkalpošanas menedžere Anastasija Kukļa, tel. nr. +371 22365916 Diemžēl pēc šī datuma preces nav un sliktākais, ka jau vairākas dienas neatbild ne uz e-pastiem, ne zvaniem. Neatbilst neviens no uzņēmuma daudzajiem uzrādītajiem tālruņiem!

Babystore.lv - Krāpšana

Krāpšana Tika pasūtīts LEGO bērnam uz vārdadienas svētkiem. Pasūtījums tika veikts un apmaksāts internetā 14 aprīlī. Nu jau pagājušas 4 nedēļas un ne preces ne naudas. ja sākumā zvanot vismaz atbildēja ka būšot tekošajā nedēļā tad nu jau nedēļu vairs nav iespējams sazvanīt (pieļauju iespēju ka apzināti neatbild). Uz e pastiem arī neatbild. Saprotu ka ne tuvu neesmu vienīgais kurš ir apkrāpts šajā veikalā. NEIESAKU NEVIENAM ŠO VEIKALU.

Baby Store - Krāpšanās slikts serviss

Krāpšanās slikts serviss Pasūtīju preces 12.04.2024. Pasūtījuma statuss nebija mainīts līdz 19.04.24, tika izmainīts pēc manas vēstules. Es atkāl uzrakstīju un pajautāju, kad saņemšu preces. Atbildi saņemu tikai 22.04.24, konsultante pateica, ka dažas preces nav pieiejamas un piedāvāja atgriezt naudu vai saņemt dāvanu karti. Es pateicu, ka labprāt saņemšu naudu atpakaļ. 25.04.24 atkal uzrakstīju un pajautāju, kad nauda tiks atgriezta. 29.04.24 atkal pajautāju par naudu un par to, kad atnāks pārejas preces. 30.04.24 - atbildes nav, preču nav! Pagāja 18 dienas kopš es pasūtīju preces.

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Babystore.lv nodarbojas ar krāpniecību. 10.04.2024. Izdarīju pasūtījumu, kad 17.04. Jautāju par piegādi saņēmu sekojošu atbildi: labdien! Gaidījām knuīšus no piegādātāja, viņi jau šodien ienāks līdz pat šodienai pasūtījumu neesmu saņēmusi. Uz epastu un telefona zvaniem uzņēmums neatbild. Vērsīšos Ptac un aicinu to darīt ikvienu, kurš nonācis līdzīgā situācijā, lai babystore.lv krāpšana vairs neturpinātos.

AtrisinātaBaby Store - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju preci 29.03.2024. (pasūtījuma nr.335206) . 08.04.2024. Man piezvanīja veikala pārstāve un paziņoja, ka preces nav noliktavā un pasūtīt nav iespējams. Pasūtījuma anulēja un uzrakstīja, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā (tātad, līdz 22.04.2024.) . Es piezvanīju uz veikalu 24.04.24. Un darbiniece teica, ka tūlīt aizies uz grāmatvedību un visu nokārtos. Bet savu naudu joprojām es neesmu saņēmusi atpakaļ. Nākamnedēļ noformēšu sūdzību uz Ptac, jo citādi cilvēku krāpšana turpināsies arī tālāk.

AtrisinātaBaby Store - Slikta pakalpojuma sniegšana

Slikta pakalpojuma sniegšana Interneta veikalā veicu pirkumu 22.03.2024. , konsultants 04.04. Atsūta e-pastu, par neesošām precēm, piedāvā neadekvātas alternatīvas preces. Noraidot alternatīvu akceptu, paziņo, ka vēl jāgaida preces no citiem pilsētu veikaliem. Gala rezultātā 19.04. Tika izsūtītas preces, protams ne visas, no 21 preces atnāca tikai 14. Protams nauda vēl nav atgriezta, tā jāgaida vēl mistiskas 14dienas!

Baby Store - Naudas piesavināšana

Naudas piesavināšana Slikta pieredze ar šo internetveikalu, pirms veicat pasūtījumu - izlasiet atsauksmes un izvērtējiet nepieciešamību iepirkties tieši šajā veikalā! 20.03.24 veicu pasūtījumu internetveikalā, atlikumā rādījās, ka vēl viena šī prece ir. Galā saņēmu e-pastu, ka prece tika pasūtīta, nu labi, nebija problēma pagaidīt. 01.04.24 rakstīju vēstuli, lai uzzinātu, kur ir mana prece. Atbilde - piegādātājs vainīgs, rīt/parīt ir jāienāk noliktavā. Protams, nekādas ziņas. Rakstu atkal… atkal piegādātāj...

Baby Store - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Vairāk kā mēnesi atpakaļ pasūtīju zīdaiņu pudelīti. Nedēļu pēc pasūtījuma sāku interesēties par pudelītes atrašanās vietu uz ko es saņemu atbildi pēc 3. Dienām, ka viņiem ir atnākusi pudelīte ne 60ml, bet 120ml ar jautājumu vai derēs, es piekritu, paejot vēl nedēļai pudeli es nesaņemu, palūdzu atgriezt naudu kurai bija jāatnāk 14. D laikā, naudu arī vēl neēsmu atguvusi. Ja es nebūtu interesējusies par savu pirkumu neviens arī nebūtu izrādījis intresi pabrīdināt par aizkavēšanos, par pasūtījuma...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes