Adrese: |
A.Deglava 59-2 Rīga Latvia - LV-1035 (Juridiska adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 27405715 +371 22110263 |
Informācija: | Biroja adrese Stabu iela 45, Rīgā Veikalu adreses: Ganību Dambis 24A Tel. +371 67536965 Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā Tel. +371 22110147 |
Darba laiks: |
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Bērnu preču veikali |
Baby Store - Sūdzības un atsauksmes
BabyStore - Izņirgājoša attieksme no klientu konsultanta, ignorēšana
Situācijas apraksts" 12.novembrī pasūtīju apavus Jūsu interneta veikalā par saņemšanu prūšu ielas veikalā. 20.11 zvana meitene no Jūsu veikala un saka , ka prūšu ielā veikals ir slēgts un tur nav iespējams izņemt šo sūtījumu - kā variantu piedāvāja šo sūtījumu saņemt rencēnu ielā vai centra filialēs vai pakomāta starpniecīnu par ko attiecīgi ir jāpiemaksā. Sākotnēji izvēlējos opciju par saņemšanu uz vietas rencēnu ielā, aptuveni 2 stundas vēlāk nosūtīju ziņu uz šo pašiu nr. ar jautajumu vai...
Baby Store - Krāpšana
4. Oktobrī veicām divus pasūtījumus (nr.351406 un nr.351407) , kas ir jau vairāk kā mēnesi atpakaļ (šobrīd ir 16. Novembris) . Vienam no sūtījumiem sūtījuma summa apm 40 eur, no tā atsūtīja tikai apm 10 eur vērtībā preces. Par pārējo nauda nav atgriezta. Otram sūtījumam prece izrādījās, ka nav tomēr pieejama (lai gan mājaslapā rādījās, ka ir) . Beidzot tā it kā esot pieejama 14. Novembrī, kad jau lūdzu anulēt sūtījumu un atgriezt naudu. Arī par šo sūtījumu gaidām, kad tiks atgriezta nauda...
Baby Store - Krāpšana
05.10.24 veicu pasūtījumu ar nr. #351437, kurā tika iekļautas 4 pozīcijas. Saņēmu e-pastu, ka trīs no pozīcijām nav pieejamas, kaut gan babystore mājaslapā bija norādīta informācija par preču pieejamību un gabalu skaitu noliktavā. Ar mani sazinājās operatore anastasija kukļa un piedāvāja citas alternatīvas, kam es piekritu tikai tāpēc, ka cerēju ātrāk saņemt savu pasūtījumu. Vēl pēc nedēļas rakstīju un jautāju, vai mans pasūtījums ir nosūtīts, uz ko man atbildēja, ka vēl gaida piegādi ar manu...
AtrisinātaBaby Store - Naudas krāpšana
07.10.24 veicu pasūtijumu ar nr #351597, kurā iekļautas huggies elite soft 1izmēra autiņbiksītes , bildē norādītas īstās, pēc kāda laiciņa saņemu zvanu ka šīs preces nav , bet ir atjaunotās extra care, sakarā ar to ka meklēju tieši elite soft biksītes atteicos no pasūtijuma . Saņēmu ēpastu ka pasūtijums ir anulēts un nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā …. Sekojoši 23.10.24 tai bija jābūt manā kontā… nu jau ir novembris un nauda protams nav atgriezta …. Sazvanīt nevar , uz ēpastiem neatbild un...
Baby Store - Baby store krāpšana
Pievienot sūdzību www.sudzibas.lv Baby Store Krāpšana Baby Store - Krāpšana Ļoti nožēloju, ka laicīgi neizlasīju atsauksmes, jo man arī izveidojās līdzīga situācija ar internetveikalu babystore.lv. Pasūtīju no viņiem bērnu krēsliņu, samaksāju naudu, saņēmu zvanu, ka tiešī šīs krēsls nav pieējams, man piedāvāja citu variantu, kad es piekrītu uzreiz izradījās, kā tāda arī nav. Veselu nedēļu man sūtīja jaunus piedāvājums un beigu beigās izradījās ka vispār nav nevienā līdzīga krēsliņa (tiešsaitē...
Baby Store - Krāpšana
Ļoti nožēloju, ka neizlasīju laicīgi visas publikācijas par babystor.lv. Jo man ar viņiem izveidojās līdzīga citām sūdzibām situācija. Pasūtīju no viņiem bērnu koka krēsliņu, samaksāju naudu, saņēmu zvanu, ka tiešī šīs krēsls nav pieējams, man piedāvāja citu variantu, kad es piekrītu uzreiz izradījās, kā tāda arī nav. Veselu nedēļu man sūtīja jaunus piedāvājums un beigu beigās izradījās ka vispār nav nevienā līdzīga krēsliņa (tiešsaitē vēl joprojām izvietotie vairākie variānti ar tādiem...
Baby Store - Krāpšana
Es redzu, ka neesmu pirmā ar šādu sūdzību. Pasūtiju preci"babystore" e-veikalā un uzreiz apmaksāja pirkumu. Tas bija pusdienas laikā, bet vakarā jau es saņēmu e-pasta, ka prece nav noliktavā un pa telefonu vispār pateica, ka jau sen šajā prece nau! Tās nan absurds? ! Kā nav? ! Ja es varēju pasūtīt šito preci un ne viena vārda par to ka nau noliktavā un paņēma naudu vēl! Es piezvanīju, lai atgriež manu naudu par neeksistējošo preci un teica, ka jāgaida! Kāpēc man jāgaida savus naudas mēnesi vai...
Baby Store - Pircēju čakarēšana
Pasūtīju preci. Atrakstīja, ka nav pieejama un piedāvāja alternatīvu. Atteicos un paprasīju naudas atgriešanu. Atbildēja, ka atgriezīs 14 dienu laikā. Nauda tika atgriezta tikai pēc iesnieguma ptac un atsūtīja sekojošu tekstu “šī gada sākumā tika novērsta tehniskā kļūda, kura sajauca Rindas kārtību atgriešanas pieteikumos, tāpēc pagāja laiks, kamēr informācija tika atjaunota, lai varētu kontrolēt un atsākt naudas izmaksu. ” situācija notika septembrī, diezgan ilgu laiku pēc “gada sākuma”, vai nē? Neiesaku šo veikalu.
Baby Store - Slikts serviss, krāpšana
Tika pasūtīts auto krēsliņš. Pēc dažām dienām atsūtīja epastu, ka šis krēsliņš nav pieejams un piedāvāja citus alternatīvus. No tiem atteicos un nopirku vēlamo krēsliņu citā veikalā. Lūdzu, lai atgriež jau samaksāto naudu. Komunikācija nekāda, tikai atnāca paziņojums, ka pasūtījums anulēts, kur arī norādīts, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. Nevis darba dienu, bet dienu. Pat ja tās būtu darba dienas, nu jau ir pagājušas trīs nedēļas un nauda nav atgriezta. Sazvanīt nav iespējam...
AtrisinātaBaby Store - Krāpšana
Šī gada 30. augustā veicu pirkumu internetveikalā „babystore.lv”, taču dažas dienas vēlāk saņēmu zvanu no veikala darbinieces Anastasijas Kukļas, kura mani informēja, ka minētā prece nav noliktavā un piedāvāja samainīt pret citu. Piedāvātā prece neatbilda manām vajadzībām, tādēļ no tās atteicos un lūdzu atgriezt samaksāto naudu - 41,99 EUR apmērā. Internetveikala darbiniece solīja, ka tas tiks izdarīts tuvāko dienu laikā, prasot man nosūtīt manu bankas konta nr., taču tas līdz šim vēl nav...
Baby Store - Neatgriež naudu par preci
Veicu pasūtījumu internetveikalā (pasūtījuma nr. #350560) . Summa 36.27€. Tajā pašā dienā pirkumu anulēja, jo preces nebija pieejamas. E-pastā atnāca ziņa, ka naudu atgriezīs 14 dienu laikā. Veicu pasūtījumu 25. Septembrī, nauda vēl nav atgriezta. Zvanot saņemu tikai solījumus. Komunikācija arī slikta. Šodien zvanot pateica: " vēl tak nav pagājis gads". Noteikti būs jāvēršas citās instancēs. Un arī jāveido antireklāma, diemžēl pēc tāda atgadījuma vairs nevienam neieteikšu iepirkties šajā veikalā, pat ne klātienes veikalos.
Baby Store - Naudas neatgriešana
Pasūtīju preci internetveikalā babystore.lv, preces nebija, piedāvāja dāvanu karti, es atteicos un mēs sarunājām, lai atgriež naudu, bet līdz šīm neko nav atgriezuši. Esmu rakstījusi viņiem, visu laiku atbild: mēs precizēsim. Pasūtījuma nr. 349590. Pasūtījums tika veikts 11.09.2024. Iepriekš esmu sūtījusi pie viņiem preces, tādu problēmu nebija nekad.
AtrisinātaBaby Store - Neatgriež naudu par atceltu pasūtījumu
11. Septembrī veicu pasūtījumu pāris zīdaiņu lietām. 12. Septembrī ar mani sazinās un informē ka viena prece neesot pieejama, varot piedāvāt citu vietā. Piekrītu aizstāt. 16. Septembrī nosūtu e-pastu ar jautājumu kad varu gaidīt preci? ! Atbild ka līdz 20 septembrim sūtījumu saņemšu. 20 septembrī saņemu jaunu e-pastu ar informāciju ka preces tomēr nav pieejamas un nauda tiks atgriezta līdz 25. Septembrim. 12. Septembrī uz e-pastu atnāk paziņojums, ka pasūtījums ir anulēts un nauda tik...
AtrisinātaBaby Store - Neatgriež naudu par atceltu pasūtījumu
Augusta vidū veicu pasūtījumu pāris zīdaiņu lietām. Izrādās pasūtītās lietas neesot pieejamas, varot piedāvāt citas, līdzīgas, bet tad jāgaida pāris nedēļas. Piekrītu aizstāt ar līdzīgām. Paiet solītās divas nedēļas, beigās jau visas trīs, bet no sūtījuma ne ziņas, ne miņas. Pat informāciju par pasūtījuma statusu atnāk tikai tad, kad pati sāku meklēt, kas ir iemesls tam, ka pasūtījums kavējas. Beigās pēc tik ilgas gaidīšanas, nolemju pasūtījumu atcelt. Uz e-pastu atnāk paziņojums, ka pasūtījum...
Baby Store - Slikts serviss ,problēmas ar preces iegādi , mānīšana
24.09.2024. Pasūtīju precas divas “babystore” e-veikalā un uzreiz apmaksāju pirkumu par pasūtījumu #350496. 25.09.2024. Saņēmu epastu, ka manis viena izvēlētā prece nav noliktavā lai arī jau ļoti ilgu laiku skatījos internetveikalā un visu laiku bija pieejama un uzrādījās ,ka ir nopirkuši,šo preci vairāki cilvēki,tāpat kā šobrīt līdz 4.10. šī prece ir it kā nopirkta,pat tad ja viņa nav bijusi pieejam,kad es vēlējos iegādāties tāpat arī citas preces,kuru vēlējos kā alternatīvu arī ir pieejama...
Baby Store - Krāpšana
Pircēj, neuzķeries. Naudas izkrāpšana! Vajadzēja jau iepriekš palasīt atsauksmes par šo uzņēmumu. Man tas pats kas jau, skatos, ļoti daudziem šī uzņēmuma klientiem - naudu no konta noņēma, prece gan esot izpārdota, atgriezīšot naudu, bet nekā. Jau trešo nedēļu ne ziņas, ne miņas no naudas atmaksas. Uzņēmums savā mājaslapā ir izvietojis preces kā pieejamas uzreiz, pircējs pasūta preci, viņam noņem naudu no konta un tikai pēc tam uzzina, ka prece nemaz nav pieejama. Tas ir vispār sviests. Vai arī ļoti gudra shēma.
Baby Store - Slikts serviss
Sliktas serviss nelaipna apkalpošana nekas nenotiek termiņos, visu laiku kaut ko Sola, bet neko neizpilda naudu neatgriež solītājos termiņos sazvanīju beidzot kādu un turpina solīt un beigās vispār nomet klausuli neiesaku nevienam uzķerties uz viņu solījumiem. Sazvanot apkalpojošo personālu, sāk uzskaitīt manas finanses. Saruna beidzās ar to, ka man paziņo, ka pa 30 eiro bērnu es nepabarošu. Un kautkad jau atgriezīs naudu. Pasūtījuma numurs 347684.
Baby Store - Naudas neatgriešana
Labdien. Mans stāsts jau sākās 07. Jūnijā. Pasūtījuma nr.345390. Sākas ar samainītu un atgrieztu preci. Daļu saņēmu, dalu vajdzēja atgriezt naudu. Par naudu cīnījos 3 mēnešus. Paldies, atguvu. Oro daļu par pasūtījumu, cepurītes atgriezuveikaļā, lai saņemtu naudu. Epopeja turpinās, sarakstē, izbrīns no viņu puses. Nauda jau 4mņesi nav atgriezta.
Baby Store - Slikts serviss
Pasūtīju piena maisījumu un tika kavēts pasūtījums. Palūdzu anulēt pasūtījumu un atgriezt naudu, bet arī tas tiek kavēts. Rakstot e pastus tiek solīts atgriezt, bet nekas nenotiek. Sazvanīt nav iespējams.
Babystore.lv - Krāpšana, naudas neatgriešana
Diemžēl arī man ir jāpievienojas sūdzībām par šo uzņēmumu. Veicu pasūtījumu 09.07.2024. (pasūtījuma nr. #344560) , pasūtot preces, kas pēc mājas lapā norādītās informācijas bija pieejamas veikalā. Kad pēc nedēļas preci nebiju saņēmusi, sazinājos ar veikalu, lai noskaidrotu pasūtījuma statusu. Atbildē tika minēts, ka preces nav pieejamas (lai gan mājas lapā konkrētās preces vēl aizvien tika uzrādītas kā pieejamas tūlīt) . Nu jau divus mēnešus lūdzu uzņēmumu, lai atgriež naudu. Diemžēl naudas atgriešana nav sekojusi.