www.sudzibas.lv Baby Store Krāpšana, naudas neatgriešana

Baby Store - Krāpšana, naudas neatgriešana

15, jūnijā pasūtīju bērnu gultiņas matraci un veicu apmaksu. Nākamajā dienā uz e-pastu atnāca ziņa, ka tieši šāda matracīša nav, bet varot piedāvāt ko citu. Es centos sazvanīt pa norādītajiem tel. Nr. , taču man neviens necēla. Tad uzrakstīju e-pastā, lai man atzvana lai varam vienoties par cita matrača piegādi vai arī pirkuma maksas atgriešanu. Protams man neviens tā arī neatbildēja un nezvanīja.
24, jūlijā zvanot no parastā telefona nr. , man izdevās sazvanīt. Darbiniece solījās pateikt pārdošanas speciālistei Kristinai Aļeksejevai lai man atzvana. Un man tiešām arī piezvanīja. Vienojāmies par naudas atgriešanu un e-pastā saņēmu apstiprinājumu, ka mans pasūtījums #345046 ir anulēts un naudas atmaksu veiks 14 dienu laikā. Pēc šīm 14 dienām arī nekas netika atmaksāts līdz pat šodienai. Protams arī uz zvaniem un e-pastiem neviens neatbild.
Šī ir negodīga komercprakse, kur uzņēmējs savas naudas grūtības risina ar bezprocentu kredīta starpniecību uz klientu rēķina. Ļoti izdevīgi!

19.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 19.08.2024

Labdien, Kristīne! Paldies par Jūsu komentāru. No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Naudas atmaksa jau ir pieteikta un to saņemsiet drīzumā!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes