Baby Store - Krāpšana, naudas neatgriešana
15, jūnijā pasūtīju bērnu gultiņas matraci un veicu apmaksu. Nākamajā dienā uz e-pastu atnāca ziņa, ka tieši šāda matracīša nav, bet varot piedāvāt ko citu. Es centos sazvanīt pa norādītajiem tel. Nr. , taču man neviens necēla. Tad uzrakstīju e-pastā, lai man atzvana lai varam vienoties par cita matrača piegādi vai arī pirkuma maksas atgriešanu. Protams man neviens tā arī neatbildēja un nezvanīja.
24, jūlijā zvanot no parastā telefona nr. , man izdevās sazvanīt. Darbiniece solījās pateikt pārdošanas speciālistei Kristinai Aļeksejevai lai man atzvana. Un man tiešām arī piezvanīja. Vienojāmies par naudas atgriešanu un e-pastā saņēmu apstiprinājumu, ka mans pasūtījums #345046 ir anulēts un naudas atmaksu veiks 14 dienu laikā. Pēc šīm 14 dienām arī nekas netika atmaksāts līdz pat šodienai. Protams arī uz zvaniem un e-pastiem neviens neatbild.
Šī ir negodīga komercprakse, kur uzņēmējs savas naudas grūtības risina ar bezprocentu kredīta starpniecību uz klientu rēķina. Ļoti izdevīgi!
Labdien, Kristīne! Paldies par Jūsu komentāru. No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Naudas atmaksa jau ir pieteikta un to saņemsiet drīzumā!
Pievienot komentāru