Adrese: |
A.Deglava 59-2 Rīga Latvia - LV-1035 (Juridiska adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 27405715 +371 22110263 |
Informācija: | Biroja adrese Stabu iela 45, Rīgā Veikalu adreses: Ganību Dambis 24A Tel. +371 67536965 Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā Tel. +371 22110147 |
Darba laiks: |
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Bērnu preču veikali |
Baby Store - Sūdzības un atsauksmes
AtrisinātaBaby Store - Krāpšana, neatgriež naudu par anulētem pasūtījumiem
Parasti sūdzības netakstu, bet šī jau ir pilnīga nekaunība pret klientiem. 2024. Gada 16. Oktobrī interneta veikalā tika veikts pasūtījums # 352204. E-pastā pēc 2 dienām saņēmu ziņu par to, ka šobrīd prece ir izpārdota, kā arī piedāvājumu par iespēju pieņemt alternatīvu preci vai dāvanu karti. No alternatīvā piedāvājuma un dāvanu kartes e-pastā atteicos. Pasūtījums tika anulēts. Solīja atgriezt naudu 14 dienu laikā. Zvanīju vairakkārt, rakstīju atgādinājumu e-pastā, bet saņēmu tikai atbildi...
AtrisinātaBaby Store - Krāpšana, neatgriež naudu par anulētem pasūtījumiem
2024. Gada 25. Septembrī interneta veikalā tika veikts pasūtījums #350540, kurā iegādājāmies 1 gab. Bērnu autokrēslu. 27. Septembrī saņēmām epastā ziņu par to, ka šobrīd prece ir izpārdota, un to diemžēl nav iespējams pasūtīt pie piegādātāja, kā arī piedāvājumu par iespēju pieņemt alternatīvu preci vai dāvanu karti. No alternatīvā piedāvājuma un dāvanu kartes epastā atteicāmies. Pasūtījums tika anulēts 1. Oktobrī. Solīja atgriezt naudu 14 dienu laikā. Zvanījām, divas reizes rakstījām...
Baby Store - Krāpšana, naudas neatgriešana, pircēja tiesību pārkāpums
2024. Gada 25. Septembrī interneta veikalā tika veikts pasūtījums #350589, kurā bija 2 pāri gumijas zābaku. 27. Septembrī viens zābaku pāris tika atgriezts veikalā prūšu ielā 4, kurā šis pasūtījums arī tika saņemts, un tika aizpildīts “paziņojums par atteikumu”. Balstoties uz iesniegumā norādīto informāciju un patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. Panta 5. Un 6. Punktu, nauda par preci pasūtītāja kontā tiek atgriezta ne vēlāk kā 14 dienu laikā no “paziņojuma par atteikumu” un prece...
Baby Store - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss, pat teiktu krāpšana. Sūtījums nr. 355572. Noformēju pasūtījumu izmantojot Paypal, nauda interesantā kārtā netika noņemta, bet uz epastu jau ziņa, ka ir pasūtīts. Pēc kāda laika saņēmu vēl vienu ziņu “labdien! Jūsu pasūtījumam 355572 ir nomainīts statuss uz apstrādē” pēc šī ēpasta tā arī ziņu no internetveikala neesmu vairs saņēmusi, pieņemu, ja naudu veiktu caur swedbank pa tiešo nauda tiktu noņemta, bet preci es nesaņemtu… tad izlasīju atsauksmes ko noteikti vajadzēja darīt ātrāk… krāpnieku kantoris:)
AtrisinātaBabyStore - Izņirgājoša attieksme no klientu konsultanta, ignorēšana
Situācijas apraksts" 12. Novembrī pasūtīju apavus jūsu interneta veikalā par saņemšanu prūšu ielas veikalā. 20.11 zvana meitene no jūsu veikala un Saka, ka prūšu ielā veikals ir slēgts un tur nav iespējams izņemt šo sūtījumu - kā variantu piedāvāja šo sūtījumu saņemt Rencēnu ielā vai centra filiālēs vai pakomāta starpniecīnu par ko attiecīgi ir jāpiemaksā. Sākotnēji izvēlējos opciju par saņemšanu uz vietas rencēnu ielā, aptuveni 2 stundas vēlāk nosūtīju ziņu uz šo pašu nr. Ar jautājumu vai var...
Baby Store - Krāpšana
4. Oktobrī veicām divus pasūtījumus (nr.351406 un nr.351407) , kas ir jau vairāk kā mēnesi atpakaļ (šobrīd ir 16. Novembris) . Vienam no sūtījumiem sūtījuma summa apm 40 eur, no tā atsūtīja tikai apm 10 eur vērtībā preces. Par pārējo nauda nav atgriezta. Otram sūtījumam prece izrādījās, ka nav tomēr pieejama (lai gan mājaslapā rādījās, ka ir) . Beidzot tā it kā esot pieejama 14. Novembrī, kad jau lūdzu anulēt sūtījumu un atgriezt naudu. Arī par šo sūtījumu gaidām, kad tiks atgriezta nauda...
Baby Store - Krāpšana
05.10.24 veicu pasūtījumu ar nr. #351437, kurā tika iekļautas 4 pozīcijas. Saņēmu e-pastu, ka trīs no pozīcijām nav pieejamas, kaut gan babystore mājaslapā bija norādīta informācija par preču pieejamību un gabalu skaitu noliktavā. Ar mani sazinājās operatore anastasija kukļa un piedāvāja citas alternatīvas, kam es piekritu tikai tāpēc, ka cerēju ātrāk saņemt savu pasūtījumu. Vēl pēc nedēļas rakstīju un jautāju, vai mans pasūtījums ir nosūtīts, uz ko man atbildēja, ka vēl gaida piegādi ar manu...
AtrisinātaBaby Store - Naudas krāpšana
07.10.24 veicu pasūtijumu ar nr #351597, kurā iekļautas huggies elite soft 1izmēra autiņbiksītes , bildē norādītas īstās, pēc kāda laiciņa saņemu zvanu ka šīs preces nav , bet ir atjaunotās extra care, sakarā ar to ka meklēju tieši elite soft biksītes atteicos no pasūtijuma . Saņēmu ēpastu ka pasūtijums ir anulēts un nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā …. Sekojoši 23.10.24 tai bija jābūt manā kontā… nu jau ir novembris un nauda protams nav atgriezta …. Sazvanīt nevar , uz ēpastiem neatbild un...
Baby Store - Baby store krāpšana
Pievienot sūdzību www.sudzibas.lv Baby Store Krāpšana Baby Store - Krāpšana Ļoti nožēloju, ka laicīgi neizlasīju atsauksmes, jo man arī izveidojās līdzīga situācija ar internetveikalu babystore.lv. Pasūtīju no viņiem bērnu krēsliņu, samaksāju naudu, saņēmu zvanu, ka tiešī šīs krēsls nav pieējams, man piedāvāja citu variantu, kad es piekrītu uzreiz izradījās, kā tāda arī nav. Veselu nedēļu man sūtīja jaunus piedāvājums un beigu beigās izradījās ka vispār nav nevienā līdzīga krēsliņa (tiešsaitē...
Baby Store - Krāpšana
Ļoti nožēloju, ka neizlasīju laicīgi visas publikācijas par babystor.lv. Jo man ar viņiem izveidojās līdzīga citām sūdzibām situācija. Pasūtīju no viņiem bērnu koka krēsliņu, samaksāju naudu, saņēmu zvanu, ka tiešī šīs krēsls nav pieējams, man piedāvāja citu variantu, kad es piekrītu uzreiz izradījās, kā tāda arī nav. Veselu nedēļu man sūtīja jaunus piedāvājums un beigu beigās izradījās ka vispār nav nevienā līdzīga krēsliņa (tiešsaitē vēl joprojām izvietotie vairākie variānti ar tādiem...
Baby Store - Krāpšana
Es redzu, ka neesmu pirmā ar šādu sūdzību. Pasūtiju preci"babystore" e-veikalā un uzreiz apmaksāja pirkumu. Tas bija pusdienas laikā, bet vakarā jau es saņēmu e-pasta, ka prece nav noliktavā un pa telefonu vispār pateica, ka jau sen šajā prece nau! Tās nan absurds? ! Kā nav? ! Ja es varēju pasūtīt šito preci un ne viena vārda par to ka nau noliktavā un paņēma naudu vēl! Es piezvanīju, lai atgriež manu naudu par neeksistējošo preci un teica, ka jāgaida! Kāpēc man jāgaida savus naudas mēnesi vai...
Baby Store - Pircēju čakarēšana
Pasūtīju preci. Atrakstīja, ka nav pieejama un piedāvāja alternatīvu. Atteicos un paprasīju naudas atgriešanu. Atbildēja, ka atgriezīs 14 dienu laikā. Nauda tika atgriezta tikai pēc iesnieguma ptac un atsūtīja sekojošu tekstu “šī gada sākumā tika novērsta tehniskā kļūda, kura sajauca Rindas kārtību atgriešanas pieteikumos, tāpēc pagāja laiks, kamēr informācija tika atjaunota, lai varētu kontrolēt un atsākt naudas izmaksu. ” situācija notika septembrī, diezgan ilgu laiku pēc “gada sākuma”, vai nē? Neiesaku šo veikalu.
Baby Store - Slikts serviss, krāpšana
Tika pasūtīts auto krēsliņš. Pēc dažām dienām atsūtīja epastu, ka šis krēsliņš nav pieejams un piedāvāja citus alternatīvus. No tiem atteicos un nopirku vēlamo krēsliņu citā veikalā. Lūdzu, lai atgriež jau samaksāto naudu. Komunikācija nekāda, tikai atnāca paziņojums, ka pasūtījums anulēts, kur arī norādīts, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. Nevis darba dienu, bet dienu. Pat ja tās būtu darba dienas, nu jau ir pagājušas trīs nedēļas un nauda nav atgriezta. Sazvanīt nav iespējam...
AtrisinātaBaby Store - Krāpšana
Šī gada 30. augustā veicu pirkumu internetveikalā „babystore.lv”, taču dažas dienas vēlāk saņēmu zvanu no veikala darbinieces Anastasijas Kukļas, kura mani informēja, ka minētā prece nav noliktavā un piedāvāja samainīt pret citu. Piedāvātā prece neatbilda manām vajadzībām, tādēļ no tās atteicos un lūdzu atgriezt samaksāto naudu - 41,99 EUR apmērā. Internetveikala darbiniece solīja, ka tas tiks izdarīts tuvāko dienu laikā, prasot man nosūtīt manu bankas konta nr., taču tas līdz šim vēl nav...
Baby Store - Neatgriež naudu par preci
Veicu pasūtījumu internetveikalā (pasūtījuma nr. #350560) . Summa 36.27€. Tajā pašā dienā pirkumu anulēja, jo preces nebija pieejamas. E-pastā atnāca ziņa, ka naudu atgriezīs 14 dienu laikā. Veicu pasūtījumu 25. Septembrī, nauda vēl nav atgriezta. Zvanot saņemu tikai solījumus. Komunikācija arī slikta. Šodien zvanot pateica: " vēl tak nav pagājis gads". Noteikti būs jāvēršas citās instancēs. Un arī jāveido antireklāma, diemžēl pēc tāda atgadījuma vairs nevienam neieteikšu iepirkties šajā veikalā, pat ne klātienes veikalos.
Baby Store - Naudas neatgriešana
Pasūtīju preci internetveikalā babystore.lv, preces nebija, piedāvāja dāvanu karti, es atteicos un mēs sarunājām, lai atgriež naudu, bet līdz šīm neko nav atgriezuši. Esmu rakstījusi viņiem, visu laiku atbild: mēs precizēsim. Pasūtījuma nr. 349590. Pasūtījums tika veikts 11.09.2024. Iepriekš esmu sūtījusi pie viņiem preces, tādu problēmu nebija nekad.
AtrisinātaBaby Store - Neatgriež naudu par atceltu pasūtījumu
11. Septembrī veicu pasūtījumu pāris zīdaiņu lietām. 12. Septembrī ar mani sazinās un informē ka viena prece neesot pieejama, varot piedāvāt citu vietā. Piekrītu aizstāt. 16. Septembrī nosūtu e-pastu ar jautājumu kad varu gaidīt preci? ! Atbild ka līdz 20 septembrim sūtījumu saņemšu. 20 septembrī saņemu jaunu e-pastu ar informāciju ka preces tomēr nav pieejamas un nauda tiks atgriezta līdz 25. Septembrim. 12. Septembrī uz e-pastu atnāk paziņojums, ka pasūtījums ir anulēts un nauda tik...
AtrisinātaBaby Store - Neatgriež naudu par atceltu pasūtījumu
Augusta vidū veicu pasūtījumu pāris zīdaiņu lietām. Izrādās pasūtītās lietas neesot pieejamas, varot piedāvāt citas, līdzīgas, bet tad jāgaida pāris nedēļas. Piekrītu aizstāt ar līdzīgām. Paiet solītās divas nedēļas, beigās jau visas trīs, bet no sūtījuma ne ziņas, ne miņas. Pat informāciju par pasūtījuma statusu atnāk tikai tad, kad pati sāku meklēt, kas ir iemesls tam, ka pasūtījums kavējas. Beigās pēc tik ilgas gaidīšanas, nolemju pasūtījumu atcelt. Uz e-pastu atnāk paziņojums, ka pasūtījum...
Baby Store - Slikts serviss ,problēmas ar preces iegādi , mānīšana
24.09.2024. Pasūtīju precas divas “babystore” e-veikalā un uzreiz apmaksāju pirkumu par pasūtījumu #350496. 25.09.2024. Saņēmu epastu, ka manis viena izvēlētā prece nav noliktavā lai arī jau ļoti ilgu laiku skatījos internetveikalā un visu laiku bija pieejama un uzrādījās ,ka ir nopirkuši,šo preci vairāki cilvēki,tāpat kā šobrīt līdz 4.10. šī prece ir it kā nopirkta,pat tad ja viņa nav bijusi pieejam,kad es vēlējos iegādāties tāpat arī citas preces,kuru vēlējos kā alternatīvu arī ir pieejama...
Baby Store - Krāpšana
Pircēj, neuzķeries. Naudas izkrāpšana! Vajadzēja jau iepriekš palasīt atsauksmes par šo uzņēmumu. Man tas pats kas jau, skatos, ļoti daudziem šī uzņēmuma klientiem - naudu no konta noņēma, prece gan esot izpārdota, atgriezīšot naudu, bet nekā. Jau trešo nedēļu ne ziņas, ne miņas no naudas atmaksas. Uzņēmums savā mājaslapā ir izvietojis preces kā pieejamas uzreiz, pircējs pasūta preci, viņam noņem naudu no konta un tikai pēc tam uzzina, ka prece nemaz nav pieejama. Tas ir vispār sviests. Vai arī ļoti gudra shēma.