220.lv - Krāpšana
Iegādājos internetā komplektu-telefona aizsargstikliņu un maciņu. Atsūtīja tikai maciņu, bet Stikliņu nē. 14. Februārī bija šis sūtījums, bet līdz šai dienai nav atraduši risinājumu. Neiesaku šādus komplektus pie viņiem, jo izskatās pēc reālas naudas izkrāpšanas.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien!
Vēlamies atvainoties par sagādātājām neērtībām un nepatīkamo iepirkšanās pieredzi.
Vēlamies vērst Jsu uzmanūību, ka 220.lv strādā kā Tirdzniecības platforma , kas sevī apvieno vairāk nekā 4000 dažādu pārdevēju. Preces pārdevējs nav Sabiedrība (220.lv), bet cita persona – SpaceTime SIA (turpmāk – Pārdevējs).
Pēc mums pieejamās informācijas no Jūsu epasta 14.02.2024 neesam saņēmuši informāciju, ka pasūtījums nav ticis izpildīts pilnā apmērā, līdz ar to vēršam uzmanību, ka mūsu klientu apkalpošanas nodaļas e-pasts ir [email protected].
Tāpat esam saņēmuši informāciju, ka Preces Pārdevējs esošo nepilnīgā pasūtījuma izpildi ir labojis un piegādājis trūkstošo preces daļu uz Jūsu norādīto saņemšanas vietu.
Vēlreiz atvainojamies par sagadātajām neērtībām.
220.lv
Komentāri (2)
Labdien!
Mēs esam tie, kas nenosūtīja Jums stikliņu, kļūdas dēļ iepakošanas procesā,ko nezinājām, par to tikām informēti 19.03 un šodien saņēmām adresi kur to nosūtīt un sūtījums jau ir ceļā pie Jums. Lūdzu atvainot par neērtībām, ko radīja šī cilvēciskā kļūda, noteikti nav krāpšana.
Vainojiet 220.lv,jo ar viņiem jau cīnos no 14.februāra. Zvanīju un rakstīju tajā pašā dienā,un kopā neskaitāmas vēstules katru nedēļu. Kamēr nav risinājums,jūs esat krāpnieki un viss.