220.lv - Krāpšana
Iegādājāmies elektrisko cepeškrāsni, kura gar plīts durvīm laiž garām karstu tvaiku, kausējot plastmasas detaļas un plīts iekšpuse, pēc vairāku mēnešu Ilgas karsēšanas un tīrīšanas, vēljoprojām spēcīgi smird pēc indīgām ražošanas izejvielām/plastmasas.
Sazinoties ar 220.lv un izklāstot problēmu, viņu darbinieks vienkārši nometa telefonu. Zvanot otrreiz un trešo reiz saņēmu piedāvājumu izsaukt meistaru, kas noklausoties problēmu, pašsaprotami, nav risinājums situācijai, vai sazināties ar 220.lv [slēpt]@email.220.lv.
Uz epastu rakstīju vairāk kā divus mēnešus atpakaļ un neesmu saņēmis pat automātisku atbildi.. Tikmēr viss ēdiens, ko gatavoju plītī turpina smirdēt pēc plastmasas un dod vēzi.
Un pats labākais - 220.lv portālā zem produkta atstāju informatīvu atsauksmi par esošajām iekārtas problēmām, lai brīdinātu citus pircējus, bet viņi šo atsauksmi ir izņēmuši, lai varētu netraucēti turpināt tirgot savus eksperimentālos produktus. Atsauksme nepārkāpa lapas noteikumus. Tad nu spriediet paši par šo kantori. Tālāk lai skatās Ptac, šie ir reāli nicināmi krāpnieki.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Pievienot komentāru