www.sudzibas.lv 220.lv Neatgriež naudu

Atrisināta220.lv - Neatgriež naudu

2. Martā iegādājos izlietni, kura izrādījās sasista. Preci atgriezu tur pat uz vietas klientu centrā. Solīja naudu atgriezt 14 dienu laikā, ir jau pagājušas 18 dienas un nauda vēl nav atgriezta. Sazvanot solīja, ka nodos ziņu menedžerim un situācija tiks atrisināta.

20.03.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 20.03.2024

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Sergejs Švidjuks 20.03.2024

Pasūtījums Nr. 27758418

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 21.03.2024

Labdien!

Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām - tehniksu iemeslu dēļ tika aizkavēta naudas atgriešana.

Mūsu klientu apkalpošanas centra speciālists sazinājās ar Jums, lai paskaidrotu situāciju, kā arī sniedza informāciju, ka ir uzsākta naudas atgriešana.

Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām,

220.lv

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sergejs Švidjuks 22.03.2024

Problēma ir atrisināta

Komentāri (1)

IlzeIvaram 21.03.2024

Uznemums netiek gala ar sevi kur vel ar Tevi

Kops ebayju saka veidot haoss

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes