Par 220.lv - Neatmaksa naudu par atgriezto preci
2024. Gada 26. Janvārī saņēmu no veikala 220.lv preci 69.98 eur vērtībā un nosūtīju preci atpakaļ 2024. Gada 29. Janvārī ar Dpd.
Pēc stāvokļa uz šodienu, 23. Februāri, SIA pigu Latvia neatmaksāja man, kā patērētājam, samaksātu naudu par pasūtījumu 68,29 eur apmērā (2024. Gada 20 februārī saņemu tikai 1,69 eur!) . Samaksas termiņš jau bija 12.02.2024.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Jau vairakkārt rakstīju jums. Šodien 23.02.2024.arī. Pasūtījuma Nr. 26956098.
Labdien!
Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs. Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "Pramo prekyba"(turpmāk – Pārdevējs). Tikai Pārdevējs nosaka savu pārdodamo preču aprakstus, cenas, veic likumos noteiktos pienākumus attiecībā pret klientu, ir atbildīgs par Preces kvalitāti, oriģinalitāti, garantiju utt.
Mūsu klientu apkalpošanas komanda saznājās ar Jums, paskaidroja situāciju un precizējām informāciju, ka naudas atgriešana tiks veikta tuvāko darba dienu laikā.
Atvainojamies par sagādātajam neērtībām!
220.lv
Pievienot komentāru