220.lv - Tika piegādāta nepareiza prece
Pasūtiju uz māmiņdienu krūzi “Mamma: nozīme” atnāca krūze ar citu dizainu “#Mammu dzīve”, šī nav pirmā reize, kad ir bijusi šāda situācija, cerēju, ka varbūt uzņēmums mācās no savām kļūdām!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien!
Vēlamies atvainoties par sagādātājām neērtībām un nepatīkamo iepirkšanās pieredzi.
Vēlamies vērst Jūsu uzmanūību, ka 220.lv strādā kā Tirdzniecības platforma , kas sevī apvieno vairāk nekā 4000 dažādu pārdevēju. Preces pārdevējs nav Sabiedrība (220.lv), bet cita persona – Ideju Druka(turpmāk – Pārdevējs).
Pēc mums pieejamās informācijas, neesam saņēmuši no Jums ziņu par šo situāciju mūsu klientu apkalpošanas centrā.
Mūsu klientu apkalpošanas komanda sazinājās ar Jums un informēja par Pārdevēja lēmumu, ka kļūda tiks labota-Jums tiks izsūtīta pareizā prece un nepareizi saņemtā arī paliek Jums.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un aicinām problēmsituācijās sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru Jums ērtā veidā - rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot pa tel. +371 25220220.
220.lv
Pievienot komentāru