www.sudzibas.lv 220.lv Tika piegādāta nepareiza prece

220.lv - Tika piegādāta nepareiza prece

Pasūtiju uz māmiņdienu krūzi “Mamma: nozīme” atnāca krūze ar citu dizainu “#Mammu dzīve”, šī nav pirmā reize, kad ir bijusi šāda situācija, cerēju, ka varbūt uzņēmums mācās no savām kļūdām!

15.05.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 15.05.2024

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 12.06.2024

Labdien!

Vēlamies atvainoties par sagādātājām neērtībām un nepatīkamo iepirkšanās pieredzi.

Vēlamies vērst Jūsu uzmanūību, ka 220.lv strādā kā Tirdzniecības platforma , kas sevī apvieno vairāk nekā 4000 dažādu pārdevēju. Preces pārdevējs nav Sabiedrība (220.lv), bet cita persona – Ideju Druka(turpmāk – Pārdevējs).
Pēc mums pieejamās informācijas, neesam saņēmuši no Jums ziņu par šo situāciju mūsu klientu apkalpošanas centrā.
Mūsu klientu apkalpošanas komanda sazinājās ar Jums un informēja par Pārdevēja lēmumu, ka kļūda tiks labota-Jums tiks izsūtīta pareizā prece un nepareizi saņemtā arī paliek Jums.

Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un aicinām problēmsituācijās sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru Jums ērtā veidā - rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot pa tel. +371 25220220.

220.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes