Labdien, zubs! Ja Jūsu pasūtītai precei nebija instrukcijas valsts valodā, lūdzu, atsūtiet sava pasūtījuma numuru uz [email protected], un mēs atsūtīsim Jums instrukciju!
Tā kā kopš Jūsu sūdzības publicēšanas pagājušas vairāk kā 2 darba dienas, un mēs joprojām neesam no Jums saņēmuši papildus informāciju par Jums vai Jūsu pasūtījumu, ne uz [email protected], ne arī šajā portalā - informācijas trūkuma dēļ, diemžēl uzskatam, ka konkrētā sūdzība iesniegta nepamatoti.
Tāpat vēlamies uzsvērt, ka interneta veikals 220.lv ir gatavs vienmēr risināt ikvienu radušos problēmsituāciju - raksiet uz [email protected] (norādiet savus kontaktus, pasūtījuma nr. citu svarīgu informāciju) un Jūs būsiet sadzirdēti.
Hei zilais valis!! Loti priecajos par tevi!!! Laikam tu zini ne tikai lv valodu!! Un jautajums mikeness: ko darit ja velas masina un instrukcija ir tikai polu valoda??? Prieks ka man
vajag zinat??
Ar liels sveiciens 220.lv!! Tikai pec divam nedelas sarunas un lugsanas jus partulkojat instrukciju!
Interneta veikals 220.lv instruckijas vienmēr sūta ar pasūtījuma apstiprinājumu. Lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr. šeit vai uz [email protected], lai mēs varētu izanalizēt situāciju.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (6)
Nekad nelasu tulkotās instrukcijas, jo vislabāk visu var saprast, lasot oriģinālu (ENG vai GER).
Mācies valodas, ja nejēdz neko.Normals cilvēks kuram ir bijusi saskarsme ar tehniku sapratīs arī bez kadām instrukcijām
Labdien, zubs! Ja Jūsu pasūtītai precei nebija instrukcijas valsts valodā, lūdzu, atsūtiet sava pasūtījuma numuru uz [email protected], un mēs atsūtīsim Jums instrukciju!
Labdien!
Tā kā kopš Jūsu sūdzības publicēšanas pagājušas vairāk kā 2 darba dienas, un mēs joprojām neesam no Jums saņēmuši papildus informāciju par Jums vai Jūsu pasūtījumu, ne uz [email protected], ne arī šajā portalā - informācijas trūkuma dēļ, diemžēl uzskatam, ka konkrētā sūdzība iesniegta nepamatoti.
Tāpat vēlamies uzsvērt, ka interneta veikals 220.lv ir gatavs vienmēr risināt ikvienu radušos problēmsituāciju - raksiet uz [email protected] (norādiet savus kontaktus, pasūtījuma nr. citu svarīgu informāciju) un Jūs būsiet sadzirdēti.
Hei zilais valis!! Loti priecajos par tevi!!! Laikam tu zini ne tikai lv valodu!! Un jautajums mikeness: ko darit ja velas masina un instrukcija ir tikai polu valoda??? Prieks ka man
vajag zinat??
Ar liels sveiciens 220.lv!! Tikai pec divam nedelas sarunas un lugsanas jus partulkojat instrukciju!
Labdien, Zubs!
Interneta veikals 220.lv instruckijas vienmēr sūta ar pasūtījuma apstiprinājumu. Lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr. šeit vai uz [email protected], lai mēs varētu izanalizēt situāciju.
Gaidīsim no Jums ziņas.