www.220.lv - apkalpošanas serviss
Līdz šim ar pasūījumiem viss bija kārtībā.
Noformēju pastūtījumu, prece norādītajā datumā nebija, atnāca e-pasts, ka prece kavējas, bet 14 darba dienu laikā tiks piegādāta, ne vārda, ka prece varētu nebūt. Kad pienāca pēdējais piegādes datums, prece nebija. Nākamajā dienā zvanīju, lai uzzinātu par preci, saņēmu atbildi, ka piegādātājs nav laicīgi inforējis, ka prece ir izpārdota. Man kā klientam nav jāuzklausa cik neuzticami ir viņu piegādātaji, naudu es maksāju 220.lv.
Otrs atgadījums. Pasūtīju preci pa telefonu, saņēmu rēķinu, tajā pašā vakarā samaksāju. Tā kā man ir cita banka, naudai 220.lv kontā jāienāk nākamajā darba dienā ap pusdienaslaiku. Nākamajā rītā saņēmu e-pastu, ka sakarā ar to, ka 2 darba dienu laikā neesmu samaksājusi, pasūtījums tiek anulēts. Nesaprotu, kur tika sarēkinātas 2 darba dienas. Pasūtījumu gan atjaunoja, jo esot radusies sistēmas kļūda. Visādi jau var gadīties, bet mēneša laikā ar vienu klientu divi nepatīkami atgadījumi?!!!
Izlemiet paši vai sadarboties ar 220.lv, labi kamēr labi...
Komentāri (2)
Labdien, Izu! Lūdzu, atsūtiet mums uz [email protected] pasūtījumu numurus, ar kuriem bija problēmas, lai mēs varētu izskatīt, kāpēc bija radušās problēmas.
Labdien, sudzibas.lv! Paldies par komentāru! Lai zinātu, kādi uzlabojumi ir nepieciešami, ir jāzin katras problēmsituācijas iemeslu, tāpēc mēs vaicājam katram klientam par problēmsituāciju, risinam to un, protams, piefiksējam katru gadījumu klientu apkalpošanas servisa uzlabošanai.