www.220.lv - pirmā un pēdējā
Interneta veikalos iepērkos pa retam, bet šī reize lika aizdomāties, vai vispār to kādreiz vēl darīšu.. 220 internetveikalā iegādājos mobilo telefonu, jā, cena pat par vairāk nekā 100 eiro zemāka nekā veikalos, piegāde arī samērā ātra, BET kvalitāte.. Saņemot telefonu, ieslēdzu, uzlādēju viss kārtībā, bet tā kā tajā var ievieto tikai mikro sim karti, pirmajā vakarā neko īpaši ar to nevarēju iesākt un izslēdzu līdz nākošajai dienai. Tā nu samainot sim kartes, lieku to iekšā, bet jau otrajā dienā telefons ir uzkāries un vairāk nevar ieslēgt. Kāda kvalitāte ir precēm, ja pat neko ar to nedarot, tā pārstāj darboties!? Labi.. ir garantija, BET - tā kā dzīvoju samērā tālu no Rīgas un jau tā ir vilšanās par vējā izmestu naudu un nekādas vēlmes speciāli braukt uz garantiju servisu - sūtu pa pastu. Klientu apkalpošanas centrs informēja, ka viss tiks nokārtots 3 - 30 dienu laikā. Tikai viens tāds sīkums, ka garantiju servisu sazvanīt praktiski nav iespējams, stacionārā telefona nr. skata pēc norādīts, jo uzreiz atvienojas, bet uz mob. nr. var zvanīt bez pārstājas, tāpat neviens neatbildēs! Galu galā nekāda laika un naudas taupīšana no 220 moto īsti nesanāk! Preci ātri māk tikai iesmērēt, kad runa iet par naudas atgriešanu vai preces samainīšanu/salabošanu, viss tiek vilkts garumā.
Tā nu turpmāk preces iegādāšos tikai apskatot, aptaustot un iespējams pārmaksājot, bet vismaz redzēšu par ko tā nauda atdota. Iesaku arī citiem to pašu!
Komentāri (5)
Labdien, Madža! Lūdzu, atsūtiet sava pasūtījuma numuru uz [email protected], lai mēs varētu izskatīt Jūsu pasūtījumu un palīdzēt Jums!
Kontaktinformācijas sadaļu esat operatīvi atjauninājuši. Bet palīdzēt man kā nesanāk tā nesanāk.. Protams, ja nauda par pasūtījumu nebūtu samaksāta, tad attieksme gan jau būtu cita, bet tā kā viss laicīgi tika apmaksāts, kāda tam vairāk nozīme, kad klients savu preci saņems!?
Vēl jau tikai mēnesis ir pagājis, laikam nepaies ne trīs, kad saņemšu jaunu preci brāķētās vietā.. skumji, lai neteiktu vairāk. Šī pieredze sadarbībā ar www.220.lv ir devusi labu mācību. Tiešām pirmā un pēdējā reize!
Labdien, Madža! Pateicamies Jums par pacietību un atvainojamies par problēmas risinājuma kāvējumu. Kā šodien ar Jums telefonsarunā vienojās mūsu darbiniece, Jūs varat izvelēties jaunu telefonu bojāta vietā vai Jums tiks atgriezta nauda.
Bail pat pieprasīt atpakaļ naudu, jau jau atpakaļ preci no garantiju servisa vairāk nekā mēnesi gaidu, tad naudu vispār noteikti nosirmotu pirms sagaidītu!
Cik var zvanīties un rakstīt e-pastus, tāda dezorganizētība šajā uzņēmumā, katru dienu viens un tas pats, neviens neko nezin un skatās tik kam tālāk pasūtīt, kas var atrisināt! Nav man vairāk pacietības!
Labdien, Madža!
Kā ar Jums bija vienots, uz pieejamo summu Jūs varat izvēlēties jaunu preci vai nauda tiks atgriezta.
Par pieejamo naudu Jūs veicat pasūtījumu, ko izņēmat 02.06. plkst.12.59.
Tā kā uz pasūtījumu nepārlikās visa summa, 1 Eiro tika atgriezts Jums kā virtuālā 220.lv nauda.