www.sudzibas.lv 220.lv Preces saņemšana

www.220.lv - Preces saņemšana

Es te palasīju un sapratu ,ka neesmu pirmā kas ar tādu lietu saskārusis kas saistās ar 220.lv veikala preces saņemšanas laiku. Pasūtīju preci 1. maijā zvaniju uz 220.lv veikalu 6.maijā un jautāju , kad būs mana prece beidzot. Atbildēja , ka 7. maijā jums atnāks sms. Gaidu gandrīz visu dienu nākošo ,kad paziņos varu izņemt, bet nekā. Zvanu atkal vakarā un prasu kas ar to preci ir, atbilde; mēs stradājam līdz astoņiem vakarā gaidiet sms. Protams es viņu nesagaidīju.! Zvanu 8.maijā no rīta uz veikalu un jautāju kas galu galā ir ar manu preci.. Atbild jūs viņu varat saņemt 9.maijā, jo kurjers nav atvedis. Es viņiem saku , ka man tā prece ir kā dzimenes dāvana un ar to es rēķinājos , un cilvēkam esmu apsolijusi jau to uzdāvināt. Atbildēja ,ka neko nevar izdarīt un precei varat nākt pakaļ 9. maijā. Tad nesaprotu kāpec viņi raksta ka 3 dienu laikā preci var saņemt, ja tā nemaz nav. Viņiem jau neinteresē tas ka cilvēks ir rēķinājies ar preces saņemšanas laiku. Ja kāds sūtat no tā veikala kautko tad rēķinaties varat gaidīt vairākas dienas neka viņi sola.

T

Komentāri (5)

donna b 09.05.2014

Tev pasai no 1. lidz 5. maijam nebija brivdienas sakara ar valsts svetkiem? Ja bija, ko tad gaidi ka tajas dienaas ari 220.lv un kurjeri strada? Vini Tavu pasutijumu tikai 6. maijaa atvera un 3 dienu laikaa apstradajaa. Tu vel butu 24. decembrii pasutijusi un 25. gaiditu sanemt. Pasuti preces laicigi un tad ari nebus iemesla sudzibam.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 09.05.2014

Labdien, tine1984! Lūdzu, atsūtiet mums sava pasūtījuma numuru uz [email protected], lai mēs varētu izskatīt Jūsu pasūtījumu.

N Nasty25 09.05.2014

Absolīti piekrītu komentāram no donna b "Tev pasai no 1. lidz 5. maijam nebija brivdienas sakara ar valsts svetkiem? Ja bija, ko tad gaidi ka tajas dienaas ari 220.lv un kurjeri strada? Vini Tavu pasutijumu tikai 6. maijaa atvera un 3 dienu laikaa apstradajaa. Tu vel butu 24. decembrii pasutijusi un 25. gaiditu sanemt. Pasuti preces laicigi un tad ari nebus iemesla sudzibam."

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 09.05.2014

Labdien! Vēlamies piekomentēt, ka pie preču piegādes termiņiem mūsu mājaslapā ir norādīts DARBA dienu skaits, nevis kalendāro dienu skaits, tāpēc lūdzam pasūtot preci pieverst tam uzmanību.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 13.05.2014

Labdien, tine1984!
Tā kā kopš Jūsu sūdzības publicēšanas pagājušas vairāk kā 2 darba dienas, un mēs joprojām neesam no Jums saņēmuši papildus informāciju par Jums vai Jūsu pasūtījumu, ne uz [email protected], ne arī šajā portalā - informācijas trūkuma dēļ, diemžēl uzskatam, ka konkrētā sūdzība iesniegta nepamatoti.
Tāpat vēlamies uzsvērt, ka interneta veikals 220.lv ir gatavs vienmēr risināt ikvienu radušos problēmsituāciju - raksiet uz [email protected] (norādiet savus kontaktus, pasūtījuma nr. citu svarīgu informāciju) un Jūs būsiet sadzirdēti.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes