www.sudzibas.lv 220.lv Nenad neko šeit nepērciet

www.220.lv - Nenad neko šeit nepērciet

Ja Jums ir svarīga preces kvalitāte un garantija, tad 220.lv nav piemērots Jums.
Nopirku datoru, kurš pēc 2 nedēļām pārstāja strādāt un nu jau 3 mēnešus nevaru dabūt atpakaļ savu naudu par brāķēto preci. Darbinieku attieksme ir vienkārši briesmīga.

1

Komentāri (38)

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 24.02.2014

Labdien, 1 Agnese! Lūdzu, atsūtiet mums uz [email protected] sava pasūtījuma numuru vai e-pastu, ar kuru bija veikts pasūtījums, lai mēs varētu izskatīt šo problēmu un atrisināt to.

1 1 Agnese 24.02.2014

Paldies, Jūs jau izskatījat!
Tālāk lai ar to nodarbojas Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centrs.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 24.02.2014

Labdien, Vēlreiz!

Ja ir iesniegta preces atgriešana, autorizētais garantijas serviss ir atzinis preces brāķi ikviens klients ir tiesīgs saņemt atpakaļ naudu. Lūdzu atsūtiet mums savu pasūtījuma nr., vai arī e-pastu, lai mēs varētu sameklēt Jusu pasūtījumu un noskaidrot visus apstākļus - jo ar šeit sudzibas.lv sniegto info, mēs nevaram pārbaudīt Jūsu pasūtījumu un sniegt atbildi.

L liene74 24.02.2014

Pirkām pirms z-svētkiem AEG ķermeņa svarus, atveda lietotus, saskrāpētus, turklāt neprecīzi rāda.Nebojāju sev pirms svētkiem nervus, atpakaļ neatgriezu, tagad mētājas šķūnītī.Žēl naudiņas, kā nekā 30Ls izsviesti...!

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 25.02.2014

Labdien, liene74! Ja saņemot preci Jums rodas kaut vai mazākas šaubas par preces kvalitāti, lūdzam obligāti griezties mūsu garantijas servisā. Mēs strādājam, lai ikviens klients saņem kvalitatīvu preci un ir apmierināts. Mēs pateicamies par ikvienu signālu, kas palīdz mums vēl uzlabot mūsu klientu apkalpošanu.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 25.02.2014

liene74, lūdzu, uz [email protected] atsūtiet sava pasūtījuma numuru vai e-pastu, ar kuru tika veikts pasūtījums, lai mēs varētu izskatīt šo gadījumu.

P Pircejs2014 26.02.2014

nopirku pie viniem datoru-3 reizes nesu labot-raustas monitors, bet bez rezultata, naudu atpakal nedod jo caur palielinamo stiklu var redzet skrapejumus, katru reizi pa 2 nedellam tureeja remontaa, nosplavos un par savu naudu -45Ls remontu taisiju!!! Vot tads brinumainais kantotis tas 220.lv Nevienam neiesaku! Labak samaksajiet vairaak bet perciet citaa veikalaa.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.02.2014

Labdien, Pircejs 2014!

Paldies par Jūsu komentāru - balstoties uz LR likumdošanu katru iesniegumu uzņēmums izskata 10 dienu laikā. Līdz ar to tas ir izskaidrojums, kapec Jums nācas gaidīt!

Lai varētu precizēt, kāpēc Jums tika atteikt remonts, lūdzu atsūtiet sava pasūtījuma nr. vai arī Vardu/Uzvārdu vai arī savu e-pastu uz [email protected], lai mēs varētu kvalitātes uzlabošanai caurskatīt Jūsu pasūtījumu.

Ar cieņu
interneta veikals 220.lv

1 1 Agnese 26.02.2014

O! Izrādās jūs zināt LR likumdošanu!
Laikam tāpēc es atbildi uz savu prasījuma pieteikumu vēl joprojam gaidu (nu jau 2, 5 mēnešus) šo 10 dienu vietā.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.02.2014

1 Agnese, mēs vēlamies un esam ieinteresēti Jums palīdzēt, tāpēc lūdzu atsūtiet mums savu pasūtījuma numuru. Ja Jūs nevēlaties atklāt savu pasūtījuma numuru, mēs nevarēsim Jums palīdzēt, jo mums trūkst informācijas. Gaidīsim Jūsu pasūtījuma numuru uz [email protected]

R rita.kristapaite 27.02.2014

Sweiki, es jau jūtu ka šis viss murgs man vēl ir priekšā, katra operātore man stāsta citu.Esmu apjukusi..biju pirkusi planšetdatoru, kā dāvanu, bet nu jūtu, krustdēls pie savas dāvaniņas tik ātri nemaz netiks..ŽĒL BĒRNU JĀAPBĒDINA...
Un vēl tas, ka visi GOCLEVER datori ir brāķi.kas naw mana vaina, man vēl jāsedz pasta izdevumi.

1 1 Agnese 27.02.2014

Man tieši tāds pats stāsts.
Pirku kā dāvanu, cilvēks palietoja 2nedēļas un dators pārstāja strādāt, aizvedu atpakaļ, uzrakstīju prasījuma pieteikumu un tagad gaidam atbildi jau otro mēnesi.

Un tie komentāri - lūdzu atsūtiet pasūtījuma nummuru, esam ieinteresēti palīdzēt, bla, bla, bla... ūdens liešana. Vajag būt ieinteresētiem tad, kad klients ir pie jums veikalā, nevis tad, kad ir jau sūdzība uzrakstīta!

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 28.02.2014

Labdien!

Pirmkārt - 1Agnese, mēs saprotam Jūsu situāciju, taču saproties arī mūs - tā kā pēdējā laikā ir saņemtas diezgan daudz viltus sūdzības par preču kvalitāti un mūsu garantijas servisa apkalpošanu. Lūdzam Jūsu obligāti atsūtīt savu pasūtījuma nr. vai arī e-pastu uz kuru tika veikt pasūtījums, lai mēs varētu pārbaudīt konkrēto pasūtījumu. Informāciju lūgums sūtīt uz [email protected] . Bez informācijas par pasūtījumu nav iespējams pārbaudīt informāciju un sniegt informāciju par Jūsu sūdzību.

Otrkārt - Rita, aicinām arī Jūsu atsūtīt Jūsu pasūtījma nr, vai arīī savu e-pastus uz [email protected] . Ja prece ir brāķs - tas vienmēr tiek nomainīts. Tāpat pēc Latvijas likumdošanas klientam preci uz maiņu/ atgriešanu līdz 10kg jāatgādā pašam klientam, līdz ar tas ir iemesls, kāpēc zvanu centra operatore Jums šadu info ir sniegusi. Pēc info saņemšanas - kvalitātes uzlabošanas labad, vēlreiz noklausīsimies ar Jums veikto sarunu, kā arī sazināsimies ar Jums.

Tāpat vēlamies uzsvērt ka mūsu interneta veikals 220.lv visas iesniegtās sūdzības /ieteikums garantijas servisā vai arī zvanu centrā apkalpo pēc noteiktas procedūras, līdz ar to informācijas nesniegšana klientam vairāk kā 2 mēnešus iespējama tikai tad, ja klients no savas puses nav iesniedzis visu nepieciešamo informāciju, pretenzijas ātrākai izskatīšanai!

K Kaspars33 28.02.2014

220.lv atbild visiem ar ctrl-c, ctrl-v principa. Un atbildes pilnīgi nepārdomātas, kaut vai šis; (Tāpat vēlamies uzsvērt ka mūsu interneta veikals 220.lv visas iesniegtās sūdzības /ieteikums garantijas servisā vai arī zvanu centrā apkalpo pēc noteiktas procedūras, līdz ar to informācijas nesniegšana klientam vairāk kā 2 mēnešus iespējama tikai tad, ja klients no savas puses nav iesniedzis visu nepieciešamo informāciju, pretenzijas ātrākai izskatīšanai!) Viss tīrākā melošana, viss ir iesniegts, varu pierādīt, ari manā telefonā viss ierakstās.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 28.02.2014

Kaspars33, ja Jums ir viss ierakstīts mums ir nesaprotami iemesli - kāpēc nevarat atsūtiet uz [email protected] info par savu pasūtījuma nr. Uz doto brīdi mēs daram visu, lai iespējamo problēmu atrisināt ātrāk - taču neredzam atsaucību no Jūsu puses.

Un kā jau Jūs droši vien zinat, ikvienam patērētājam ir iespēja griezieties arī PTAC.

F futboler33 28.02.2014

Сервисный центр 220.lv - это просто цирк или футбол: кому как нравится! Ваш вопрос не решается. Обещают перезвонить и никогда не перезванивают. Когда в 10-й раз звонишь и 10-й раз уже другой оператор выслушивает тебя и обещает перезвонить, ты начинаешь раздражаться напарываешься на афигенно "умную", наглую хамку по имени Занэ у тебя складывается полное впечатление об этом сервисном центре. Никому не советую связываться с этой чудесной компанией. Как такие Зане туда попадают остаётся только догадываться...

K Kaspars33 28.02.2014

Jums informāciju aizsūtiju, un PTAC ari jau griezos, šobrīd daru visu tādā secībā kā man to ieteica PTAC. Šeit rakstu lai informētu jūsu potenciālos upurus un rakstīšu tālāk, jo jūtu, ka man tā lieta ievilksies. Kāda atsaucība no manas puses vel vajadzīga, prece nodota garantijas remontā, pagājušas vairāk nekā 30 dienas un nav nekādas informācijas no jūsu puses, preci nododot garantijas servisā visa informācija par mani tika atstāta, ko jūs vel gribat lai es pats viņu salaboju, vai lai nopērku citu? Jūs cilvēkus galīgi par muļķiem uzskatat. Ja vajag varu te uzrakstīt vel savu pasūtījuma Nr. un prece ir tas pats nelaimīgais GOCLEVER TAB R83.2. Paskaidrojiet, kam vajadzīgs tas jūsu zvanu centrs, ja tur neviens neko nezin, tik sola, ka pārzvanīs un viss, protams neviens nepārzvana.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 28.02.2014

Kaspar33,

ja interneta veikals 220.lv garantijas servisa centrs nav sniedzis Jums informāciju LR paredzētajā kārtībā, Jums ir tiesības griezties atiecīgajās instancēs. Tikai un vienīgi tāpēc, ka arī mēs esam ieinteresēti visus garantijas gadījumus izskatīt likuma kārtībā - mums ir svarīgi saņemt arī signālus no klientiem, ja klients ir spiests gaidīt vairāk.

Līdz ar to, ja Jums tiešām nav grūti atsūtiet mums savu pasūtījumu nr šeit vai arī uz e-pastu [email protected], lai varam šo informāciju nodot Klientu apkalpošanas nodaļas vadītājai.
Arī Jūsu pretenzija par zvanu centru ir nodota atbildīgajām personām!

Paldies jau iepriekš!

1 1 Agnese 28.02.2014

Kaspar33 varbūt mums vajadzētu apvienoties un pareklamēt šo iestādi kadā televīzijas raidījumā, piemēram - "BEZ TABŪ" vai kaut ka savādāk?
Nu jau saprotu, ka jēgas runāt ar 220 nav un naudu atpakaļ es vair nedabūšu.
Bet kaut vai tāpēc lai citi cilveki neuzķerās uz šo "ŠĀRAŠKINU KANTORU"
Arī es šobrīd esmu iesniegusi dokumentus PTAC.

J jurists343 28.02.2014

Galīgi saspieduši galvas! IDIOTI izlasat PTAC un tad kaut ko sakat. Vienmēr bļaģ aizvainotie un nabagi! Kādas preces Jūs parasti nododat servisā? - nodrāztas līdz nepazīšanai!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes