www.220.lv - Garantijas noteikumu nepildīšana
Pirku planšetu 220.lv veikalā Ģertrūdes ielā 94a, pēc 5 mēneši nācās planšeti atdot garantijas remontā, nu jau divi mēneši ne ziņas, zvanot atbild,ka neko nezinot, kad būs kāda informācija par planšeti, tad došot ziņu, karoče atšuj un tā piecas reizes. Tirgo braķus un neuzņemas nekādu atbildību. Tur man liekas būtu darbiņš patērētāju tiesību aizsardzības centram. Garantijas tālrunis kas norādīts līgumā vispār neatbild,man tika paskaidrots,ka viņam neesot jāatbild. Operātore Madara solija atzvanīt tai pašā dienā nu jau divas nedēļas pagājušas,vel nekā! :(
Komentāri (3)
Labdien, Kaspars33!
Tā kā pēdējā laikā ir saņemtas diezgan daudz viltus sūdzības par preču kvalitāti un mūsu garantijas servisa apkalpošanu. Lūdzam Jūsu obligāti atsūtīt savu pasūtījuma nr. vai arī pilnu vārdu/ uzvārdu vai arī e-pastu uz kuru tika veikt pasūtījums, lai mēs varētu pārbaudīt konkrēto pasūtījumu. Informāciju lūgums sūtīt uz [email protected]
Bez informācijas par pasūtījumu nav iespējams pārbaudīt informāciju un sniegt informāciju par Jūsu sūdzību.
Tāpat vēlamies uzsvērt ka mūsu interneta veikals 220.lv visas iesniegtās sūdzības /ieteikums garantijas servisā vai arī zvanu centrā apkalpo pēc noteiktas procedūras, līdz ar to informācijas nesniegšana klientam vairāk kā 2 mēnešus iespējama tikai tad, ja klients no savas puses nav iesniedzis visu nepieciešamo informāciju, pretenzijas ātrākai izskatīšanai!
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Paldies 220.lv, tiko saņēmu planšeti, strādā, viss ok, redz tomēr var tak!
Labdien, Kaspars33!
Paldies paldies par Jūsu pacietību šīs garantijas izskatīšanā! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv