www.220.lv - garantija - gadījums
Mana problēma,nopirku duškabīni pāris mēnešus atpakaļ un nepaskatījos kas iekšā. Atvēru kasti, izņēmu ārā vannu un iekšā tādi skrāpējumi, man liekas kad kāds ar nazi būtu skrāpējis. Piezvanīju uz 220.lv veikalu, pastāstīju savu situāciju un viņi mani pasūtīja 3 mājas tālāk, pateica kad esmu pati vainīga un garantija vairs nedarbojas,bet uz garantijas rakstīts 2 gadi...Prieškam viņi dod garantiju,ja viņa nedarbojas.. Darbinieku attieksme ir vienkārši briesmīga..
NEKAD neiesaku iepirkties internetveikalā 220.lv!
Komentāri (3)
ko tu šajā gadījumā vēlies, lai veikals dara?
pamaina, jo reāli ta vanna ir jāmet ārā, ar viņu vairs neko nevar izdarīt.. + es samaksāju lielu naudu..
Kādu garantiju viņi var nodrošināt? Viņi taču tikai starpnieki! Duškabīnes cik zinu iepērk ārpus LV, tad viņiem nāktos sūtīt preci atpakaļ pa saviem līdzekļiem, peļņa vējā :)
Ja saņēmi nekvalitatīvu preci, 14 dienu laikā vispār varēji atteikties un pieprasīt atpakaļ samaksāto naudu.
Ja vēl nav par vēlu tad rīkojies!
No 220.lv vispār jāizvairās, jo garantija precei ir tikai uz papīra! Šeit par viņiem jau daudz rakstīts.
Galvenais nepadodies - meklē palīdzību pie PTAC.
Lai veicas!