www.220.lv - SILTI NEIESAKU 220.lv internet veikalu
Cilvēki, silti neiesaku iepirkties interneta veikalā 220. Lv par garantiju varat aizmirst. Piegāde ar tur viņiem ir slikta,tad ir tad nav uz vietas. Tik liek gaidīt un beigās pasaka,ka tomēr nav pieejams. Nekādā gadījumā neveiciet priekšapmaksu. Saprotams,ka cenas ir lētākas kā veikalos. Labāk tomēr piemetat tos pāris eiro klāt un nopērkat veikalā. Vismaz kāda garantija un kvalitāte. Polijas preces tur vien ir!!!
Komentāri (44)
tie riktīgi pigori, ka viņi vienkārši beigās pasaka, ka nebūs, un viss, viņiem uz to ir tiesības. tas ir distances līgums un jāzin likumdošana, un viņi arī drīkst viņu lauzt.
pirms šīs pieredzes ar 220.lv nekad vēl tā nav bijis, ka pēc 20 dienām, kad tu vēl gaidi, viņi var atteikties piegādāt, jo tā prece nemaz neesot.
tas viņu mājaslapā pie atteikuma tiesībām nekur nav rakstīts, un vēl labākais, ka tad stājās spēkā LR likumdošana, kur ja viņi lauž distances līgumu, viņi to naudu var skaitīt, nevis 14 dienu garantētā naudas atdošana termiņā, bet 30, pofig, ka nemaz nekur tāda situācija un situācijas apraksts, kas notiek gadījumā, ja viņi atsakās piegādāt preci nav. Ir tikai no klienta puses atbildība..
220.lv - cik ilgi vēl turpināsiet čakarēt cilvēkus????
ierakstat mājaslapā ka ir iespējama šāda situācija un tās apraksts un nevarēs neko piesieties, cilvēks tad varēs izlemt, vai riskēt vai nē.
Labdien, ziedons500. Lūdzu, atsūtiet mums e-pastu uz [email protected] norādot sava pasūtījuma nr., lai mēs varētu Jums palīdzēt atrisināt radušos problēmu.
Papildus gribētu Jums minēt - ikvienai precei, kas iegādāta interneta veikalā 220.lv tiek nodrošināta garantija. Tāpat ar piegādi nav nekādu problēmu - ja precei norādīts piegādes laiks, tad tas tiek ievērots. Ja rodas, gadījums, ka vienlaicīgi vienu preci pasūta vairāki un ir tikai viena prece, ir iespējamas nobīdes piegādes, bet tie ir atsevišķi gadījumi!
Papildus interneta veikala piedāvā ĻOTI izdevīgu piegādes cenu tikai 5 EUR uz jebkuru klienta norādīto adresi Jebkurā vietā Latvijā - tāds piedāvajums ir tikai mums.
Līdz ar to, lūgums atsūtīt savu pasūtītija nr, kas ļaus mums saprast iespējamo probēmu. Ja informāciju par pasūtījuma nr. nesaņemsim mums būs jāuzskata, ka šī sūdzība veikta mānīgi, jo tieši to esam novērojuši - pēdējo mēnešu laika, ir VIRKNE NEPAMATOTU SŪDZĪBU, ar mērķi radīt apmulsumu klientos par NEESOŠĀM PROBLĒMĀM.
ar cieņu
Interneta veikals 220.lv
Ko jūs di***. Ar piegādi nav problēma? Jums pašiem kauns nav? Nekadū piegādes datumu jūs neieverojat, apisēja kantoris. Personīgi pie jums pasūtiju preci, solijāt konkretajā datumā, bet nu jau divas nedēļas pēc solītā datuma un vel joprojām nekās nav. Nediršiet cilvēkiem, neasat jūs nekādi balti. Ja ar jums būtu vis ok, šeit nebūto 50 lappas ar sūdzībām par jums.
Tāpat Cien. 220-krapnieki!
Kopš reģistrēšanās 16. septembrī - par mums esat veikusi 15 sūdzības, lai gan Jūsu konkrētā lieta tika atrisināta + papildus tikāmies ar Jums personīgi. Kā jau Jums minējām, no mūsu puses esam Jūsu gadījuma izdarījuši visu - ja Jums joprojām ir neskaidrības - kā Jau Jums minējām - Jūs droši varat vērsties PTAC, jo zinam, ka no savas puses viss ir izdarīts korekti.
ar cieņu
Interneta veikals 220.lv
dirst ejat 220.lv mans pasūtijuma numurs ir 235836734096734678-3486-34862-8624. sapratāt? pisat dirst. visiem saviem paziņām jūs neiesaku. Krāpnieki
hahahaahah, kamēr jūs pastāvēsiet, un kamēr šeit BEZ MAZ VAI katru dienu parādīsies jaunas sūdzības ar jūsu izpratnē " atsevišķiem gadījumiem ", tikmēr es turpināšu šeit rakstīt un atbildēt uz visām sūdzībām, stāstot rūgto patiesību
labāk būtu atbildējuši klientiem uz zvaniem un risinājuši problēmas, nevis skaitat manas sūdzības.
kamēr jūs turpināsiet apkrāpt cilvēkus, es turpināšu rakstīt pamatotus komentārus, jo, jums par neveiksmi, jūs man nevarat neko izdarīt, jo mana pieredze bija patiesa, un es visus šajā mājaslapā, kas ir domāta tieši tam, brīdinu citus par jūsu kantori, ko jau arī teicu ar tiekoties klātienē, ka darīšu, es nebiju īstais cilvēks, kam jūs izvēlējāties netīšām čakarēt prātu, tāpēc izvēlos tērēt savu laiku speciāli tam lai par jums brīdinātu citus cilvēkus.
jūs tā rakstat, ka man būtu jābūt pagodinātai, ka ar jums tikos klātienē, viss izdarīts korekti izņemot viss pasūtījums, jūs taču teicāt, ka viss mans pasūtījums bijis viena liela kļūda, tagad atkal sakat, ka viss izdarīts korekti? es nesaprotu?
Jūs rakstat, ka klientu sūdzības ir nepamatotas un neesošas problēmas???
gribat teikt, ka es kādu mulsinu? gribat teikt, ka mana sūdzība nebija pamatota?
mans gadījums bija apvienojums visāām šīm sūdzībām un ja tik vienādas problēmas visiem gadās, tad tas ir SISTĒMĀ!!! un sūdzības ir ļoti pamatotas, tas ka jūs sava PR dēļ esat nozīmējuši censoni, kas šeit atbild uz visām sūdzībam un uzstāj, lai atsūta pasūtijuma numuru, nozīmē, ka jums vispār pat nav informācija par nepiegādātām precēm un iztrūkumiem vai plusiem kasē.
ja vajadzēs, uztaisīšu jauku mājaslapu par jūsu kantori...
Labdien, Ziedons500!
Šie pasūtījumi nav veikti interneta veikalā 220.lv, jo to uzbūve ciparu ziņā ir pilnīgi savādāka.
Ja Jums ir veikts reāls pirkums 220.lv - lūgums atsūtīt to.
Ja nav, tad uzskatam Jūsu sūdzību par nepamatotu.
Šeit gan 220.lv ir laiks aktīvi atbildēt, bet klientam piezvanīt un atrisināt problēmu pārrunu ceļā, pirms sūdzības ievietošanas nedēļas laikā, gan nevar atrast vienu minūti!
Nožēlojamais klientu serviss!
Labdien, Inženieri!
Interneta veikala klientu serviss tiek uzlabots - atvainojamies, ja ir nācies saskaries ar problēmām. Ja ir konkrēta problēma, kas skārusi Jūs - un klientu serviss atbildējis 1-2 darba dienu laikā - dodiet mums ziņu!
Informācija no klientiem palīdz risināt problēmas.
Ar cieņu
interneta veikals 220.lv
pašļi jūs nahuj
Ziedons500, Jūsu komentāros ir necenzēti vārdi. Kā jau minējām iepriekš Jūsu norādītie pasūtījuma nr., nav patiesi, šādas ciparu kombinācijas mums nav. Jūsu sūdzība ir pilnībā nepamatota.
Lūgums pārstāt šo necenzēto vārdu lietošanu attiecībā pret mums. Tas ir ļoti neētiski.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Droši cits interneta veikals ...
220.lv atkal nav taisniba, atkal visi slikti un atkal kads ir uzmests, kurs nakamais ?
tu vari ieteikt un vari neieteikt - bet 220.lv RULLE !!!
DARGIE KLIENTI !!!
ta ari turpiniet iepirkties interneta
jo vairak tur pirkt jo vairak sudzibu bus !!!
pec manam domam labak jeb nu pie pazinam preci pirkt jeb nu zolidos veikalos ELKOR
Kā jau minējām iepriekšējā komentārā, norādītais pasūtījuma nr. neeksistē, tāpēc šo sūdzību uzskatām par nepamatotu.
Mans svieciens x-net darbiniekim kas raksta sūdzības uz konkurentu - 220.lv un 1a.lv... Ļoti nesmuki, ļoti...
Vladlat tev ir pierādījumi?
Vienu reizi viņi prokololisj...
Manuprāt, vienīgā krāpšanās ir tas, ka 220.lv sevi pozicionē kā lētāko interneta veikalu, bet, lielākoties, cenas ar atlaidēm ir aptuveni tādas pašas kā citos veikalos bez atlaidēm, dažreiz augstākas. Un, protams, briesmīgi garās rindas saņemot preci!
Labdien, Voldemorts Fon Poters!
Inetrneta veikals 220.lv nekad sevi nav pozicionējis kā lētāko interneta veikalu.
Interneta veikalā 220.lv preces ir iegādaties lētāk nekā standarta veikalos. Mēs Latvijas tirgū darbojamies jau vairāk kā 11 gadus.
Mēs saviem klientiem piedāvājam:
1) klientiem draudzīgs mājas lapas dizains – ērti izvēlēties un pasūtīt preci;
2) uz klientu vērsts apkalpošanas serviss – mēs palīdzēsim ikvienam;
3) labas preču cenas katru dienu;
4) plašs preču klāsts noliktavā – meklē preces ar zīmi;
5) iespēja pasūtīt preces visu diennakti arī zvanot pa telefonu +371 67244220 klientu apkalpošanas centram;
6) iespēja iegādāties preces uz vietas veikalā – Rīgā, Ģertrūdes ielā 94a
7) 14 dienu preces atgriešanas iespēja un naudas saņemšana atpakaļ
8) Ātru preču piegādi - meklējiet preces ar zīmi : "ir Noliktavā" - pasūtot tās darba dienās no 9-14 - saņemiet mūsu veikalā Gertrūdes ielā 94a tajā pašā dienā līdz 20:00 http://220.lv/lv/t/pasuti-sanem-sodien
9) iespēja preces iegādāties līzingā
10) garantijas nodrošināšana ikvienai iegādātajai precei atbilstoši LR likumdošanai.
ar cieņu
Interneta veikals 220.lv