www.sudzibas.lv 220.lv Neatbilstoša prec!

www.220.lv - Neatbilstoša prec!

Labdien!!! Tikai sastapoties ar problēmu ar 220.lv i-veikalu, atradu TIK daudz sūdzību, ka jau nožēloju, ka tur iepirkos!!! Pirms pusgada iegādājos planšeti - paldies Dievam vēl viss ok! 07.10.2014 iegādājos dušas kabīni! Summa nav Padsmit lati! Patīkami - kurjers atveda kā solīts, laicīgi! BET!!! - prece neatbilst aprakstam! Radio, kam jābūt komplektācijā tur nav! Saprotu, kādam varbūt liekas, kas tur tāds nav un nav! Bet tomēr nauda samaksāta, par komplektāciju, kura solīta! Tajā pašā dienā zvanu uz 220.lv paskaidroju problēmu. Smeklīgi, bet atbilde, kā jau visiem - Jums atzvanīs!!! Un nekā! Zvanos pati! Nu jau trīs dienas meklē pa piegādātājiem un noloktavām mistisko radio, kuru it kā kurjers aizmirsa!!! Bet mīļie cilvēki, uz vadības paneļa pat Radio pogas NAV!!! ko Jūs meklējat??? Trīs dienas zvanos pati, lūdzu savienot ar menedžeri - nekā! Esmu jau gatava vienkarši piemaksāt un apmainīt uz dārgāko preci, saprotot, ka naudu atpakaļ nedabūšū! Kad tur kāds beidzot sāks strādāt!!!!! Cik ilgi jālūdzās lai cilvēki pilda savu darbu!?>??

D

Komentāri (17)

2 220-krapnieki 09.10.2014

tici man, ilgi, man tas sanāca ierakstot šeit sūdzību un aizejot tur uz vietas...

tas viss būšot netīšām... visi netīšām būs samelojušies un izlikušies, ka kaut ko dara lietas labā... tā kaut kā... visi nav perfekti, viņiem daudz cilvēku... tāpēc viņi drīkst neatzvanīt, vai piezvanīt vienu reizi un vairāk nekad nezvanīt...

tāda ir tā 220.lv attieksme...

L Lina777 09.10.2014

Visas reizes, cik tur iepirkos, bija problēmas - šādas vai tādas. Tagad eju šim veikalam ar līkumu. Un viņu faktiskais firmas nosaukums "Pigu.lv" man tagad liekas kā ciniska ņirgāšanās!

P Poiss 10.10.2014

Tādēļ pirms pirkuma izdarīšanas ir vērts izlasīt atsauksmes. Pilns internets ar neapmierinātu 220.lv klientu atsauksmēm, bet tu no viņiem vienalga riskē pirkt dārgas lietas!

D diana.v 10.10.2014

Vienkarši nekad nedomāju, ka kaut ko tādu piedzīvošu! Bet godīgi sakot tādas problēmas ir ar daudziem veikaliem! Vienreiz ar vīru nopirkām kurpes Vigo veikalā, pēc nedēļas caurumi pēdā! Aizgājam uz veikalu - pārdevējas saprotošas, uzreiz saka, ka brāķis, piezvana uz ofisu ar jautājumu, vai var atgriezt naudu - atbilde - Nē, lai ņem kaut ko pretī, vai atdodiet no savas kabatas!!! es stāvēju blakusun visu sarunu dzirdēju! Būtu jau ņēmuši ko pretī, bet izmēra nebija, saka, brauciet uz citiem veikaliem!(tuvākais 40 km attālumā!) Labi, ka pārdevējas normālas, atgriez naudu! :) Bet runājot par 220.lv pirkos arī iepriekš, un preces ne no lētajām, bet nekad problēmu nebija! Taču tagad, vai nu pateicoties sūdzībai, bet beidzot sākās atzvani no 220.lv, nevis es pati zvanos, un sūdzos - visu sarunājām, atbrauks pakaļ duškabīnei pirmdien, un samainīs uz vajadzīgo! Ceru, ka atradīsim kopīgo valodu un solījumi tiks pildīti, un beidzot šeit parādīsies arī kas pozitīvs par 220.lv!! Noteikti padošu ziņu, kā viss beidzās:)

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 13.10.2014

Labdien, diana.v. Lūdzu, atsūtiet mums uz [email protected] sava pasūtījuma numuru vai e-pastu, ar kuru bija veikts pasūtījums, lai mēs varētu izskatīt šo problēmu un atrisināt to.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 15.10.2014

Cien. 220-krapnieki!

Kopš reģistrēšanās 16. septembrī - par mums esat veikusi 15 sūdzības, lai gan Jūsu konkrētā lieta tika atrisināta + papildus tikāmies ar Jums personīgi. Kā jau Jums minējām, no mūsu puses esam Jūsu gadījuma izdarījuši visu - ja Jums joprojām ir neskaidrības - kā Jau Jums minējām - Jūs droši varat vērsties PTAC, jo zinam, ka no savas puses viss ir izdarīts korekti.

ar cieņu
Interneta veikals 220.lv

D diana.v 16.10.2014

Labdien visiem! Nesaprotu Jūsu pēdējo komentāru cien. 220.lv! Mans pasūtījuma nr ir 1580937! un lieta joprojām NAV atrisināta, un bildes visas nosūtītas uz [slēpt]@220.lv Jus te kaut ko jaucat! Gribu padalīties ar jaunumiem! Kā jau solija 220.lv operātori pirmdien to nelaimīgu dušas kabīni savāca kurjers!(Daļu no tās!!!) kur bija jābūt mistiskam radio! otrdien atveda jaunu un re! atkal brīnumi, savāca vienu veselu dušas kabīne sienu, atveda jaunu ar radio, bet trīs daļās, kuras jāliek pašai kopā, nu neko, bet stiprinājumi, protams nav! un augšējā mala salauzta 2 vietas!!! Tā nu gan jau ņirgāšanās! nedēļu mokamies, zvanamies, sēžam bez dušas, un atnāk salauzta! esam tā jau noguruši, ka negribam neko vairs mainīt! visu uz ko tagad ceram uz adekvātu atlaidi, lai beidzot aizmirst par šo situāciju! Cienījamie lasītāji, noteikti vēl uzrakstīšu, kā tad iet :)

2 220-krapnieki 16.10.2014

jūs tādi naski skaitīt manas sūdzības un apsveicu, skaitīt jūs laikam mākat, bet es jums ieteiktu labāk atrisināt jūsu klientu apkalpošanas problēmas un mazāk atbildēt uz sūdzībām PR dēļ, bet patiesībā risināt tās.

neuztraucaties, būs vēl kaut vai 150 atbildes un šeit ierakstītajām sūdzībām, es vienkārši, to nebeigšu darīt, kamēr jūs maldināsiet klientus ar ietaupītu naudu, laiku un vēl visādas lietas, es atgādināšu par jūsu attieksmi pret mani visiem šī portāla apmeklētājiem.

es saprotu, ka jums izdevīgāk ir, ka es vēršos PTAC, un jūsu prāt, tāpēc es nerakstītu šeit komentārus, bet es varētu gan to, gan to darīt :)

D diana.v 16.10.2014

Atvainojos cienītie!!! risiniet savas problēmas paralēli manai! Es saprotu, ka Jums nepaveicās ar 220.lv, bet man tomēr ir cerība atrisināt to, lai abas puses būtu apmierinātas! un negribu dzirdēt apvainojumus savā pusē, deļ tā ka mani sajauc ar kādu citu!

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 17.10.2014

Labdien, diana.v. Ar Jums sazināsies kurjers, lai piegādātu trūkstošās detaļas. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Latviešu tautas 17.10.2014

Зашевелились конкуренты: у 220.лв распродажа, вот и беснуются конкуренты! Лучше бы обратили внимание на forlife - они даже на электронную почту не отвечают! Вру: ответили через месяц после заказа...

D diana.v 18.10.2014

Cienījamais 220.lv mēs jau paši visas detaļas nopirkuši, nevaram taču mēnesi nemazgāties un traucēt citus ejot ciemos!!! Tā taču duškabīne, nevis televizors vai kas cits, bez kā var dzīvot, gaidot solīto! Mums neko vairs nevajag! Iedodiet lūgto atlaidi un azmirstam par visu šo bezjēdzīgo situāciju!

L liepaaju uzspidzinaat 20.10.2014

ka var iepirkties tai drausmigi dargaaja kantorii?????
jus, ko saurpieres nemaakiet netaa atrast labakas un letakas preces????

uz taa 220 arii vaaraas. uz tuksu dirshanu un plutishanu.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 24.10.2014

Labdien, liepaaju uzspidzinaat. Ikviens var brīvi izvēlēties kur iepirkties, izvērtējot piedāvāto cenu, pasūtīšanas izpildes laiku, preces pieejamību u.c. piedāvātās priekšrocības.

Latviešu tautas 24.10.2014

interneta veikals 22o.lv! Не обращайте внимание - это беснуются работники x-net!

P pardomu mukis 24.10.2014

lasu te sudzibas un domaju..
laikam rit vel jaunas paradisies un tie cilveki pat nezin ka rit seit sudzibu rakstis
ko lai dara ?

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 29.10.2014

Labdien, 220-krapnieki jeb Līga!

Paldies par Jūsu viedokli, vēlamies velreiz uzsvērt, ka Jūsu problēma jau sen tika pilnībā atrisināta 22.09.2014. Ja Jums tomēr palika kādi jautājumi, lūdzu vairāk informācijas meklējiet http://likumi.lv/doc.php?id=62580, kur Jūsu variet detalizēti iepazīties ar visiem punktiem, ko paredz distances līguma.

Veiksmīgi!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes