www.220.lv - Preces atgriešana
Nevienam neiesaku šo drausmīgo kompāniju - veikalu. Iegādājos dēlam skrituļslidas, atsūtīja, izmērs galīgi neatbilda uzrādītajam. Aizsūtīju atpakaļ. Pagāja jau krietns laiks, nekādu ziņu nesaņēmu. Nauda arī kontā neienāca. Sazvanīt viņus nevar. Pēc kāda 9.uzrakstītā epasta viņi man atzvanīja un solīja ka lidz mēn.beigām nauda būs atpakaļ kontā, tā nu gaidu vēl šodien! Ne ziņu, ne brīdinājuma par kavējumu, utml., nekā!!!Attieksme vienkārši drausmīga.Murgs! Kretīnu šaika ne internetveikals! Zagļi!
Komentāri (4)
visi, kas nezin kur likties, jo nesaprot, kā var būt tāda attieksme no kompānijas ar 11 gadu pieredzi utt., nāk šeit un ieraksta sūdzību ( kaut gan citās situācijas, kad klientu apkalpošana nav bijusi tik spīdoša, nekad te nenāktu, bet šī kantora attieksme ir jāieraksta vēsturē ), un tad, viņu pārstāvis nāk šeit raksta, lai atsūta pasūtījuma numuru, itkā viņiem nebūtu jau aizsūtīti epasti, iesniegumi utt., jo viņi redz nesaprot, kurš apkrāptais cilvēks te sūdzās un kuram vajadzēs tad atrāk naudu pārskaitīt
viņu attaisnojumi - tas tā normāli un viss esot netīšām, daudz cilvēki, nevar visiem piezvanīt, visi nav perfekti, visi netīšām samelojas, viss notiek netīšām ...
vienmēr kaut kā NEtīšām sanāk, ka nepārskaita laicīgi naudu...
mācība mums visiem - Latvijas internetveikaliem NEkādā gadījumā nevar veikt pirkumu ar priekšapmaksu... to es diemžēl nezināju pirms es nepasūtīju šeit preces...
veiksmi un izturību ar šo kantori!!!
Labdien, ingagoldb. Lūdzu, atsūtiet mums uz [email protected] sava pasūtījuma numuru vai e-pastu, ar kuru bija veikts pasūtījums, lai mēs varētu pēc iespējas ātrāk izskatīt šo problēmu un atrisināt to.
Как надоела это кампания против 1a.lv и 220.lv...
Здравствуйте, Vladlat. Н нас также много и положительных комментариев, с которыми Вы можете ознакомиться как и на этом портале, так и на нашей странице: http://220.lv/ru/atsauksmes