Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
www.220.lv - Sagādātās problēmas ' 220.lv dēļ
Šajā interneta vietnē, neiesaku, Jums neko pasūtīt. Varbūt cenu piedāvājumi ir vilinoši, bet tomēr nekā laba tajā nav.Bija pasūtīta dāvana Ziemassvētkiem, viss jau tika apstiprināts, ka pasūtītais ir rezervēts man, bet tad pēkšņi paziņo, ka pasūtītais vairs nav izpārdošanā, jo tas esot izpirkts. Morālais kaitējums uz Ziemassvētkiem ir pietiekami liels.
www.220.lv - Nespēj izpildīt pasūtījumu laikā!
Nespēj izpildīt reklāmās solīto!!! Īpaši pirms Z-svētkiem. Savlaicīgi pasūtīju preces, teica , ka būs uz 18.12., nepabrīdinot, sāku intereēties pats, apgalvoja, ka uz 22.12 vai 23.12. Tiešām prece būs - pēc divām dienām saņemu info, ka prece būs 29.12.:(( apbēdinājums tāds - pa galvu kaklu jāskrien meklēt Z-svētku dāvanas. Nenopietna attieksme pret klientiem! Savukārt uzbāzīgās reklāmas gāžas emailāa katru dienu - to gan viņi neaizmirst.P.S. papētot cenas citos e-veikalos, 220.lv mega atlaide...
www.220.lv - Absolūta bezatbildība pret klientu
Situācija sekojoša - pasūtīju uz svētkiem dāvanas, pirms nedēļas interneta veikalā, apmaksu veicu nekavējoties caur interneta banku. E-pastā atnāca ziņa, ka piegāde tiks nodrošināta nākamās nedēļas laikā līdz piektdienai (caur pakomātu). Piektdien, nekādu ziņu telefonisku, elektronisku vai savādāku neesmu saņēmis, protams zvanu un jautāju. Atbild, ka esot kaut kāda aizķeršanās bijusi, bet konkrēti nekas neesot zināms, tikšot noskaidrots un atzavnīs. Gaidu 2 stundas, neviens nezvana. Zvanu...
www.220.lv - Pirmssvētku aplauziens
" Sirsnīgs" paldies par sabojāto pirmssvētku laiku veikalam www.220.lv. Veicu savu pasūtījumu 11. novembrī - šodien uzzināju, ka lielāko daļu savu preču nesaņemšu. Divas reizes man tika piegādāta prece, kas daļēji nesakrita ar manu pasūtījumu, līdz ar to preci nepieņēmu. Lūk, tā man šobrīd ar zīdaini uz rokām pēdējā brīdī ir jādodas uz veikaliem meklēt dāvanas, kuras es cerēju pusotra mēneša laikā saņemt mājās. Fui...
www.220.lv - Mawejniki
Samij uzasnij magazin! Zakazala revjonku 2 pa4ki Lego i plastilin,oplata nali4nimi! Kurjer privez poprosil vsju sumu oplatitj,ja oplatila posle ego uxoda vskrila korobku a tam toljko odna korobka lego iz 3 zakazov, zvonila v magazin uznovala-rugalasj,no kazdij govorit mi razberemsja i kormit zavtrakami! Na sej denj ne polu4ila ne deneg ne tovara! Dumaju obratitsja v prava potrebitelja! NEZACTO ne pokupajte tam ni4ego oni VORI nadujut kak menja!!
www.220.lv - Шлют неприкрытый брак
Вот такой "подарочек" для моего племянника прислал интернет магазин 220.lv с курьером. Внутри абсолютно целой и запечатанной курьерской коробки лежал неработающий пистолет-диапроектор в уже кем то тотально вскрытой упаковке. Оператор, комплектующий заказ не мог не заметить данного факта , по фото видно, что эта игрушка взята с возвратного брака и продана второй раз намеренно. На мое письмо с претензией, приложенными фотографиями и просьбой обменять пистолет за их счет и прислать обмен с...
www.220.lv - Smaržas
Es pirmo reizi pasūtīju no šīs lapas smaržas un apavu plauktu un šodien pienāca (priecē, ka laicīgi, bet runa neiet par to): 1) Apavu plaukts izskatās nedaudz savādāk, kā bildē mājaslapā. Es vēl neesmu salikusi, bet kad salikšu tad protams varēs secināt, kas un kā un došu par to ziņu. Bet apskatījos detaļas kas bija bik savādāk. 2) Runājot par smaržām. Es biju veikalā noskatījusies Lanvin marry me smaržas, riktīgi iepatikās un izdomāju uz svētkiem sev nopirkt. Atvēru paciņu un jāā.. pilnīg...
www.220.lv - Preču piegāde
Es ļoti neiesaku pircējiem iepirkties internetveikalā 220.lv Sagādāsiet sev liekas galvassāpes! Man šomēness atkārtojas pagājušā gada scenārijs! Pasūtu preci gandrīz mēnesi iepriekš, bet preces nav! Pagājušajā gadā novilka vairāk kā mēnesi manu preci un galu galā svētkos to nedabūju un pie tam beigās pasaka, ka preces vispār nav! šogad atkal tas pats-pasūtīju 6. dec. preces un šodien bija pēdējais piegādes termiņš! Sāku preci meklēt rokās, jo paši neliekas ne zinis. Zvanīju pl.10.00 man pat...
www.220.lv - preces piegade
29.11.2014 220.lv veicu pasūtījumu, naivi uzķeroties uz reklāmu, kas sola preces piegādi 4-5 darbdienu laikā un uzticoties tam, ka operators saka, ka prece IR noliktavā. Tagad piegādes termiņš tiek un tiek pagarināts (šodien saņēmu sms ar 4. termiņa pagarinājumu), katru reizi savs stāsts. Ar interesi gaidu, kad prece tiks piegādāta uz Liepāju. Silti iesaku izvēlēties preces piegādi ar kurjeru, vismaz nebūs jācīnās par naudas atgūšanu. Ceru, vismaz kāds pārdomās un neveiks pasūtījumu šajā...
www.220.lv - Упаковка
Заказал дверной замок, беспроводной. Пришла посылка в чёрном целлофане. Развернул. А оригинальная (пластиковая)упаковка была вскрыта с правой стороны. Не знаю, ради батареек или уже пользованный товар, но факт на лицо.
www.220.lv - Piegāde mājās
Pašai joprojām jātiek galā ar 220.lv veikalu. NEKAD VAIRS TUR NEIEPIRKŠOS. Un to pašu neieteikšu darīt ne draugiem, radiem vai paziņām. Pusi pasūtījumu piegādāja pēc nedēļas (pēc manas zvanīšanās uz šo kompāniju)Otru pusi joprojām nevar atrast. Veikals saka ka ir pie kurjera, kurjers saka ka nekā nav. Baro ar visādiem solījumiem (kurus nepilda) un MĀJASLAPĀ RAKSTA- PRECI PIEGĀDĀ 1-2 DIENU LAIKĀ!!!!!Ir zsvētku laiks bet es esmu pamatīgi iegrābusies pērkot dāvanas šajā veikalā.
www.220.lv - 220.lv
Neiesaku iepirkties interneta veikalā 220.lv Puse no precēm viņiem nav. bet to paziņo pusotras nedēļas laikā, ik pa brīdim piezvanot un kaut ko atsakot. Piegādāto preču kvalitāte nav no tām labākajām. Iepakojumi apskādēti. Bērnam uzsūtītie lego kluči bija laikam kādus 10 gadus noliktavā stāvējuši, jo viss iepakojums super netīrs. rokas palika pelēkas. Mazgāju klučus... nebūtu bērns tik ļoti gribējis tobrīd spēlēties, sūtītu atpakaļ.Apkalpošana ļoti lēna.esmu pamatīgi vīlusies. No 5 pasūtītām precēm šiem bija tik 2, un tās pašas sliktas kvalitātes.
www.220.lv - Nepiegādāta prece
Sveiki.Novembra sākuma veicu pasūtījumu 220.lv interneta veikalā.Pasūtījums atnāca, bet viena pozīcija nē.E-pastā bija info, ka atlikusī prece kavēsies, jo pašlaik nav noliktavā.Pirms 18.novembra saņēmu sms, ka pasūtījums nodots kurjeram.Vēl joprojām gaidu, kad tad man atnāks otra sms, kad pasūtījums ir pasta stacijā.Zvanu uz 220.lv jau trīs nedēļas, saka ka noskaidros un atzvanīs, bet nekā.Fakts jau ir tāds, ka nauda jau ir samaksāta, bet preci neesmu saņēmusi.Pēc pāris dienām zvanīšu un atkal...
www.220.lv - Nepiegādāta prece
Pasūtīju planšetdatoru, samaksāju, saņēmu uz e-pastu maksājuma apstiprinājumu. Otrā dienā saņēmu info uz e-pastu, ka pasūtījumam sākta izpildīšana - nopriecājos. Pēc 4 dienām saņemu zvanu, kur man pasaka, ka preces nav!!!!!!! Kā var atsūtīt informāciju, ka pasūtījums jau tiek izpildīts un pēc tam paziņot, ka nē?! Un tad sākās: "ja jūs gribat tādu pašu preci, jums jāpiemaksā, jo par tādu cenu pie mums vairs nekas nav pieejams", kad nepiekritu neko piemaksāt, apsolīja padomāt, noskaidrot un...
www.220.lv - Sabojāta veļasmašīnas maiņa, attieksme
Sveiki! Vienmēr esmu bijusi apmierināta ar 220.lv darbu, gan ar precēm, gan ar personālu, bet kā jau saka vienmēr pienāk pirmā reize, kad kaut kas nenotiek tā kā mēs vēlētos un tad tā:20.oktobrī pasūtijām jaunu veļasmašīnu Indesit IWD 71251, pasūtījumu Nr. 162313 29.oktobrī mums arī kurjers viņu atveda, ņēmam preci Līzingā un prece skaitās apdrošināta pret bojājumiem utt... izpakojām veļasmašīnu, visu sagatavojām pirmajai mazgāsanai reizei, viss kārtībā pirmā tūre izmazgājusies, liksim otro...
www.220.lv - garantijas serviss
Neiesaku nevienam iepirkties šajā internet veikalā! Ja vēl vasaras vidū biju sajūsmā par šo veikalu, jo preču piegāde notika ātrāk kā bija solīts, tad tagad es nožēloju, ka iegādājos pie viņiem mobilo telefonu. Saīsinātā versija šāda -> nopirku, nepagāja ne mēnesis konstatēju defektu telefons nelādējās kaut reaģēja ka piesprausts pie lādētāja, aizvedu un nodevu 220.lv servisā pēc 2ned saņēmu e=pastu ka defekta nav.. Un tas bija viss līdz vēl pēc 3 nedēļām atnāca sms, ka telefons salabots un...
www.220.lv - Nekvalitativa prece
Pasutiju internetveikala smarzas.Maz bija taa,ka jagaida pasutijuma izpildi divreiz ilgak ka solits vinu majaslapa.Kad sanemu ilgi karotas smarzas...sasutumam un vilsanas sajutai nebija gala.Smarzas izradijas vecas un drausmigi smirdosas.Jutos apkrapta un apzagta ka Centraltirgu.Formali vinu servisa centrs aicina nodot smarzas ekspertizei,bet es esmu reali domajoss cilveks un vinu pasu algotiem ekspertiem es neticu.Naudu un smarzas esmu zaudejusi.Ja kads grib sev kadu ipasu priecinu,vai...
www.220.lv - Apkalpošana
Хотел купить телевизор,заказал через интернет магазин-реакции ноль. Написал мэйл пришёл ответ- Sveicināti,Jūsu pieprasījumu saņēmām. 1 darba dienas laikā mēs ar Jums sazināsimies pa norādīto e-pastu vai tālruni un sniegsim atbildi.Pateicamies, ka izvēlējāties 220.lv,220.lv komandae-pasts: [slēpt]@220.lvTālr.: 67244220Прошло 2 дня реакции опять ноль. Заказал в другом магазине,в тот же день приехал и забрал.
www.220.lv - Garantijas remonts
Jūlijā iegādājos trauku mazgājamo mašīnu, bet diemžēl pēc 2 mēnešiem salūza. Aizvedu uz 220.lv nodevu servisam. Solījās sataisīt 30 dienu laikā. Protams! Pēc 30 dienām pazvanīju uz 220.lv noskaidrot, kas pa kavējumiem, meitene pa telefonu neko nevarēja atbildēt, tik vien to, ka sūtīs epastu uz servisu ar jautājumu par remonta statusu. Pagāja vēl nedēļa, zvanu vēlreiz, tas pats! Un tad vēl 5 dienas... Neizturēju, zvanu atkal, knapi izspiedu no meitenes, kurā servisā viņa ir, bet diemžēl telefona...
www.220.lv - Nauda netiek atmaksāta
Laikam krāpnieki- 220.lv. Kurjers atveda pasūtījumu. Trūka viena prece. Zvanot uz 220.lv , sameloja ,ka prece būs pēc dažām dienām, lai tik droši maksāju kurjeram visu summu. Protams ,ka preci neatveda, bet apsolīja atgriezt naudu uz kontu 5 dienu laikā. Nu jau 1 mēnesi gaidu savas 46 eiras . No pasūtījuma vēstures ar nr. 1505422 tika izdzēsta trūkstošā prece,un gala summa arī samainīta. Sazvanot un e-pastos tik atvainojas un sola ,ka visu grāmatvedība noskaidros. Tad jau dubultā grāmatvedība , ka tik grūti noskaidrot tādu nieku.