www.220.lv - Maldinosi cilveki
Igadajos velas masinu 220.lv. sakuma piegades datumu solija 10 dienu laika (piegadi javeic tepat Imanta). jau pirmaja darba diena atnaca epasts ka ''prece ir nodota kurjeram'' un viss ka nakas, ta nu es to preci te gaidu, domaju, kas tur ir atvest riga preci, citos interneta veikalos tas notiek 1-3 dd laika. pec 5 dienam uzrakstu kur tad tik ilgi un kas notiek, atbilde ''noteikti buus 11 dienu laikaa , jaagaida''. pagajusas jau 11 dienas un atnak epasts ''Vēlamies informēt, ka gaidām Jūsu pasūtītās preces no piegādātāja.'' un piegades termins ir atcelts par 16 dienam. KO?Kapec jus maldinat cilvekus ka prece ir nodota kurjeram ja vina pat nav jusu noliktava? Principa preci kuru vajadzeja sanemt 1-3 dd laika no normaliem cilvekiem, man jagaida 27 dienas.... Preces no arzemem atnak atrak....Iesaku neko tur nepasutit ar piegadi, un skatoties cik ''maz'' jau seit ir sudzibu par so kantori, iesaku izveleties citus internetveikalus. Kauns par sadu apkalposanu.
Komentāri (4)
te tagad ir uzradusies jauna kantora www.220.lv skribelētāja kas visiem mēģina iestāstīt ka tiek uzlbota komunikācija ar klientiem ...
bija vēl labāks komentārs no 220.lv kantora - Katrs var izvēlēties kurā veikalā pirkt preci un pasūtīt to vai nē... kaut kā tamlīdzīgi.. vai nav fenomenāli???
Apčakarētiem cilvēkiem vēl pasaka, ka neviens jau nespieda viņus iepirkties un iepīties viņu afērās... tā viņu politika šitā konkrēti melot klientiem, bet sevis aizstāvībai saka, viņiem jauna sistēma, jauni darbinieki, jaunā sistēmā kļūdas utt. bet piezvanīt un paskaidrot un ATVAINOTIES par radušos situāciju, kaut kā kompensējot vai kaut kā tā, viņiem neienāk prātā...
manas situācijas dēļ viņu zvanu apkalpošanas centram "ķipa bija " kaut kādas tur mācības utt., kaut kā pēc sūdzībām liekas, ka īsti nekas nav uzlabojies, jo vēljoprojām notiek gadījumi, ar pārliktiem termiņiem, kaut gan tiek solīts IETAUPĪTS LAIKS UN NAUDA...
absurda kompānija
Labdien, Lauris. Lai varētu noskaidrot kāpēc tiek kavēta pasūtījuma piegāde, lūdzu, atsūtiet savu pasūtījuma nr. uz e-pastu [email protected], lai pēc iespējas ātrāk varētu atrisināt radušos problēmu ar pasūtījuma piegādi.
Cien. 220-krapnieki!
Kopš reģistrēšanās 16. septembrī - par mums esat veikusi 15 sūdzības, lai gan Jūsu konkrētā lieta tika atrisināta + papildus tikāmies ar Jums personīgi. Kā jau Jums minējām, no mūsu puses esam Jūsu gadījuma izdarījuši visu - ja Jums joprojām ir neskaidrības - kā Jau Jums minējām - Jūs droši varat vērsties PTAC, jo zinam, ka no savas puses viss ir izdarīts korekti.
ar cieņu
Interneta veikals 220.lv