www.220.lv - Garantijas remonts
Jūlijā iegādājos trauku mazgājamo mašīnu, bet diemžēl pēc 2 mēnešiem salūza. Aizvedu uz 220.lv nodevu servisam. Solījās sataisīt 30 dienu laikā. Protams! Pēc 30 dienām pazvanīju uz 220.lv noskaidrot, kas pa kavējumiem, meitene pa telefonu neko nevarēja atbildēt, tik vien to, ka sūtīs epastu uz servisu ar jautājumu par remonta statusu. Pagāja vēl nedēļa, zvanu vēlreiz, tas pats! Un tad vēl 5 dienas... Neizturēju, zvanu atkal, knapi izspiedu no meitenes, kurā servisā viņa ir, bet diemžēl telefona nr. viņa iedot nevarēja, pats sameklēju, sazvanīju servisu. Pēc nedēļas saņēmu savu trauku mazgājamo mašīnu. Pagāja tikai 45 dienas. Sūds par visu, ka tik trauki nav ar rokām jāmazgā. Atvedu mājās, trūkst gumijas starp durvīm un korpusu. Lietot nevar. Zvanu uz 220.lv, lai atrod gumiju. Meitene atbild, ka sazināsies ar servisu caur epastu (jūtu, ka nebūs labi), paiet nedēļa nekā. Zvanu vēlreiz, atkal nekā, pēc pāris dienām atkal zvanu, prasu, lai dod kāda augstāk stāvoša cilvēk nr., savādāk mēs te pa tukšo runājam katru reizi. Nedod! Dūmi pa ausīm, krāmēju trauceni mašīnā un vedu uz veikalu. Servisā čalis apsola, ka 2 dienu laikā visu nokārtos. Nokārtoja! Atzvanīja un pateica, lai meklēju pats savu gumiju vai arī pērku jaunu pa 30EUR. Paldies 220.lv!!!
Komentāri (3)
Labdien! Paldies, ka sazinājāties ar mums! Tā kā preces garantijas remontu veica http://www.elektronika.lv/ sazinajāmies ar viņiem un viņi Jums sarūpēs šo trūkstošo deļataļu, arī Jūs pašu informējam par šo personīgi.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
220.lv, ja jau tagad tik ļoti cenšaties nokārtot, PĒCTAM, kad problēma ir notikusi, kādēļ gan neieguldīt to pašu darbu kvalitātes uzlabošanā? Ilgtermiņā tas Jums būs krietni izdevīgāk kā nokārtot, kaut kā, problēmas ar tiem, kas iepīkstas.
Paldies Jums par aktīvu copy/paste - jo Jūsu viedoklis jau atrodam pie 3 ziņām. Ja Jums ir bijusi vai ir kāda neskaidrība ar savu pasūtijumu -rakstiet uz [email protected] mēs palīdzēsim.
Kā arī papildus, par vēlamies atkārtot:
Interneta veikals 220.lv ir pazīstamakais interneta veikals Latvijā, kas darbojas jau vairak kā 11 gadu Latvijas tirgū.
Noliktavas sistēmas modernizācijā šogad investēts ap 75 tūkstošiem eiro, savukārt klientu apkalpošanas uzlabošanā – ap 15 tūkstošiem eiro. Jaunā loģistikas sistēma ļauj klientu pasūtījumus apstrādāt vēl operatīvāk un efektivizēt nodaļas darbu par 15%. „220.lv” papildus līdzšinējai noliktavai sācis izmantot arī jaunu lielgabarīta noliktavu Rīgā, kā arī paplašinājis veikala telpas Rīgā, Ģertrūdes ielā 94a.
Tuvojoties Ziemassvētkiem, palielināsim klientu apkalpošanā strādājošo skaitu par 25%, līdz 34 speciālistiem un uzņēmums nepārtraukti veic ieguldījumus klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā.
„Līdz ar noliktavas darba efektivizāciju ir paplašināta loģistikas nodaļa, šobrīd tajā strādā par 9 speciālistiem vairāk – kopumā 26 darbinieki. Tagad preču saņemšana gan uz vietas veikalā, gan ar kurjeru pircēja izvēlētajā adresē, gan pakomātos tiek organizēta operatīvāk.
Mēs esam gandarīti, ka, strauji attīstoties un nepārtraukti uzlabojot preču piedāvājumu un piegādes pakalpojumus, šogad spējām sūdzību un jautājumu relatīvo skaitu samazināt par 18%. Saviem klientiem konsultācijas sniedzam visu diennakti - 24/7!
Ja pasūtījuma izpilde kavējas, klienti tiek informēti, nosūtot ziņu ne tikai uz e-pastu, bet arī SMS īsziņā, ar dažādu saziņas līdzekļu palīdzību tiek nodota arī informācija par izmainījušos preces piegādes datumu. Uzņēmums šobrīd atsaucas un operatīvi reaģē uz 95 % klientu zvanu.
„Astoņi no desmit klientiem, kas saskaras ar problēmām, pasūtot preces, saglabā lojalitāti, jo visus neskaidros jautājumus pēc iespējas īsākā laikā!"
Vairāk: http://www.db.lv/tehnologijas/internets/interneta-veikals-220-lv-investejis-ap-90-tukstosiem-eiro-424168