220.lv - Slikts serviss, bojāta prece
11.10.2022
pasūtīju guļamistabai redeles priekš gultas. Pasūtījums ar piegādi, izmaksāja 64.99 eur.
Piegāde bija ātri, tas ļoti iepriecināja.
Izpakoju preci un sagatavojos uzstādīt, klājot redeles gultās rāmī, uzreiz pārlūza viens dēlītis!
Tur acīm redzams, ka ir brāķis, jo lūzums atrodas zarojumā. (bildes pielikumā)
sazinājos ar 220.lv palīdzības tālruni, lai precizētu, ko darīt šajā situācijā, saņemu atbildi, ka esot jāveic apraksts un bildes jāiesūtas uz [slēpt]@220.lv.
13.10.2022
pretī saņēmu ēpastu ar tekstu:
paldies par jūsu vēstuli!
Šī ir automātiskā atbilde kā apliecinājums tam, ka jūsu informāciju esam saņēmuši.
Jūsu jautājums mums ir svarīgs, atbildi sniegsim 2-3 darba dienu laikā.
Steidzamu jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pa tālruni-25220220
šodien jau ir 21.10.2022 un nekādu ziņu neesmu saņēmis, nolēmu zvanīt uz norādīto numuru, lai noskaidrotu situāciju, kur man pateica, ka esot jāatgriež prece, jāiepako, jāizmēra pēc izmēriem, lai kurjers varot atbraukt pakaļ un tikai tad 14 dienu laikā tiks izlemts vai saņemšu jaunu preci vai naudu atpakaļ.
Manuprāt, tas ir briesmīgi, ja cilvēkam tik ilgi liek gaidīt un rezultātā man dēļ tā, ka esmu preci nopircis ir kaut kas vēl jāpako, jāmēra, jāsazinās pašam, lai tiktu galā ar savu preci, tas liecina par to, ka apkalpošana ir drausmīga kā arī, lai es tiktu vai nu pie jauna brāķa, vai pie naudas, man vesels mēnesis jāguļ uz Zemes, jo gultai nav redeles.
Turpmāk neiegādāšos vairs nevienu preci jūsu veikalā un neiesaku to darīt arī citiem!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, keikei777!
Mūsu interneta veikalā mēnesī iepērkas vairāki desmiti tūkstošu klientu, saņemot pozitīvu iepirkšanās pieredzi un augstu servisa līmeni. Iepirkšanas internetā sniedz iespējas ērti iepirkties, neizejot no mājas, netērējot laiku un citus resursus, apmeklējot fiziskus veikalus. Tomēr distances tirdzniecībai (un tas attiecas uz jebkuru interneta veikalu) ir sava specifika gadījumos, kad prece ir jāatgriež, it īpaši, ja prece ir iegādāta no Marketplace pārdevēja Lietuvā, kā tas ir Jūsu gadījumā. Tā kā Jūsu iegādātā prece nepieder 220.lv, mēs neesam tiesīgi lemt ne par kompensāciju, ne atgriešanu, bet sniedzam visu nepieciešamo atbalstu, lai palīdzētu klientam šo situāciju risināt. Info tiek nodota preces pārdevējam, saņemam lēmumu un informējam klientu.
Vēlamies paskaidrot, ka lai arī šādi gadījumi notiekt reti, mums ir izstrādāta kārtība, lai problēmu atrisinātu un saistības izpildītu likumā noteiktajos temiņos, kas ir saistoši visiem interneta veikaliem.
220.lv
Pievienot komentāru