220.lv - Neērta iepirkšanās - Grozs vardarbīgi sadalīts daļās!
Fantastiski neērta iepirkšanās - Mans pirkuma grozs tika vardarbīgi sadalīts daļās, katru no daļām pieprasot apmaksāt atsevišķi un katrai piemērojot atsevišķu piegādes maksu! Vienkārši Kretīnisms! Kāpēc nevar piedāvāt vienu, kopēju apmaksu un kopīgu piegādi?
Labdien, ap000!
220.lv darbojas kā tirdzniecības centrs internetā, viekopus pulcējot vairāk nekā 4000 pārdevējus no dažādām valstīm, attiecīgi pārdevēju noliktavas, no kurām tiek komplektēti pasūtījumi, atrodās dažādās vietās.
Iepirkumu grozus, kuru saturs veidots no dažādu pārdevēju precēm būtu iespējams apkopot vienā sūtījumā, bet tas būtu ļoti sarežģīts un dārgs process, turklāt ievērojami pagarinātu piegādes laiku.
Labā ziņa ir tāda, ka arvien vairāk pārdevēju izvēlas savus krājumu glabāt mūsu noliktavā, kas ļauj gan veikt piegādes nākošajā dienā, gan apvienot vairāku pārdevēju preces vienā sūtījumā.
Attiecībā uz maksājumu - šobrīd mūsu IT departaments strādā pie risinājuma, lai šādu grozu varētu apmaksāt vienā piegājienā.
Jautājumu vai neskaidrību gaidījumā vienmēr aicinām sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, zvanot pa tel. +371 25220220.
Ar cieņu,
220.lv
Komentāri (4)
Tas tāpēc, ka pardeveji dažādi.
Vardabīgi? KO NU NETEIKSI! Tāpat kā ikviena līdzīgā platformā piem. aliexpress, kur vairāki pārdevēji.
Man no aļika vairākas preces atnāk vienā pakā, tā ka nemuldi.
Mīļotie pseidoamazon 220, ok, lai ir atsevišķas piegādes maksas, bet huļi jūs neesat spējīgi vienu maksājumu pieņemt un pēc tam paši tikt galā ar savu šaraškiniem “piegādātājiem”?