220.lv - Slikta komunikācija ar klientu un nespēja izpildīt pasūtījumu
Augustā tika pasūtīti bērnu ratiņi 3in1 Kikkaboo Irene. Pasūtījums tika pieņemts un uzsākām gaidīšanas procesu. Pasūtījumu veicām ar laika rezervi, jo ģimenes pieaugumu gaidījām oktobra sākumā. 14. Septembrī saņēmām ziņu, kā piegāde kavēsies un jaunais saņemšanas datums būs 11. Oktobris. Sazinājos ar klientu apkalpošanas centru un lūdzu noskaidrot, vai mūsu pasūtījums tiešām ir pieejams un vai viņš būs 11. Oktobrī, uz ko saņēmu atbildi ka noskaidros un dos atbildi. Atbildi tā arī nesagaidījām!
10. Oktobrī saņēmām ziņu, kā mūsu pasūtījums kavēsies un jaunais saņemšanas datums būs 20. Oktobrī. Sazinājos ar klientu apkalpošanas centru un izskaidrojot situāciju, ka pasūtījums ir bērnu ratiņi, lūdzu lai sazinās ar piegādātāju un noprecizē, vai prece ir piegādātājam. Šoreiz saņēmu atbildi ka viss esot un piegāde būšot noteiktajā datumā.
Varat minēt, kādu ziņu es saņēmu 19. Oktobrī!
Piegāde atkal tiek pārcelta, šoreiz jau uz 31. Oktobri. Ziņā ir piebilde - "ja pasūtījums vairs nav aktuāls lūdzu sazināties un atcelt to! "
lieliskas ziņas no veikala 220.lv!
Paldies jums par "lielisko" apkalpošanu un vazāšanu aiz deguna.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Lauri K!
Mēs atvainojamies par neizpildīto pasūtījumu un vēlamies paskaidrot situāciju.
Mūsu uzņēmumam svarīga katra klienta apmierinātība, tādēļ vēlamies paskaidrot sekojošo.
Preces, kurām netiek uzturēti krājumi mūsu noliktavā, pēc klientu pasūtījuma saņemšanas, mēs pasūtam pie ražotāja.
Sākotnējie piegādes termiņi tiek noteikti saskaņā ar ražotāja iepriekš iesūtīto informāciju, kas redzami klientiem mājas lapā.
Diemžēl, reizēm ražotājs dažādu iemeslu dēļ neizpilda pasūtījumu noteiktajā temiņā, tāpēc arī mēs nevaram veikt savlaicīgu piegādi vai tiek atteikta pasūtījuma izpilde.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
Pievienot komentāru