Adrese: |
Vestienas iela 35 Rīga Latvia - LV - 1035 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67104800 +371 20361862 |
Fakss: | +371 67104802 |
Kategorija: | Auto / Transports • Sabiedriskais transports |
Sociālie tīkli: |
Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes
Rīgas Satiksme - Bojājums, nekāda servisa
29.10.2024. Iekāpu 4. Trolejbusā 57526 no centra. Pieturu tablo kaut kas neriktīgi pārlec, tad nekustas, tad atkal pa 5 pieturām pārlec, balss pieturas nebija, kaut kur izkāpu. Un par to jāmaksā? Neesmu vietējais, tāpēc nezinu, kur izkāpt. Babuļa tikai atbild - tehniska problēma. Jā Rīgas satiksme ir problēma! Zvanot viņu servisam, man atbild, ka esmu taču nokļuvis no a uz b viss oki! Tikai man vajadzēja no a uz p, gandrīz tas pats...
Rīgas Satiksme - 6.autobuss nekursē
Sestdienas rīts. 6. Autobuss kursē reizi stundā. Plkst. 5: 39 pieturā liepiņas - neierodas. Cilvēki stāv pilna pietura, ko visiem jānokļūst darbā. Stāvam, gaidam, autobusa joprojām nav. Minūtes 20 paiet, autobusa joprojām nav. 6: 04 pienāk 52. Autobuss, puse iekāpj tajā, pārējie sauc taxi, jo darbā kaut kā jānokļūst. Autobuss reizi stundā no rītiem, kurš uzņemsies par šo atbildību, kad cilvēki kavē darbu? Kad laicīgi neierodas darba vietās? Rīgas satiksme rakstīs darba vietās paskaidrojumus?...
Rīgas Satiksme - Kavēšana
Situācijas mēdz būt dažādas, viss saprotams, bet biežā vadītāju bezatbildība sit pa nerviem. 63. Autobuss. 7. Tramvajs - pēdējā laikā kavē gandrīz vienmēr un visur. 7. Tramvaju vēl var mēģināt saprast, jo noslogots maršruts, braukā bieži, bet 63. Autobuss brauc max 2 reizes stundā. Gaidu pieturā 10 min pēc tā kā viņam jau bija jābūt - kā nav, tā nav. Un nav pirmā reize, tādēļ diezgan bieži kavēju svarīgas tikšanās un darbu... Nu taču tieciet galā ar maršrutu un laikiem, tas nav normāliю
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Es vēlos iesniegt sūdzību par gadījumu, kas notika manā ceļā no Ulbrokas uz Abrenes ielu ar 51. autobusu. Kad mēģināju ielogoties "Rīgas Satiksmes" aplikācijā, lai validētu biļeti, aplikācija nefunkcionēja. Lai gan es vairākkārtīgi mēģināju pierādīt kontrolierim, ka tā ir tehniska kļūme un man nebija iespējas apstiprināt biļeti, kontrolieris atteicās tam ticēt un bez jebkādiem paskaidrojumiem izmeta mani no autobusa. Tas bija ļoti pazemojoši un neatbilstoši apstākļi, jo aplikācijas kļūda nebija manā kontrolē. Es lūdzu izskatīt šo situāciju un rīkoties atbilstoši.
Rīgas Satiksme - slikts serviss
07.10.24 -31. autobusa vadītājs piebraucot pieturai Jugla (Juglas iela; priekšpēdēja pietura )teica ,ka tas ir galapunkts un piespieda izkāpt pasažierus ārā. Visi sedēja mierīgi, jo zināja, ka nākamā pietura ir Jugla Murjānu iela- galapunkts.Kad šoferis ieraudzīja,ka neviens nereağē,sāka kliegt uz visu autobusu!Uz jautājumu Kāpēc tikai kliedza iet ārā. kad bijām izkāpuši ,viņš mierīgi aizbrauca uz galapunktu. visi nākamie autobusi apstājās kā parasti , maršruta sarakstā arī nekādas izmaiņa...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Šodien braucu ar 24 autobusu plkstens 21.29 no aizvējas ielas autobusa numurs 78430 un es nekur nebiju redzējusi ka 24 autobusam būs jākāpj iekšā pa 1 durvīm pēc plkstens 21.00 un kad sapratu ka jākāpj iekšā pa 1 durvīm tikai šoferis sāka pact toni uz mani sakarā ar to ka vajaga zināt to ka pēc pulkstens 21.00 ir tikai pa 1 durvīm jākāp. Cik esmu braukusi nevienu reizi nevajadzēja. Skatījos Rīgas satiksmēs mājas lapā tur nekas nav rakstīts kad 24 autobusam pēc pulkstens 21.00 ir jākāpj iekšā pa...
Rīgas Satiksme - Slikta attieksme
Lidosta-Rīga Autobusa numurs: 78659 Laiks: 16:52 Nelaipns autobusa vadītājs/never durvis vaļā. Lūdzu izvērtēt savas spējas sniegt labu attieksmi pret pasažieriem. Savu negatīvismu mājās atstāt. Fūūūūū
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Kontrolieri vispār murgs - es aizmirsu piespiest, jāmaksā 3 eiro. Es atvainojos? ! Skolēnam jāmaksā, par to, ka aizmirsa? Un kontrolieris pats vispār Krupis - liek man parakstīties, es prasu ko es parakstu, tas neatbild. Kā varu zināt vai mani nepieraksta uz kaut kādu naudas izšķērdēšanu? Savāciet savus darbiniekus.
Rīgas Satiksme - 53. autobuss - lēnāks par gliemezi
53. Autobuss superīgi māk divas lietas, kavēt un vispār neatbraukt. Tas nav normāli, ka darba dienu rītos, ir jāgaida 15+ minūtes ekstra, lai vispār sāktu braukt. “bet ir sastrēgums uz tilta…😢😢” tad iekļaujat to gaidīšanas laikā? Pēdējo nedēļu autobuss 8: 11 vispār neatbrauc, paldies!
Rīgas Satiksme - Ilga gaidīšana
Es gaidīju 5.trolejbusu ceļa uz Paula Stradiņa Slimnīcu, gaidīju Miera iela. Trolejbusam bija jābūt 17:05 un nākamajam 17:35. Trolejbuss 17:05 neatbrauca vispār.. atbrauca tikai uz laiku 17:35.
Rīgas Satiksme - 58 Autobus 78060
На остановке Emmas iela водитель автобуса не открыл ни одну из дверей, хотя пассажиров нажал кнопку. Таким образом автобус уехал ,а человек остался на остановке.
Rīgas Satiksme - Neattaisnota sodā izrakstīšana
Kā vispār var darba pieņemt neadekvātus kontrolierus, šodien braucot ar 25 trolejbusu kontrole zaļajās vestēs apstādināja pirms ķīpsalas pieturas, mēs bijām skrējuši uz trolejbusu un kad iesedāmies transportā sākam ievadīt datus Rīgas satiksmes aplikācijā, man viss sanāca ātri bet vīram aizkavējas maksājums un tieši tajā brīdī iekāpa tā neadekvāta Dāma kurai es palūdzu nedaudz pagaidīt lai varētu samaksāt par braucienu bet viņa savukārt sāka rupji runāt un teikt ka viņiem nav laika uz to un lai...
Rīgas Satiksme - 3. Autobusu neesamība
2024. Gada 9. Septembris, sēžu Kliņģeru ielas pieturā kopš 21: 20. Sarakstā pēc grafika ierakstīts, ka gaidāmi reisi 21: 24 un 21: 39, vienīgi, lai pieturai garām pabrauktu vairāki tumši autobusi, kas reāllaika kartē uzrādījās kā attiecīgie 3. Autobusi. Iekšā nelaida, led displejs aptumšots, un tā sanāca nogaidīt pusstundu, kamēr biju spiests doties meklēt citu sabiedrisko transportu. Nesaprotu, kas notiek?
Rīgas Satiksme - Autobusu kavējums
Kāpēc visi autobusi no imantas depo vienmēr kavē? Tas nav vairs nopietni, es jau kuru reizi kavēju, pierakstu pie daktera, un tas nemaz nav smieklīgi! Pirmkārt tā ir necieņa pret pasažieriem. Pie tam es parasti kad kavē 5 minūtes, bet ne jau 20! Es turpināšu rakstīt sūdzības līdz tam brīdim kamēr nekas nemainīsies!
Rīgas Satiksme - Smirdīga bomzene
Es braucu ar 23 autiņu no Origo uz Tallinas ielu un vienā vietā iekāpa bomzene kas piepildīja visu autiņu ar mīzeļu smaku, viņa man aiz muguras stāvēja un uzgūlās es to pagrūdu nost, viņa pagaidīja 1 min un atkal man uzgūlās un matus pasmaržoja, es autiņā biju ar draudzeni uz VIENVIETĪGĀ sēdekļa, kad tā netīrā ragana manj pasmaržoja es pielēcos kājās un tā pamanīja ka brīvs pus krēsls prieks resnajiem un apsēdās blakus draudzenei, īsāksakot šausmīgi
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
27. Trolejbuss vienmēr kavē piemēram šodien viņam bija jābūt 17.08 tagad jau ir 17.40 bet trolejbusa vel nav.
Rīgas Satiksme - Mobilly reģistrētu biļeti uzskata par nederīgu
Šī gada (2024) 7.augustā rītā, Smiļģa ielas pieturā, plskt.8:21:45, iekāpu 21. maršruta autobusā, kas brauc uz man nepieciešamo Teiku, un noskanēju savu Mobilly biļeti. Pēc pusminūtes, t.i. 8:22, pusceļā uz nākamo pieturu autobusu aptur kontrole un paziņo, ka mana biļete ir nederīga, un izsēdina mani ārā. Protams, iepriekš, visam autobusam dzirdot mani nosaukājot par bezbiļetnieci. Beigās, paldies policijas darbiniekam, noskaidrojas, ka biļete tomēr derīga. Paldies, Rīgas Satiksme, par sabojātu...
Rīgas Satiksme - Attieksme
Š. G. 2. Augustā uz Lubānas ielas posmā no Katlakalna ielas līdz jukuma vācieša ielai notika cēļa seguma atjaunošanas darbi - tika klāts jauns asfalts. Taču nebija padomāts par pasažierim, kas gaidīja 13. Autobusu pieturā jukuma vācieša iela (ceļā uz centru) . Kad 11: 41 pienāca 13. Autobuss, tas apstājās nevis pieturā, kur tikko bija uzliets jauns asfalts un bija nobraucis ceļa rullis, bet pretī pieturai ielas vidū - jau pretējā braukšanas joslā. Es biju spiesta "lēkt" pa karsto, kūpošo...
Rīgas Satiksme - Paldies šoferim
Sirsnīgs paldies 3. Autobusa šoferim, ka uzgaidīja sievieti kura pie sarkanās Gaismas šķērsoja gājeju pāreju lai paspētu uz autobusu. Autobusa nr.78877 virzienā no Daugavgrīvas - Pļavnieki plkst. 18: 25 ūdens ielas pierurā. Maz ir cilvēku, kas paziņo labos darbus. Labais vairo labo🙏💜paldies vēl reiz šoferim🙌🏻
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
22.07.24 pulksten. 09: 17 pietura murjāņu virzienā uz centru trolejbusa vadītāja nr 4, aizsaistīja durvis ciet faktiski deguna priekšā, redzot, ka cilvēks jau skrien un jau ir pie durvīm! Pat ne uzgaidot pārus sekundes... , lai iekāpt transporta tas ir ne cieņa pret pasažieriem īsti pirmo reizi satiekos ar tādu situāciju...