Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67104800
+371 20361862
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

3%
Sūdzības
828
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
78
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Nesen vēlējos tikt pēc darba mājās. Aizgāju uz pieturu Vef, un gaidīju 14. Trolejbusu (kurš brauc no esplanāde - Mežciems) . Viņam bija jāierodas pēc 3 min, bet gaidīju 30 min... Zinu ka uzņēmumam trūkst darbinieku, bet lai nebūtu jācieš šis citiem, ceru, šī problēma atrisināsies drīz.

Rīgas Satiksme - 18. Trolejbuss

18. Trolejbuss Labvakar! Šovakar pēc darba kā jau vienmēr vēlā vakara stundā devos uz trolejbusa pieturu Latvijas universitāte. Kā rādījās grafikā 00: 09 bija jābūt 18. Trolejbusam, kas, piebraucot pie pieturas pat neapstājās. Nākamais bija 00: 10, kas piestāja pieturā, taču pat pēc Pogas uzspiešanas neatvēra durvis un devās tālāk. Nācās iet kājām. Pirmo reizi saskaros ar ko tādu. Paldies Rīgas satiksme!

Rīgas Satiksme - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Labdien! Sakiet, vai 46. Autobuss ir atcelts? Pirmdien virzienā uz Āgenskalnu autobusam bija jābūt tadaiķu ielā 9: 32, gaidīju līdz 9: 55, nesagaidīju un uz darbu ar pamatīgu nokavēšanos aizbraucu ar taksi. Tajā pašā dienā braucot no darba uz mājām, 46. Autobusam virzienā uz Ziepniekkalnu Āgenskalnā tirgū bija jābūt 19: 13, nesagaidīju ne šo autobusu, ne nākamo. 19: 50 uz mājām aizbraucu ar taksi. Šodien virzienā uz Ziepniekkalnu autobusam bija jābūt 19: 13, gaidīju līdz 19: 30, nesagaidīju...

Rīgas Satiksme - Transports uz Mūkusalu, Piņķiem un Skulti patstāvīgi kavē

Transports uz Mūkusalu, Piņķiem un Skulti patstāvīgi kavē Vienmēr kad braucu pēc nakts maiņas 32 un 43 maršruts kavē un kavēšana ilgst līdz pat stundai, pats riebīgākais ir tas kad uz Piņķu un Skultes pusi jau tā reti kursē transports. Protams nerunāsim par maršrutiem kas iet gar Mbc kas arī kavē.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss - ieteikums

Slikts serviss - ieteikums Lūdzu, ierīkojiet aplikāciju kurā var redzēt Rīgas satiksmes transportus tiešraidē uz kartes. NEVIENS autobuss gandrīz nekad nav laikā. Kā lai mēs, pasažieri zinam? Serviss ĻOTI uzlabotos ja eksistētu iespēja apskatīties kur atrodas tavs autobuss kurš kavē.

Rīgas Satiksme - Krāpšana

Krāpšana Pērkot e-talonus internetā, naudu no konta noskaita, taču talonus nepapildina. Zvanot klientu apkalpošanas centra operatoram, Sola 10 darbadienu laikā atgriezt…. Gaidu jau mēnesi…. Rakstīju pretenziju, atbilde-neko nezinām, viss kārtībā. Domāju, ka tāda neesmu viena!

Rīgas Satiksme - Kavēšana

Kavēšana Regulāra kavēšana 15 autobusā maršrutam virzienā Jugla - Dārziņi. Jau mēneša laikā 15 autobus kavē, pietura Ikšķilē autobusam ir jābūt 8:35, 8:45,8:55. Un autobus kuram ir jābūt 8:35 atbrauc tikai pēc 9:00. Vai tas ir adekvāti gaidīt vienu autobusu 30 min? Zinu cik ir bezjēdzīgi rakstīt sūdzības platofroma Rīgas satiksme.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, ļoti bieži ievēroju Rīgas satiksme, kā tomēr ne visi pasažieri tiek pārbaudīti, jo sēdēju patukša transportā varētu būt tas kontrolieris Pauļiks Valērijs, vai paulinš Valērijs, nu labi tas mani neinteresē kā viņš to darbu dara, bet kaut kā neizskatās godīgi.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti bēdīga pieredze ar 4. Un 32. Autobusu, ilgi pacietu, ka tā notiek, bet nespēju vairs klusēt, tā kā tas atkārtojas pārāk bieži. Braucu 3x nedēļā uz piņķiem un 32. Un 4. Autobuss no plkst.17.50-18.35 regulāri kavē attiešanu no piņķiem uz Abrenes ielu, vai arī autobuss neatbrauc vispār. Tāda sajūta, ka autobusi šajā maršrutā kursē kā paši vēlas un ja vispār vēlas. Ļoti apbēdina, ka satiksme no piņķiem ir tik nesakārtota, līdz ar ko arī regulāri sanāk visu kavēt. Ļoti ceru, ka šī situācija pavisam drīz tiks uzlabota un autobusi aties pēc saraksta. 🙏

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Es stāvu galapunktā, transportam bija jābūt 19.07 viņi tur stāv 25 trolejbusi entas Vienības, neviens nekustas. Gan interneta gan uz vietas grafika laiks pareizs. Es nesaprotu tas par spīti tiek darīts vai ka? 19.22 viņš tomēr piebrauca. Salauzās pieturā. Nu tak sastādiet aktuālos grafikus vai ka...

Rīgas Satiksme - Nekursē autobusi

Nekursē autobusi Sākoties skolas laikam saskaramies ar problēmu, kā tikt uz skolu, jo no rīta nekursē autobusi uz Zolitūdi. 06. Septembrī bērns kavēja skolu, jo pieturā Kalnciema iela neatnāca 53. Autobuss, kuram jābūt 8: 14. 44. Autobuss, kam pēc saraksta jābūt 8: 13, atnāca 8: 22. 07. Septembrī tai pašā pieturā neatnāca ne 53. Autobuss (ne 8: 14 ne 8: 26) , ne 44. Autobuss (8: 13) , ne 8. Autobuss (8: 28) . Kas notiek? !

Rīgas Satiksme - Skaļā klausīšanās krievu valodā

Skaļā klausīšanās krievu valodā Labdien, vakar 5. Septembrī izmantoju 31. Trolejbusu (nr.28598) , kurš no Bergiem izbrauca 12: 26 un pie Ģertrūdes ielas bija 13: 09. Vadītāja (ar copi un banti) skaļi klausījās kādu pārraidi par citplanētiešiem krievu valodā! Nesaprotu - kāpēc tas jāklausās pasažieriem!? Turklāt viņa vēl pie stūres sarunājās pa mobilo telefonu, nesmuki kādu strostējot un bļaujot (iespējams ar vīru) . Paldies.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Lejupielādēju Rs aplikāciju, lai lietus laikā iegādāties biļetes un braukt ar autobusu, jo nu tai dienā bija korķi un visi slēpa savas automašīnas. Vairāk nekā 5 gadus neesmu izmantojusi rs pakalpojumus un nevienam neiesaku! Iegādājos 2 biļetes 2 pasažieriem, iekāpjot autobusā noskanēju kodu un sapratu, ka no vienas ierīces nemaz nedrīkst skenēt uzreiz divas biļetes, turklāt mobilly šī opcija ir iespējama. Sazinājos ar Rs klientu apkalpošanas konsultantu un lūdzu paskaidrojumus, kāpēc R...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šoferis kas kursēja ar autobusa maršrutu 44autobus. Veda pasažierus ka baļķus. Uz apgriezieniem griežas ka nevienu nebūtu un arī bremzēja strauji.44 autobusu kas kursēja 27.08.23. Pulkst 21.44 no jaunmokas ielu uz Zolitūdi. Šādi gadījumi ir bieži bijuši.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 17.08.2023 г. 07: 32 утра, не вышел по расписанию тролебус 25 маршрута. С шестой попытки дозвонился до инфо. Центра и не получил не каой информации. Следующий тролебус пришел в свое время, но положения он не исправил, так как мне нужна пересадка на 50 автобус, который ходит очень редко (раз в 30 минут) в результате опоздал на работу. Раньше всегда на конечных остановках находился дежурный транспорт, в случае сбоя в расписании, всегда можно было решить проблему. Сейчас бардак в организации.

Rīgas Satiksme - Ārzemnieku kritizēšana, atsakās palīdzēt ārzemju pasažierim

Ārzemnieku kritizēšana, atsakās palīdzēt ārzemju pasažierim Ap 14:30 transportā iekāpa 2 pavecāki kontrolieri, es teiktu, ap 60 gadiem, un sāka izprašņāt amerikāni vai angli, un daudz nav trūcis lidz tam lai viņi būtu klieguši. Ārzemnieks nesaprašanā lūdza palīdzību ar to, kā nopirkt biļeti, bet augstāk minētie kontrolieri atteicās palīdzēt, pat pēc citu pasažieru lūgumiem. Uzskatīja, ka atbraucot uz citu valsti pašam jāzina, kā internetā, proti, aplikācijā nopirkt biļeti. Un tagad pats galvenais - amerikānim bija biļete jau nopirkta. Arī lūdzi...

Rīgas Satiksme - Nepareizs autobusa kursēšanas saraksts

Nepareizs autobusa kursēšanas saraksts Sveicināti. Tā tad vēlos ierakstīt sūdzību par mūsu vareno Rs. Autobusam vajadzēja būt 23.34 pēdējais 31autobuss uz Juglu. Un viņš neatnāca. Pieturas sarakstā radās kā pēdējais bija 23.04 un interneta radās 23.34. Būtu ļoti jauki ja mūsu varenā Rs izlabotu šo autobusu kustību sarakstu. Lai cilvēkiem lieki nav jāgaida, un lai varētu pēc darba tikt mājas!

Rīgas Satiksme - Nepieklājīga, nokompetenta, nejauka kontroliere pie vanšu tilta

Nepieklājīga, nokompetenta, nejauka kontroliere pie vanšu tilta Ikdienā nedzīvoju Latvijā, taču zināju, ka ir tāda Rīgas Satiksme aplikācija. Redzu, nāk 5. Trolejbuss, un nekur apkārt nav iespējams nopirkt e-talonu. Iekāpju, un sāku nolādēt aplikāciju, lai vispār varu nopirkt biļeti. Kamēr to daru, braucam pāri vanšu tiltam, pārdaugavas virzienā. Pirms pieturas transportu aptur kontrole, un iekāpj vairāki kontrolieri, tai skaitā sūdzības galvenā varone. Sieviete gados, teiktu 70+, īsa, sakumpusi, mati tumši/uz melno pusi. Sāk pārbaudīt biļetes, nonāk pie...

Rīgas Satiksme - Kontroles darbinieki

Kontroles darbinieki Kontrolieri uzvedās ļoti pretīgi un agresīvi pat, ja neesi izdarījis neko nepareizi, ļoti necilvēcīgi, tik sliktu komunikāciju pieredzēt ir šokējoši, arī paši nezin, kā biļešu sistēma un aplikācijas strādā un vēl atļaujas izrunāties, transportu saloni vienmēr liekas ilgi nekopti un konstanti smako, slikta dūša paliek un vēl par to visu cirku ir jāmaksā neadekvāts daudzums. Es pat nesūdzētos, ja ar šīm biļetes cenām bieži vien nebūtu ātrāk un lētāk brauk ar taxi.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Es biju šoka ka kontrolieri nav apmācīti runāt ar cilvēkiem, agresīvi un nenormali. 1 reizi es to pamanīju kad meiteni maza(izskatās +-10 gadu veca) aizmirsa reģistrēt braucienu. Iekapā nekompetenti darbinieki, pienāca pie meitenes, viņa parādīja etalonu. Viņi saka bļaut uz viņas, ar nenotmativu leksiku, apsauca ar visam vārdiem,patrica ka izsauks policiju, ar visu spēku sāka viņu grūst no autobusa āra, meitene raudāja, pateica ka tagad registres , bet viņi to negribēja, viņiem bija par prieku...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes