Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Cienījamie Rīgas satiksmes pārstāvji,

Vēlos informēt par situāciju, kas radīja neērtības, izmantojot sabiedrisko transportu. Šodien (23.11.2024) gaidīju autobusu Mangaļsalas virzienā uz Abrenes ielu. Saskaņā ar sarakstu autobusam bija jāierodas pieturā plkst. 15:59, taču tas nepienāca. Nākamais autobuss, kas saskaņā ar grafiku bija paredzēts plkst. 16:23, ieradās norādītajā laikā.

Pieturā ierados jau plkst. 15:35, tāpēc varu apstiprināt, ka 15:59 paredzētais autobuss nepienāca un man nebija iespējas to nokavēt. Šāda situācija radīja man neērtības un aizkavēšanos, jo biju spiesta gaidīt nākamo transportu ilgāk, nekā bija paredzēts.

Lūdzu, izskatīt šo situāciju un sniegt informāciju par iemesliem, kādēļ autobuss, kuram bija jāierodas plkst. 15:59, nepienāca.

Paldies par sapratni un gaidīšu Jūsu atbildi!

Ar cieņu,
Sintija [slēpt]@gmail.com

23.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Rīgas Satiksme Pārstāvja atbilde 25.11.2024

Labdien! Atbildes saņemšanai, lūdzu rakstiet uz [email protected]

Komentāri (1)

RAMONA👀 23.11.2024

Rakstiet viņiem. Šeit vini Jums atbildi nesniegs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes