Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67104800
+371 20361862
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
813
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
63
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien braucu ar Rīgas satiksmes 11t autobusu pēcpusdienā, ne pārāk labi saprotu vēl visu šo biļešu sistēmu, kas, manuprāt, ir ļoti nepārdomāta, braucienu apmaksāju, kas bija redzams mana bankas izraksta, bet sanāk, ka it kā brauciens nav reģistrēts tomēr, iekāpa kontrole, kad sieviete rādu, ka brauciens ir apmaksāts, bet nesaprotu, kas tieši skaitās nereģistrēts, viņa sāk kliegt man virsū, ka es tagad esmu naudu kabatā ielikusi, nu jau ir par vēlu reģistrēt kaut ko, ja nesaprotu kā strādā...

Rīgas Satiksme - Bojājums

Bojājums 51 autobusa šoferis ceļā no Abrenes iela-Ulbrokā 28 februari, pulkstens 17: 54 brauca pie centrālās stacijas pieturas, un diezgan palielā ātrumā brauca klāt, kur bija diezgan paliela peļķe, lidz ar ko cilvēki kas staveja mala ieskaitot mani, tika no galvas lidz kājām apšļakstīti, vēlētos par to kompensāciju, jabrauc uz pasākumu, bet tada negribētu pat tur rādīties, slapja un netīra… ļoti bēdīgi, un tā nav pirmā reize.

Rīgas Satiksme - Kontrolieri - nekompetenti darbinieki

Kontrolieri - nekompetenti darbinieki Brašie 4 kontrolieri, veicot darba pienākumus, pārkāpa ētikas kodeksu, profesionālās normu. Mana meita nokļuva zem spiediena no viņas puses. Izprovocēja morālo spiedienu, noveda līdz asarām nemēģina risināt šo situāciju ar sadarbību. Viss "sliktais" mūža likumu pārkāpums, meita izprovocēja, braucot transporta ar mamas personalizēto mēneša biļete rīdzinieka karte. Jo viņas rkarte atstāta pie mamas (sajauca r. Kartes) brauciens bijā reģistrēts, apmaksāts! Prasīja 15 eiro, sods, prasa pase. Pase...

AtrisinātaRīgas Satiksme - RS ar savu attieksmi un augstajām loģistikas problēmām mudina būt bezbiļetniekam

RS ar savu attieksmi un augstajām loģistikas problēmām mudina būt bezbiļetniekam Loģistika tuvu nullei. Standartā, brīvdienās reisi kopīgajās maršruta līnijās dažādās Rīgas pusēs kursē vienlaicīgi - nokavē transportu un gaidi pus stundu, un tad atkal trīs reisi pēc kārtas. Klientu apkalpošana (FB lapā) pēc papildus maršruta ieteikšanas kas ir pieprasīts - tuvu nullei. Maznozīmīgs klientu komforts. Interesē peļņa, bet nesaprot, ka pieprasījumu rada komforts. Truli mārketinga gājieni, kas sabiedrībai viegli uztverami - paaugstina vienreizējo braucienu maksu, samazina...

Rīgas Satiksme - Transports bieži kavē

Transports bieži kavē 16autobusa maršrutam no rīta un pa dienu vajadzētu biežāk kursēt. Vairākas reizes nokavējuma skolu dārziņu, jo viņš vnk neatnāk. Un pēctam jāgaida h līdz nākamajām. Mucenieki, Abrenes iela. Nu tas taču nav normāli, biļetes pērkam kā visi citi. Esmu ļoti dusmīga un vīlusies.. Pm šodien 14. Februārī, jau sabojāta dienā. Neatnāk autobusu, sēdi vēl h. Aukstumā ar bērniem.

Rīgas Satiksme - Neobjektīva sodi piešķiršana

Neobjektīva sodi piešķiršana 12.02. Pietura Āgenskalna tirgus. 21. autobus nokavēja uz 2 minūtēm(8:02). Iekāpu, nopērku biļeti (lietotnē Rīgas satiksme). Jau 8:04 bija biļete. Nākamā pieturā mazāk nekā 1 minūtes braucienā, īpaši agri no rīta (E.Smiļģa) - 8:04 iekapā kontrolori. Es biju autobusa sākumā, manu biļeti pārbaudīja uzreiz. Pateica, ka biļete nebūs uzskatīta par derīgo. Manu situācijas gadījumu atsakās klausīties. Nebija individuālas pieejas manam gadījumam, bija mērķtiecīga naudas meklēšana. Uzreiz piešķīra sodu...

Rīgas Satiksme - Ļoti ilgi kavē

Ļoti ilgi kavē Bija jāpaspēj uz apmaksātu (50 eur) pasākumu, bet es to šobrīd kavēju jo 48. autobuss(VID/Rusova iela) jau apmēram 20minutes un nemaz nav redzams tuvojamies. Pirmo reizi braucu ar šo autobusu un nevarēju zināt ka viņš tik šausmīgi kavēs, uzjautāju vietējiem, tie protams zināja ka tā irun man pateica, ka šis autobuss VIENMER kavē, kā var būt tik traki.

Rīgas Satiksme - Bomži trolejbusos

Bomži trolejbusos Trolejbusā brauc vieni bezpajumtnieki un melnie. Neviens nemaksā par braucienu un smird! Kāda jēga ka es maksāju par braucienu? Sūdzos jau ne pirmo reizi. Kontroli esmu redzēJusi tikai no rīta kad bezpajumtnieki vēl izguļ rīta dzērumu. Vakaros uz mājām pēc smagas darba dienas jābrauc piesmakušā transportā kopā ar apmīzušiem bezpajumtniekiem un arābiem, kuri par braucienu nemaksā.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Par biļešu iegādi...Kāpēc braukšanas biļetes nevar iegādāties visos Narvesen kioskos? Tieši šinī gadījumā pie Lidl un Maksimas veikala A. Deglava ielā Rīgā. Interesanti gan, kur tad lai pērk tās biļetes, ja Pļavniekos tas ir pēdējais kiosks Rīgas pievārtē? Un Jūsu uzņēmums vēl televīzijā sūdzas ka ir tik daudz bezbiļetnieku...Cilvēki ir spiesti braukt par zaķi, jo nav jau kautkas Jums tur kartība ar komunikāciju savstarpēji, nu kur vēl ar pasažieriem!

Rīgas Satiksme - Biļešu iegāde

Biļešu iegāde Kas notiek ar biļešu iegādi. Jā...sanāca, ka laicīgi neiegādājos braukšanas biļeti. Tagad ar jaunajām biļetēm ļoti jārēķina līdzi kad tās pirkt, jo ne visās pieturās ir Narvesen vai etalonu būdiņas... (ar vecajām biļetēm, vismaz kādi braucieni palika un tad jau varēja mierīgu sirdi izbraukāt). Nu neko šorīt tātad gadījās, ka nav biļetes - uz bērnudārzu jātiek. Cēlu bērnus ātrāk, jo jāiet gabaliņš tālāk uz citu pieturu, kur ir vismaz tā etalonu būda. Aizskrienam līdz tai, man tikai karte un...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Nesaprotu kāpēc jāmaksā par biļeti ja transports vienmēr kavē, it īpaši tas notiek vakaros. Protams, labāk palīdzēt Ukrainai ar savu transportu nekā uzlabot savu servisu priekš saviem iedzīvotājiem. Ko, tagad trukst transports? Ja jūs esat pret mūsu tautu tad arī musu tauta bus pret jums. Daudzi maršruti smird un nav sakopti. Tagad vēl 90 minušu biļete pilnīgs mēsls, dēļ transporta kavešanas būs jāpērk jauna biļete? Pie tam vēl s*ulbie kontrolieri kuri uzbāž savus sodus nezinot likumus un ir...

Rīgas Satiksme - Штраф за то, что не успела зарегистрировать билет за 1 минуту

Штраф за то, что не успела зарегистрировать билет за 1 минуту 14. 01.23 в 6.35 я ехала по маршруту 23 троллейбуса с остановки" Ilukstes iela". , до следующей остановки"Mebelu nams" троллейбус идёт одну минуту. Здесь зашли контроллеры, я только заканчивала регистрировать билет. Они выписали мне штраф 15 евро. Сказали, что эта ситуация записывается.

Rīgas Satiksme - 21 autobuss regulāri izlaiž kādu maršruta laiku

21 autobuss regulāri izlaiž kādu maršruta laiku Regulāri 21 autobuss izlaiž savus maršrutus. Kā autobuss var vienkārši nepienākt? Ik pa laikam tiek izlaists kāds laiks. Stāvi pieturā kā muļķis un gaidi. Piemēram 11.01.2023 21. Autobusam vajadzēja bajāru pieturā pienākt plkst 19: 29 (virziens Imanta-Jugla) … tā arī neviens autobuss nepienāca (pieturā biju jau 19: 25 tā kā nokavēt nevarēju) . Pienāca nākamais autobuss plkst 19: 47, kas pēc saraksta bija jau nākamais transports… jautājums kur palika iepriekšējais. Rīgas satiksme mudina cilvēkus vairāk izmantot sabiedrisko transportu, bet nevar nodrošināt normālus transporta pienākšanas laikus?

Rīgas Satiksme - Patstāvīga kavēšanas darba dienas vidū 27.trolejbuss

Patstāvīga kavēšanas darba dienas vidū 27.trolejbuss Patstāvīgi jau pat pa darba dienas vidu notiek sistemātiski 27. Trolejbusa kavējumi vairāk par 5. Min! Šodien bija rekords - pie nacionālās bibliotēkas viņš ieradās 8. Min vēlāk plkst 15.48 no centra! Lūdzu nodrošināt pareizi satiksmes laiku, jo pa dienas vidus nav nekādi sastrēgumi, lai ar tik lielu laika posmu kavētos! Un lai ārzemju viesu priekšā nebūtu jākaunas par mūsu galvaspilsēta satiksmes vadību!

Rīgas Satiksme - Kontrolieru attieksme

Kontrolieru attieksme Nebūs īsti liela kaite bijusi. Bet.. Vai jūsu darbinieki zina, kā darbojas jūsu piedāvātā aplikācija kodu biļetēm? Lai uzrādītu biļeti ir jāatver aplikācija. Šodien cenšoties atvērt jūsu aplikāciju, kura ir "super ātra" saņēmu no darbinieka šādus vārdus: "nevajag te tagad pirkt biļeti ". Pirmā doma galvā bij: vai darbinieks pilnīgs ambālis vai tas tāpēc, ka ir piektdienas rīts. Pats stāv man blakus skatās ko es daru. Uzrādu viņam savu kodu, šis aiziet neko nepasakot. Takā nekas nebūtu noticis. 🤦🏻‍♀️ smieklīgi liekas no malas, bet rītu var sabojāt. 16.12.2022 5. Tramvajs 7: 50.

Rīgas Satiksme - Kavēšana

Kavēšana Labdien! Pirmo reizi rakstu sūdzību. Katru reizi kavējās 27. Trolejbus kad vāda viena un tā pata vadītāja, pēc saraksta atiet 10: 00, bet viņas laikas ir 10:05. 2-3 minūtes vēl ok, bet 5-6 katru reizi! Vai viņa dzer kafiju sēžot aiz stūra, vai krāso lupas, tas nav pamats kavēšanai! Jau 3 reizes kad viņa kavē un tas ir tikai ar viņu, citi brauc laikā, vienmēr braucu šajā laikā 2 gadus, ir ar ko salīdzināt! Paldies! 30.11.2022.

Rīgas Satiksme - Nekaunīga, pazemojoša, agresīva un neētiskā uzvedība no kontrolieres puses

Nekaunīga, pazemojoša, agresīva un neētiskā uzvedība no kontrolieres puses Šodien, 28. Novembrī pateicoties Rīgas satiksmes kontrolieres nekaunīgas, atklāti agresīvas, izaicinošās un pazemojošas uzvedības biju spiesta klausīties uz visu autobusu pazemojumus, draudus un izaicinošus, atklāti agresīvus izteicienus par to, ka man nav bērnu, un, citāts - “izskatās kā arī nebūs”. Tajā laikā, kad vajadzēja atļaut aktivēt biļeti ar qr koda palīdzību, šī Dāma komunicē ar citu pieaugušu cilvēku tā, it kā es būtu viņas meita, kā arī vairākas reizes pazemoja, apvainoja un atklāti...

Rīgas Satiksme - Dārbs

Dārbs Es Rs jau nostrādāju daudzus gadus par transporta līdzekļu tīrītāju un varu atklāti pateikt, kāpēc cilvēki nevēlas iet šeit strādāt. Šeit var tikai pazaudēt veselību, pelnot algu sev un svešam omam. Jaunātnei apnik apstrādat pensijas vecenes 70 +. Viņi visu laiku ņurgzt par savu vecumu, ka to varu - šito nevaru darīt. Beiguma sanāk ka viņus vajag apstrādāt. Mums ir smags fiziskais dārbs un vajag atrāk kusteties, vecenes pedejie transpota ienāk un pirmie iznāk. Brīnums! Bet smeķet viens aiz...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Ar RS transportu 18. novembrī varēja pārvietoties bez maksas, un tas, protams, ir apsveicami. Taču tas nedod tiesības, nezināmu iemeslu dēļ, transportam ievērojumi kavēt! Virzienā uz centru 3., 6. autobuss bija jāgaida 50 minūtes, kaut gan pēc brīvdienu saraksta laikā no 15:00-16:00 paredzēti bija vismaz 4 reisi. Tā ir cilvēku muļķošana, it sevišķi, ja braucienu plāno ar maziem bērniem vai cilvēkiem, kuriem jāapmeklē koncerts/teātris noteiktā laikā. Pasažieri bija nokaitēti! Pilnībā saprotu, kādēļ cilvēki izvēlās personīgo transportu. Biju vīlusies! Paldies.

Rīgas Satiksme - Speciāla aizkavēšana

Speciāla aizkavēšana Runa iet par 10. Autobusu, kuram šodien, 8. Novembrī vajadzēja izbraukt no abrenes ielas 18: 25 uz jaunmārupi. Autobuss ar visu šoferīti jau bija redzams 18: 20 stāvam parkā. Autobuss 18: 25 nesāka kustību. 18: 35 autobuss joprojām stāvēja, kad sapratu, ka nokavēšu treniņu, uz kuru steidzos. Izdomāju pa ceļam noiet gar autobusu apskatīt, kas par problēmu. Domāju varbūt kas ar autobusu. Bet negaidīju to ko ieraudzīju - autobusa šoferītis aiz autobusa stāv, smiedamies runā pa telefonu un vēl...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes