Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Es vēlos iesniegt sūdzību par gadījumu, kas notika manā ceļā no Ulbrokas uz Abrenes ielu ar 51. autobusu. Kad mēģināju ielogoties "Rīgas Satiksmes" aplikācijā, lai validētu biļeti, aplikācija nefunkcionēja. Lai gan es vairākkārtīgi mēģināju pierādīt kontrolierim, ka tā ir tehniska kļūme un man nebija iespējas apstiprināt biļeti, kontrolieris atteicās tam ticēt un bez jebkādiem paskaidrojumiem izmeta mani no autobusa. Tas bija ļoti pazemojoši un neatbilstoši apstākļi, jo aplikācijas kļūda nebija manā kontrolē. Es lūdzu izskatīt šo situāciju un rīkoties atbilstoši.

08.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Rīgas Satiksme Pārstāvja atbilde 08.10.2024

Labdien! Situācijas izskatīšanai aicinām informāciju nosūtīt uz [email protected].

K

Komentāri (1)

S Smadzen'sVaig? 08.10.2024

Labrīt, kontrolieriem piemaksā par katru sodīto, nav viņi ieinteresēti palīdzēt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes