Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67104800
+371 20361862
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

3%
Sūdzības
850
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
100
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - Agresīvs šoferis

Agresīvs šoferis Sveiki, 15.03.2022. Braucot ar autobusu num. 15 ar valsts num. Zīmi fh8745, ap pulksten 17: 20 ceļa posmā braucot caur Biķernieku mežu, Mežciema virzienā. Šoferis brauca virs atļautā ātruma, agresīvi, mēģinot sacensties ar citiem satiksmes dalībniekiem, izteicu aizrādījumu vai viss kārtība? Saņēmo ironisku skatienu un atbildi ”jā” šoreiz sacensības beidzās veiksmīgi. Cerams ziņa nonāks līdz šoferim, kurš saņems vismaz aizrādījumu un nākamreiz savaldīs savas emocijas, pārvadājot dzīvus pasažierus nevis malkas pagales. Paldies par uzmanību, palika labāk izkratot savu dusmu 😊

Rīgas Satiksme - Briesmīgs šoferis

Briesmīgs šoferis 07.03.22. 18: 45 iekāpu mikroautobusā no Rīgas uz Jaunmārupi. Vēlējos maksāt ar karti - šoferis ļoti lēni ievadīja summu, es pieliku telefonu, lai samaksātu, parādīja “atteikts”. Jautāju, vai var mēģināt vēlreiz, jo zinu, ka man uz kartes ir nauda. Šoferis atbildēja “nē, atteikts”. Lūdzu viņam, mēģināt vēlreiz maksāt ar karti, jo man skaidras naudas līdzi nav, uz ko viņš atbildēja, ka mēģināt jau var tūkstošreiz, pēc kā viņš sāka pacelt balss toni un sāka apsaukāties, ko es te ņaudot, viņš neko...

Rīgas Satiksme - Agresīvs autobusa šoferis

Agresīvs autobusa šoferis Norādītā autobusa jūsu uzņēmuma šoferis neparzin ceļu satiksmes drošības noteikumus un braukšanas kultūra viņām ir pilnīgi sveša. No kreisas joslas agresīvi izstumt citas automašīnas, praktiski radot sadursmi apdraudot gan mašīnā sēdošos gan pasažierus autobusa. Sūtiet uz kursiem ja nemāk braukt. Nav brīnums, ka daudzi Rīgas satiksmes darbinieki vedot pasažierus ir pielipusi telefonam.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labvakar. Braucu08.02.2022. Ar autobusu nr21, borta num 6248, Jugla-Imanta pl. 20.35 no Hipokrātā ielas līdz pieturai Zemitānu laukums. Piespiedu izkāpšanas pogu, bet vadītājs pieturā ne atvēra durvis, tad devos pie nākamām, tās deguna priekšā aizvēra. Esmu ievērojusi, ka daudzkārt ir citi trolejbusi un autobusi, ka tā notiek. Lūdzu izvērtēt radušos situāciju. Paldies.

Rīgas Satiksme - Nekaunīgs mikroautobusa vadītājs!

Nekaunīgs mikroautobusa vadītājs! Labvakar! Šorīt ierados Ūnijas ielā aptuveni 10 min pirms 07: 07, kad bija jābūt manam mikroautobusam, un tas pabrauc garām ar uzrakstu vietu nav, kaut arī es aizmugurē redzēju 2 brīvas vietas! Tā jau ir 3. Reize, kad es šādi netieku laicīgi uz darbu. Esmu ārste, man jābrauc uz Stradiņa slimnīcu, un tas ir vienīgais transports ar ko es veiksmīgi nokļūstu pa taisno līdz Āgenskalna tirgum. Mani šis pasākums ar tādu šoferu attieksmi iedzina stresā, un sabojāja man vairākus rītus. Lūdzu, vai nu...

Rīgas Satiksme - Covid Rīgas satiksmē

Covid Rīgas satiksmē Lai arī cik labs būtu šis rīts, Rīgas satiksme noteikti to padara grūtu un nebaudāmu. Ticu, ka ne tikai 46. Autobusa (Ziepniekkalns-Zolitūde) ir šī problēma. “vairāk patīkami braucieni” vairs nav tik patīkami. Es nevēlos maksāt 1,15 par šādu braucienu - pārpildīts, cilvēki spiežas viens otram sejā, nevaru izkustēties, lai izkāptu. Kur ir distances ievērošana? Uzskatu, ka tā ir arī šoferu atbildība ziņot savam darba devējam par cilvēku plūsmu viņu reisos. Tiešām tik grūti pielikt papildu...

Rīgas Satiksme - Dubult-sūdzība (CSDD un Rīgas Satiksme)

Dubult-sūdzība (CSDD un Rīgas Satiksme) Šodien es pieredzēju ko neiedomājamu. Tā rezultātā esmu spiests tagad rakstīt dubult-sūzību gan par CSDD, gan par Rīgas Satiksmes sniegto servisu šodien 12.01.2022. Precizējums: Viss sūdzībā aprakstītais notika Rīgā. Tātad īsumā: - Piesakos B kategorijas automobīļu vadīšanas eksāmenam, kuram jānotiek 12. janvāri plkst. 08:00 no rīta. - Saplānoju loģistiku (ar kuru transportu un kā tur nokļūt) lietojot Rīgas Satiksmes mājaslapu un tur norādītos maršrutu laikus. - 1. tramvajs, kuram 6:55 būtu...

Sabiedriskais transports - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Goda vards pieriebies jau ka sabiedrisko transporta vaditaji pilniba nesilda tos! Šoferi pieturvieta atstaj durvis ziemaa atvertas uz visu to laiku kamer deg sarkanais luksafors! Kur ir logika,ja man ir jabrauc kadas 40/60min sabiedriskaja kura ir kā ledusskapi tad protams nakosaja diena es saaugstejos jo kajas ir parsalusas!Kapec ir jatur durvis valaa? Tas attiecas uz teamvajiem kopumaa! Pec vakardienas brauciena del parsalusam kajam sezot nemitigi atverta tramvajaa -šodien man...

Rīgas Satiksme - Халатность водителя

Халатность водителя Сегодня в 14: 19 на остановке 45vidusskola в сторону Юглы водитель 1 трамвая наехала на пешеходный переход во время остановки и после того как пассажиры вышли (я и еще 2 человека) я первая начала переходить пешеходный переход а водитель начала движения я ели успела отпрыгнуть, если бы не я пошла первая а женщина в годах которая шла сзади то ее бы сбили, так как на улице очень скользко, водитель посмотрела на меня с каменным лицом и поехала дальше! Написала жалобу в Рига Сатиксме надеюсь она не останется безнаказанно!

Rīgas Satiksme - Sabiedriskie transporti nepienāk pēc publicētā grafika, bet gan pēc sava grafika!

Sabiedriskie transporti nepienāk pēc publicētā grafika, bet gan pēc sava grafika! Saprotu, ka vienu reizi var gadīties, ka transports neatnāk laikā, kavē pāris minūtes. Bet šobrīd situācija ir tāda, ka pēc saraksta tiek izlaisti transporti. Jau kuro reizi eju uz sabiedrisko transportu laikā (pat ātrāk) un sabiedriskais, precīzāk, 14 trolejbuss, pienāk 20-40 minūtēm vēlāk, izlaižot vienu vai pat divus pēc grafika paredzētajiem trolejbusiem. Tas nav normāli, ka cilvēkam jākavē skola/darbs transporta neierašanās dēļ. Neesmu es vienīga, kas sūdzas par šādu problēmu! Rīgas satiksme, lūdzu dariet, ko lietas labā!

Rīgas Satiksme - Kavējums

Kavējums Gribētu izteikt sūdzību par 8. Autobusu Zolitūde - stacijas laukums. Autobusam gala pieturā centrā bija jāpienāk 15: 27, bet ieradās 16: 00. Jau kuro reizi autobuss kavē! Es saprotu, ka darba dienās ir sastrēgumi, bet kas traucē brīvdienās autobusam pienākt laikā? Jāstāv āra aukstumā 50min.

Rīgas Satiksme - Neiet laikā transports

Neiet laikā transports Transports nekad neatiet laikā. Šodien 14 trolejbusam vajadzēja pēc laikiem atiet 18.05, transports tajā laika neatgāja, jo atbraucot gala punkta "Mežciems" 14 trolejbusa šoferim vajadzēja uzpīpēt iedzert kafiju un tikai tad braukt, pa to laiku uz televizora rika atlikts laiks pa 5 mi visu laiku un beigas trolejbuss atgāja tikai 18.24. Tad ir jautājums kur palika trolejbusu kuram bij jāatiet18.05 pietura stāvējām jau no 17.55?

Rīgas Satiksme - Мошенничество, введение в заблуждение.

Мошенничество, введение в заблуждение. В последние дни люди пользующиеся общественным транспортом города Риги стали жертвами заведомо введённого перебоя со стороны компании Rigas satiksme в расписании прибытия общественного транспорта на остановку в положенное время указанное в расписании. В Rigas satiksme данный факт аргументируют тем, что якобы перебои связаны с заторами на дорогах. Сегодня утром я был свидетелем того, что водитель ехал по расписанию заранее написанным от руки на листочке бумаги. Над головой водителя висит...

Rīgas Satiksme - Халатность

Халатность Сегодня надо было срочно ехать по делам, мне подходит только 15 автобус, ждал его час на холоде, сильно замёрз. При мне на юглу ехали два 15 автобуса, ждал час, ни один не приехал, ехать с юглы до остановки больница гальезерс от силы 5-10 минут. Хорошее обслуживание, ставлю ему 10 отмороженных пальца из 10.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Kāpēc ir samainīti tik radikāli , sestdien un svētdien 4.trolejbusa laiki!? Graudu ielā virzienā uz Ziepniekkalnu atnāk pēdējais 21:18 vai tas ir normāli! Ja vismaz pēdējais būtu līdz 22:00 tad vēl saprastu! Bet ko darīt tiem cilvēkiem kuri pēc darba netiek laicīgi uz transportu tikai dēļ tā,ka tik jocīgi samainīti transporta laiki.

Rīgas Satiksme - Slikts briesmīgākais serviss kur jāmaksa skolēniem

Slikts briesmīgākais serviss kur jāmaksa skolēniem Man ir 12 gadi. Un es vakcinejos pret covid 19. Un ta šodien 21. Autobusa pie pietura ed. Smiļģa iela. Kontrole iekapa paradiju etalonu vispirms bija zaļš un kontrole teicija japerkt pie vaditaja un vienigais kas uztrauc tas ir invalida karte man bus 😢😢😢😢😢 😫😫😫 un nebus skolena e karte🥱🥱😩 bet vakar 21. Autobusa nevien neaizticija.

Rīgas Satiksme - Vadītāja attieksme

Vadītāja attieksme Labdien, vēlētos izteikt savas pretenzījas pret vadītaju, precīzāk pret viņa attieksmi. Šorīt radās nepatīkama situācija, kas citus rītus nenotiek. Nepaspēju piefiksēt autobusu, bet tas bija laika posmā no 8.00-9.50, pieturā Spilves iela 18, iļģuciems. Blakus pieturai atrodas stāvieta, kur katru rītu nebija problēmas atstāt mašīnu. Toties šodien autobusa vadītājs uzsūtīja kontroli, vai jūs uzskatāt tas ir normāli? Vienkārši, sanāk, ka tur cilvēki tiek pamatīgi dresēti un sodīti ar nauda...

Rīgas Satiksme - Kāve transports

Kāve transports Man ja apnika ka jūsu šoferi vienmēr kāve šodien gan nebija trolejbusa 3 saraksta neierādās 9: 14, 9: 21, 9,37 un 9: 52 tikai bija 2 trolejbusi visu laika līdz ganību dambis parks pie Sarkandaugavā depo trolejbusos tieši numurs 3 gan. Tikai ar sievu apsēdāmies uz trolejbusa Kundziņsala ap 10 un gan atpakaļ šitā situācija notika pie vakara gandrīz ap 14: 40 un 14: 51 nebija neviens trolejbuss pie galapunkta neatbrauca kauns tādus šoferus ņemt darba kad nav neviens nebrauc pēc saraksta un gan nav ceļa neviena korķa uz ceļa kauns uz jūsu transportam.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Пришла с хорошим настроением пополнить студенческий 01.10.21 в 9: 45 была на спикеру 1 сотрудница Эдитэ и её коллега красноволосая. Прошу продлить студенческий, меня посылают, на все факты что нам дали разрешение, посылают, грубо. Затем я прочла сообщение от работника техникума, что удостоверение продлено и мы сможем продлить э талон. И только тогда она решила позвонить и спросить у начальника. Красноволосая рядом поддерживала. Она мне продлила, но на последок сказала своей коллеге при мне, что начальство о моём техникуме ничего не знало. Научите своих работников общаться с клиентами!

AtrisinātaRīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Jus varat vairak nemainit ja piemēram samazina reisu skaitu piemēram par 40% tad jus nākošā reizes varat nemainit jo agrak 21 no brivibas gatves izbrauca 14:39 Tagad 14:36 es jau Saku raudat jo ilgi stavet bet 46 vasara ļermontova iela pienāca pat 11:08 Ludzu nemainiet sarakstu it ipaši 21 jo es vel taisijos uz dienas centru un plus šis autobuss pienāca slokas iela un tad var ilgi negaidit tramvaju

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes