Rīgas Satiksme - Slikts serviss, īpašuma bojājumi
Vakar 21.11.24 braucu ar 16 trolejbusu uz Pļavnieku pusi, neadekvāts vadītājs, kurš nemāk braukt, agresīvi veda trolejbusu, viena momentā viņš strauji bremzēja un krita sieviete, kura man izsita no rokām telefonu, telefons viss sasists no abām pusēm, pusi ekrāna melna. Ar sievieti viss kārtībā, piecēlās un apsēdās. Uzdevu vadītājam jautājumu, kas nesis atbildību par sasisto telefonu un neadekvātu braukšanu? Uz ko man tika atbildēts, ka ir vainīgs cits auto. Tā nav pirmā reize, kad braucot ar 16 trolejbusu, Straujas bremzēšanas dēļ, manu acu priekšā krīt cilvēki. Trolejbusa numurs (17627) . Rīgas satiksme jūs esat nožēlojami.
Par ko es maksāju? Maksāju katru dienu par biļeti, lai pēc tam samaksātu vairāk un dārgāk nopērkot sev jaunu telefonu? Paldies par drošu braukšanu.
Labdien! Situācijas izskatīšanai aicinām informāciju nosūtīt uz [email protected].
Komentāri (9)
Tas tak nav telefons
Beigās Rīgas Nanotehnologi pateiks, ka pats vainīgs, ka sabiedriskajā bakstīji telefonu.
100% tā arī būs. Tas vadītājs principa ir neadekvāts. Braucot 16 ļoti bieži krīt cilvēki dēļ agresīvas vadīšanas
16.trolejbusam agresīvi bremzējot man uzkrita cita pasažiere,kas neturējās.Rezultātā man salauzta kāja, skrūves uz mūžu un Rīgas satiksme nav vainīga!
Būtu braucis ar savu mašīnu, nebūtu tādas problēmas. Bet tu tak gribēji ietaupīt - lūk, ietaupiji!
A ja nav sava transporta?🤔
Tad nav ko sūdzēties! Ja brauc ar Bomžu Satiksmes transportu - jāpriecājas, ka vispār ir ar ko braukt.
Vajag turēties, nevis pa gaisu lidot. Tādu lidojošu idiotu dēļ, var ciest pārējie pasažieri. Vadītājs lavierē, kā māk.
Es arī sēdēju 😌