Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67104800
+371 20361862
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

3%
Sūdzības
850
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
100
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - По ошибке мной переведена оплата (штраф) за неоплаченную стоянку на неправильный банковский счет.

По ошибке мной переведена оплата (штраф) за неоплаченную стоянку на неправильный банковский счет. как вы мне любезно сообщили счет Luminor LV18RIKO0023400004010 организации Rīgas domes Satiksmes departaments, на который я перевел деньги за штраф не правильный. любезно прошу вас перевести деньги на правильный счет Citadele banka”, PARXLV22 Konta Nr. LV65 PARX 0006 0486 4004 5 Или вернуть их мне, и я сам оплачу правильно. прилагаю документы.

Rīgas Satiksme - Bīstama, agresīva braukšana

Bīstama, agresīva braukšana 53. Autobusa vadītājs 11.09.2022. Plkst. 14.30 pagriezienā no brīvības ielas uz Kalpaka bulvāri gandrīz notrieca četrus jauniešus, kas šķērsoja Kalpaka bulv. Pa gājēju pāreju pie sarkanās Gaismas. Tā vietā, lai piebremzētu un ļautu gājējiem pabeigt Šķērot ielu, autobusa vadītājs tiem signalizēja un, nolamājoties, jūtami palielināja braukšanas ātrumu. Gājējiem izdevās par mata tiesu izvairīties no potenciāli nāvējošas sadursmes, tikai metoties skriešus. Situācija bija tiešām ļoti bīstama. Es to novēroju no autobusa salona, sēžot tuvu vadītājam.

Rīgas Satiksme - Плохой сервис

Плохой сервис Добрый день невозможно ехать в городских автобусах из за жары, в автобусе жарче чем на улице. На просьбу включить кондиционер водитель говорит что кондиционер включен, зачем покупать автобусы за большие деньги в которых не работает кондиционер! P. S. Такое возможно только в Латвии.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Vadītājs bļauj virsū pasažieriem, kuri vēlas nopirkt biļeti. Rupji izsakās un ar nepatīkamu toni, un paaugstinātu balsi prasa attiet cilvēkiem prom no vietas, kur līdz dzeltenajai līnijai ir vismaz metrs. It kā tas traucējot vadīt sabiedrisko transportu vai pārdot biļetes. Nevēlējās sievietei pārdot biļeti, jo tā ir iegajusi no salona aizmugurējām durvīm, tajā laika posmā, kad nebija neviena cilveka. Autobusa nr. - 78681 datums 5.08.2022, laiks - 15.16 lidostas galapunktā.

Rīgas Satiksme - Neadekvāts

Neadekvāts Pasažiere sēdēja salonā blakus vadītāja sēdeklim un runāja pa telefonu, to dzirdot, trolejbusa 17529 vadītājs agresīvi pieprasīja nerunāt pa telefonu, neatsaucoties uz kādu likuma punktu vai sabiedriskās lietošanas noteikumiem. Transports. Piedraudējis pasažierim, ka viņš apstāsies un pieprasīs visiem aiziet. Es uzskatu, ka šīs darbības nav likumīgas.

Rīgas Satiksme - E-talona iegāde automātos

E-talona iegāde automātos Labdien, šo vairāk rakstīšu kā aicinājumu klientiem, jo no sūdzībām jēgas nebūs. Iegādājoties e-talonu Rīgas satiksmes automātos papildinot vai arī iegādājoties braucienus, veiciet videofiksāciju (ierakstu) . Ja jums būs radusies sistēmas kļūda, jums čeks arī Nepalīdzēs, jo Rīgas satiksme juridiskos robus atrodot, atradīs veidus kā jums naudu atgriezt tikai daļēji. Pa lielam krāpniecība atļautā veidā, ja tu nevari pierādīt pretējo.

Rīgas Satiksme - Atkal kavē

Atkal kavē Kārtējo reizi atkal ir iepisiens no rs, 9. Autobusu vairs nelaiž pa Brasas tiltu, bet caur apakšu, šodien 11: 00 vienkārši apstājās 50 m pārbrauktuves un stāvēja. Pretējā plūsma gāja bez apstājas, piereibies izmantot jūsu smirdīgos autobusus un drausmīgo servisu.

Rīgas Satiksme - Kavēšanās

Kavēšanās Ļoti ļoti bieži 15. Autobuss virzienā Jugla-Dārziņi Kavē! No pašas sākuma pieturas Jugla autobuss regulāri izbrauc 10-12 minūtes vēlāk nekā sarakstā. Kādēļ nevar izbraukt laicīgi? It īpaši, ja braukšanas laikā šī kavēšanās vēl vairāk ievelkas sastrēgumu dēļ.

Rīgas Satiksme - Neiespejama bilesu iegade

Neiespejama bilesu iegade Biletes autobusos nav iegadajamas, ari ne visas pieturas tas nav noperkamas. Ne visiem ir iespeja ielikt aplikaciju telefona lai nopirktu bileti. Ari pietura nekur informacija nebija uzlikta ka autobusa nevar iegadaties bileti. Nekur citur Eiropa sadi ierobezojumi nav sastopami- vienmer ir iespeja iegadaties autobusos biletes gan skaidra nauda, ar karti vai tiem kas brauc regulari caur aplikaciju. Nebiju sen Latvija bijusi, nacas braukt ar autobusu, un bija soks kad nevareju nopirkt autobusa...

Rīgas Satiksme - slikts serviss

slikts serviss 16.06.2022 Gaidīju 32 autobusu virziena Abrenes iela-Piņķi. Mežmalas pieturā autobusam vajadzētu būt 9:05. Es pietura stāvēju jau no 8:50. Stāvēju pieturas beigas autobuss atbrauca 9:15 kavējoties 10 minūtes kad es pieskrēju pie autobusa un trīs reizes nospiedu pogu atvērt durvis, autobusā vadītājs durvis neatvēra un brauca tālāk. Rīgas satiksmes tas ir normāli ka man vajag gaidīt 10 minūtes autobusu kurš kavējas kādreiz pat 20 minūtes, bet vadītājs nevarēja pagaidīt 8 sekundes kamēr e...

Rīgas Satiksme - плохой сервис

плохой сервис Компания Rīgas Satiksme Reģ.Nr. 40003619950 Kleistu iela 28, Rīga, LV-1067 водитель 15 троллейбуса номер 16240 на остановке centrāltirgus в 9:54 по рижскому времени зажал меня между дверей и бил ими. В троллейбусе у последних дверей на момент посадки около аппарата приёма билетов всё место было занято толпой людей (все сканировали билеты) и я не смог полностью войти в троллейбус, водитель видя всё это через камеру специально стал закрывать двери и бил меня ими. Когда двери не закрывшись до...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 9.06, ~ plkst. 13:12. Brīvības bulvārī 13.autobusā iekāpa sieviete ar suni - pavadoni. Pēc ierakstiem sieviete sekoja līdzi pieturām, bet pieturu nosaukumi nesakrita ar reālajām pieturām. Manuprāt, viņa izkāpa nepareizajā galamērķī. Šī nav pirmā reize, kad nosaukumi nesapas.

Rīgas Satiksme - Nekaunīgs serviss

Nekaunīgs serviss Iekāpu pieturā Zemitānu stacija, konstatēju, kā biļetītes aplikācija beigušās, steidzos tas nopirkt. Nopirku, reģistrēju, nākamajā pieturā iekāpa kontrole, pārbaudot biļeti kontrolei starpība bija 1 minūtē. Kontrole zobojas un draudēja izmest laukā kaut gan biļeti iegādājos, turklāt uzrunāja paaugstināta toni. Incidents notika laika posmā no 19: 05 - 19: 10 23. Trolejbusa maršrutā 07.06.2022

Rīgas Satiksme - Slikta kontrole

Slikta kontrole Šodien, 05.06.2022. Braucu virzienā no Kr. Barona ielas apmēram plkst. 15: 19/15: 20. Tiklīdz iekāpu kr. Barona ielā, nopirku un nopīkstināju savu etalonu caur mobilly aplikāciju. Braucām līdz nākamajai ielai (Cēsu ielai) , atgādināšu, ka pa ceļam visas Gaismas luksaforos bija zaļās, tāpēc aizbraucām minūtes laikā, varbūt pusotras minūtes. Cēsu ielā iekāpa kontrole - 2 cilvēki. Viena no tām bija sieviete gados, ar īsiem tumši brūniem matiem un brillēm. Parādīju viņai savu biļeti un visu cilvēku...

Rīgas Satiksme - Sods

Sods Vakar no rīta dēls brauca uz skolu noskanēja savu braukšanas skolēna e talonu nedzirdēja,ka viņš nekādu reakciju nedeva . Pēc kāda brīža iekāpa kontrole kurā uzlika uzreiz 5€. Kāpēc ne brīdinājumu? Bērnam skolniekam.

Rīgas Satiksme - 20 autobusā maršruta kavēšanos

20 autobusā maršruta kavēšanos Daudz nerakstīšu bet jau ir apnikusi autobusā kavējuma. Autobus iet vien reizi stundā un katru reizi 25 minūtes kavējās. Ja zvanīt Rīgas satiksmei, viņi tikai atvainojas un neko nedara. Ja autobusam nepietiek laika uz ir zināms cik tieši nepietiek, var taču izlabot saraksti.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Pandēmijas laikā tika likvidēts 11. Trolejbusa maršruts sestdienās un svētdienās, kas ļoti apgrūtināja Purvciema iedzīvotājus nokļūšanai uz a. Deglava tiltu. Kad beidzot tiks atjaunots šis maršruts? Mūsu pacietībai arī kādreiz būs gals. Un vēl gribat lai samazina braukšanu ar mašīnām?

Rīgas Satiksme - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Autobuss rīga-daugmale izbrauca 18 minūtes vēlāk, nekā vajadzēja. 25 minūšu vietā braucu stundu vadītāja dēļ. Puisi kāpjot ārā no autobusa iespieda durvīs. Netika izsniegta biļete. Vadītājs nerunā latviski.

Rīgas Satiksme - Transporti regulāri kavē

Transporti regulāri kavē Transportiem ir dots grafiks ar iemeslu, taču vadītāji uzskata ka var braukt kad grib, te par agru 2 minūtes te par vēlu 12 minūtes.. Jebkurā gadījumā, regulāri sanāk kavēt transportu vadītāju nekompetences dēļ. Saprotu arī viņiem mēdz būt grūti un sastrēgumi un vēl sazin kas, bet ja šis atkārtojas katru nedēļas dienu, tad varbūt kaut kas jāsāk darīt lietas labā. Varbūt jāpielāgo saraksti, jo pašlaik no viņiem jēgas nav nekādas.

Rīgas Satiksme - Agresīvs autobusa šoferis

Agresīvs autobusa šoferis Labdien! 12.04.2022. Pulksten 18: 00 no pieturas Keldiša ielā virzienā uz centru 20. Maršruta autobuss piestāja pieturā. Uz ceļa 2 joslas un kabata pieturai. Virzos ar vieglo mašīnu pa labo joslu. Autobuss vienlaicīgi ar pagrieziena rādītāju, nepārliecinoties par satiksmi blakus joslā strauji sāk braukt virsū sānos-, lai nav jāveic Strauja bremzēšana (jo salonā grūtniece un bērns) pārkārtojos kreisajā joslā, bet autobusa šoferis iedomājās, ka viņam ir nepieciešams ieņemt arī tālējo kreiso...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes