Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67104800
+371 20361862
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
813
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
63
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - Kāve transports

Kāve transports Man ja apnika ka jūsu šoferi vienmēr kāve šodien gan nebija trolejbusa 3 saraksta neierādās 9: 14, 9: 21, 9,37 un 9: 52 tikai bija 2 trolejbusi visu laika līdz ganību dambis parks pie Sarkandaugavā depo trolejbusos tieši numurs 3 gan. Tikai ar sievu apsēdāmies uz trolejbusa Kundziņsala ap 10 un gan atpakaļ šitā situācija notika pie vakara gandrīz ap 14: 40 un 14: 51 nebija neviens trolejbuss pie galapunkta neatbrauca kauns tādus šoferus ņemt darba kad nav neviens nebrauc pēc saraksta un gan nav ceļa neviena korķa uz ceļa kauns uz jūsu transportam.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Пришла с хорошим настроением пополнить студенческий 01.10.21 в 9: 45 была на спикеру 1 сотрудница Эдитэ и её коллега красноволосая. Прошу продлить студенческий, меня посылают, на все факты что нам дали разрешение, посылают, грубо. Затем я прочла сообщение от работника техникума, что удостоверение продлено и мы сможем продлить э талон. И только тогда она решила позвонить и спросить у начальника. Красноволосая рядом поддерживала. Она мне продлила, но на последок сказала своей коллеге при мне, что начальство о моём техникуме ничего не знало. Научите своих работников общаться с клиентами!

AtrisinātaRīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Jus varat vairak nemainit ja piemēram samazina reisu skaitu piemēram par 40% tad jus nākošā reizes varat nemainit jo agrak 21 no brivibas gatves izbrauca 14:39 Tagad 14:36 es jau Saku raudat jo ilgi stavet bet 46 vasara ļermontova iela pienāca pat 11:08 Ludzu nemainiet sarakstu it ipaši 21 jo es vel taisijos uz dienas centru un plus šis autobuss pienāca slokas iela un tad var ilgi negaidit tramvaju

Rīgas Satiksme - Laba attieksme no šofera

Laba attieksme no šofera Paldies šoferim kas pietura satiksmes iela izbraucīja tikko autobuss bet atvēra durvis bet vel šita attieksme noreaģēja ka Āgenskalnā tirgus pietura šoferis pacēla lai ar invalidu ratiņiem tiktu autobusa paldies labu dienu šoferim 69321 bet tas ne viss un ari ir šofere kas 21. Autobusu vada jaunus viņa priecājas un pamatskola ar roku es domāju ka Premium jāmaksā.

Rīgas Satiksme - Nav droša braukšana

Nav droša braukšana Braucu ar 23. Autobusu 6.09.21. Plkst. 11: 36 no Abrenes ielas pieturas. Vadītāja bija sieviete, teikšu godīgi man bija bail braukt ar šo autobussu, sākot ar pārbraukšanu pāri sarkanajam beidzot ar uzbraukšanu lielā ātrumā uz apmales. Uzskatu, ka autobussa vadītāja brauca neadekvāti: (

Rīgas Satiksme - Mūžīgā kavēšana

Mūžīgā kavēšana Katru reizi 46. Autobuss kavē uz 10-15 minūtēm. Cilvēki plāno savu laiku, jo bieži izmanto pārsēšanos, lai tikt uz darbu, mācībām, uz vilcienu. Vai nav vieglāk sarakstā likt kursēšanas laikus uz 10 minūtēm vēlāk? Jo cilvēki stāv aukstumā, zem lietus, zem sniega un beigu beigās tāpat nokavē uz skolu, vai darbu. Saprotu, ka ir dažādas situācijas uz ceļa, bet nu ne katru dienu un katru atnākšanas laiku!

Rīgas Satiksme - Drausmīga attieksme no šofera puses

Drausmīga attieksme no šofera puses Labdien, saskarāmies ar bērnu no 3. Autobusa nr.79109 neadekvātu attieksmi no šoferes puses 26.08.21. Iekāpām plkst 12: 15 Ilūkstes ielā, braucām uz Daugavgrīvas pusi. Šofera logs bij pilnībā aizklāts ar audumu, kā iegādāties biļeti? Bērna ritenis bij novietots priekšā malā, kur durvis norobežotas un slēgtas, uz ko šofere reaģēja asi, iznāca no kabīnes, sabļāva, lai novācot riteni, ka mēs kavējam vinhas reisu, jo maksājam sodu, jo biļete bij neaktīva, bērns sāka histēriski raudāt, sabijās no...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Уже не первый раз еду с работы домой, и никак не могу выехать из Иманты на 13 автобусе, так как он систематически просто не приходит и приходится ждать его час на холоде и в дождь на остановке, где нет даже крыши. Также несколько раз не приходил 50 автобус из центра. Ладно бы они ходили по 5 раз в час, но эти два автобуса ходят 2 рада в час максимум. Неприятно.

Rīgas Satiksme - Pateicība-par augstas klases šofera profesionalitāti!!!

Pateicība-par augstas klases šofera profesionalitāti!!! Vēlos ne tikai pats, bet arī no pārējo pasažieru dzirdētām atziņām izteikt patiesu pateicību 23. Trolejbusa vadītājam nr.27681 sestd.14. Augustā no plkst.12.00! Par viņa augsto vadītāja prasmi, jo viņš tiešām veda cilvēkus nevis Malkas pagales, bez ne viena Straujas bremzēšanas un iepriekš aprēķinot cik no pieturas līdz luksoforam būs zaļā Gaisma, lai varētu līgani visu izbraukt, gan arī ilgāk durvis paturēt vaļā pieturā, lai vairāk svaigs gaiss būtu pasažieriem! Un par viņa izskatu arī var...

Rīgas Satiksme - 314 mikroautobus neadekvāts vadītājs

314 mikroautobus neadekvāts vadītājs Šodien 8: 50 no rīta steidzos uz darbu, iekāpu 314 mikroautobusā, no sākuma jautāju vai drīkst maksāt ar karti, vadītājs jau dusmīgs uz mani noskatās-Saka nē. Parādu skolnieka karti, jo ir rakstīts, ka jāmaksā €1,15 ar etalonu un par biļeti €2. Jautāju vai €1,15? Viņš jau paaugstinātā tonī Saka, ka €2, es jautāju “bet šeit rakstīts, ka ar skolnieka biļeti €1,15? ” viņš sāk uz manīm bļaut, ar kulaku uzsit pa durvīm un bļauj, ka viņa autobusā jāmaksā €2. Skaidrs, ja €2, tad €2, bet kur ir...

Rīgas Satiksme - Diskriminācija pec invalīda 1. Grupas pamatā, maznodrošinātā statusa, krapšana

Diskriminācija pec invalīda 1. Grupas pamatā, maznodrošinātā statusa, krapšana У меня 1. Группа инвалидности, лицо, которые получает симптоматическую терапию, потому не всегда могу ехать в общественном транспорте, так как может быть внезапный приступ с необратимыми для жизни последствиями. Потому пришлось взять машину с выплатой, чтобы передвигаться. Живу в центре на ул. Меркеля в сьемной квартире, потому очень часто необходимо припарковываться по месту жительства, чтобы выйти из машины. Это зона а-2.50 euro в час. Врачебная комиссия (Veselības un darbspēju ekspertīze...

Rīgas Satiksme - Biļešu kontrolieri, nepamatota sodīšana

Biļešu kontrolieri, nepamatota sodīšana Šodien,15.julija plkst.11.50 iekāpu 11.tramvaja Merķeļa iela virzienā uz Meža parku. Mēness ielā iekāpa jauna sieviete gaiši zila kleita un devās nopirkt biļeti pie tramvaja automāta. Tajā brīdī, starp pieturām iekāpa vairāki biļešu kontrolieri un neļāva biļeti nopirkt. Lika maksāt sodu. Sieviete sodu nemaksāja. Viņai lika izkāpt. Visi biļešu kontrolieri arī izkāpa, viens no kontrolēs, viņai sekoja. Tālāko neredzēju, jo tramvajs aizbrauca. Lūdzu Rīgas satiksmi izskatīt biļešu kontrolieri darbību.

Rīgas Satiksme - Pārkāpj ceļu satiksmes noteikumus

Pārkāpj ceļu satiksmes noteikumus Rīgas satiksmes autobusi visu laiku pārkāpj noteikumus. Brauc pie sarkanās Gaismas, no joslas kur atļauts nogriezties pa labi atbrauc visus un mēģina ielīst iekšā un nepārliecinās vai viņus laiž. Aiz sevis veido sastrēgumu. Varbūt varat saviem šoferiem pamācīt ceļu satiksmes noteikumus? Un trolejbuss ja brauc pa tiltu kur atļauts uz 70 bet brauc uz 40 vai 50. Tas jums liekas normāli?

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Iekāpjot autobusa sapratu ka esmu pazaudējis e-talonu. Šoferis ignore lūgumu iegādāties biļeti. Apstājoties tikai spaida telefonu. Nekādas atbildes. Līdz ar to nācās kāpt ara nākamajā pietura un meklēt strādājošu tirdzniecības vietu. Darbs protams arī nokavēts. Paldies. 65089

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 04.06.21. Pieturā "Stacijas laukums" gaidīju 4. Autobusu. Atgāju pavisam nedaudz tālāk no pieturas ēnā. Redzu, ka pieturā stāv 2 citi autobusi, viņi brauc prom un redzu, ka aiz viņiem brauc man vajadzīgais 4. Autobuss, pienāku, lai kāptu iekšā, bet autobuss vienkārši pabrauc garām pieturai. Sanāk autobuss bija pieturējis aiz tiem 2 autobusiem, man to pamanīt nebija iespējams, tā kā tieši tai vietai priekšā stāvēja ēka. Kāpēc autobuss nevarēja apstāties tam pienākošajā vietā pie pieturas zīmes?...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Katru reizi 44. Autobuss braucot no ziepniekkalna kavē. Šodien nokavēja uz 15 min. Jūs uzskatat, ka tas ir normāli? Un tā nav nekāda darba diena, bet brīvdiena. Nekādu korķu nav. Bija reizes, kad 44. Autobuss vispār nebija atbraucis. Atrisiniet, lūdzu, šo problēmu. Cilvēkiem, ne tikai man, jābrauc uz darbu ar pārssēšanos un 44. Autobusa dēļ es kavēju uz darbu.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Katru reizi, kad man nākas braukt uz darbu, man jābrauc ar 44. Autobusu. Braucot no Ziepniekkalna autobuss vienmēr kavē uz veselām 8 minūtēm! Esmu vairākkārt sūdzējusies Rīgas satiksmes mājaslapā, taču situāciju tas nekā nemainīja. Galu galā darbu es nokavēju, vadība dusmojas un pazaudēti 1.15 Eur. Tad kādēļ man maksāt par tik sliktu servisu? ! Kontrole arī ir ļoti rupja un nelaipna. Nebraucu bez biļetes parasti nekad, bet ir nācies redzēt kā tie izlādē savas dusmas uz citiem. Iesaku jums izvērtēt jūsu darbinieku kandidatūru un pabaudīt uz psihisko veselību!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Vienkārši drausmīgi! Nav runa par apkalpošanas centriem, bet par Rīgas satiksmi kā tādu. Kādā sakarā studentam etalons jāatjauno 2x gadā? Jā, ir divi semestri gadā, bet vai tiešām nevar izstrādāt normālu sistēmu, kura automātiski atņem braukšanas iespēju tiem, kas vairs nav studenta statusā? Katru semestri no jauna čakarē parastos studentus. Katru reizi no jauna iesniedz pieprasījumu, tad gaidi apstiprinājumu 2-3 dienas un pēc tam 2 dienu laikā ej un atrodi to automātu, kurā varēs pagarināt to...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šorīt Līvciema ielā 19.autobuss, kuram vajadzēja pienākt 09:24 aizbrauca 3 min par ātru. Brīvdienās tā jau reti iet autobusi un nākamais bija tikai pēc 20 min, kā dēļ es nokavēju darbu. Ja autobuss pienāk dažas minūtes par ātru, varbūt vajag pagaidīt līdz reālajam izbraukšanas laikam nevis uzreiz braukt prom?!

Rīgas Satiksme - Ужасный сервис

Ужасный сервис Стоял на остановке ждал 5 автобус, чтобы поехать в центр, автобус должен был прибыть в 10: 32, в реальности же он прибыл а 10: 30 из-за чего я кое-как успел. Зашёл в автобус, и начал искать э-талон, пока искал свой э-талон ко мне подошёл контролёр и попросил мой талон, я думаю он точно должен быть видеть, что все это время я искал э-талон и когда я его все же нашел, он взял его у меня, проверил и сказал, что я его не отметил, я в ответ ему сказал, что я ещё не успел его отметить, он...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes