Omniva - Lēna piegāde
Šausmīgi lēna piegāde. Sūtījums atrodas šķirotavā jau no 13.04. Bet pie tā netieku. Katru reizi kad zvanu - atbild vienu to pašu. "sūtījums atrodas pie mums noliktavā, rīt noteikt piegādās" drīz sūtījums nebūs vajadzīgs, un omniva varēs atgriezt summu kura nav maza. Pirmā un pēdējā reize kad izmantošu omnivas kurjer pakalpojumus. Galīgs haos.
Labdien, mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju.
Uz doto brīdi saskaramies ar palielinātu sūtījumu apjomu, kuru dēļ pakomāti ir kļuvuši noslogotāki un sūtījumi var aizkavēties. Sūtījumi ir nodoti uz piegādi un rindas kārtībā tiek piegādāti.
Lai rastu risinājumu ,lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā [email protected].
Atsaucē lūdzu norādiet sūtījuma numuru, lai varam arī mēs ar Jums sazināties.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu, Omniva
Komentāri (1)
Pilnīgi piekrītu par Omnivas šausmīgo pakalpojuma izpildi. Sarakstos ar tieši tādu situāciju jau otro reizi divu nedēļu laikā. Izskatās, ka Omniva nemaz netaisās uzlabot savu pakalpojumu darbību