Omniva - Bojājums

Šodien 06.03.21 atnāca mans gaidītais pasūtījums pēc apmēram 40min biju pakaļ sūtījumam.. Izņēmu ārā un uzreiz ieraudzīju ka paciņa ir bojāta un mana vestīte arī nedaudz bet bojāta. Piegāju uzreiz pie kurjera kas sēdēja busiņa pajautāju ko man darīt kad paciņa ir bojāta vīns pateica kad jāgriežas pie veikala kura esmu pasūtījusī bet no tā veikala esmu pasūtījusī vairākas lietas un viss bija labi.. Un sliktas atsauksmes nav bijušas ne no vienas manas draudzenes un viņu mājaslapa tādēļ spriežu kad vainīgs ir kurjers kurš veica savu darbu pavirši.. Zvanīju uzreiz omnivai meitene pateica lai rakstu veikalam un veikals ar viņiem sazināsies bet cik ilgi tas process ies... Jāgaida kamēr paciņas atnāks un vēl jāgaida kamēr viss noskaidrosies...

06.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 07.03.2021

Labdien!

Mums ļoti žēl, ka Jums nācās saskarties ar šādu situāciju. Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Sazinieties lūdzu ar nosūtītāju, kā arī lūdzam papildus aizpildīt iesniegumu par piegādes kvalitāti mūsu mājaslapā: https://www.omniva.lv/privats/sutijums/iesniegums_par_piegades_kvalitati.

Ņemsim vērā šo situāciju, un servisa uzlabošanas nolūkos izskatīsim, lai turpmāk šādas situācijas neatkārtotos.

Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju!

Ar cieņu,

Omniva

E

Komentāri (1)

И причем здесь омнива? Ваш продавец/отправитель абы-как запаковал заказ, по этому сами виноваты.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes