Omniva - Slikts serviss, lēna piegāde ar kurjeru. Tālr. Operātori nekam neder
Tātad Omniva, pavisam noteikti neiesaku izvēlēties šo kā piegādes firmu lieliem produktiem, kur jāpiegādā ar kurjeru. Saprotams ka viņiem pārkraušanas noliktavā ir haos un tik tiešām nezin kā strādāt ja paciņa 3 reizes iziet cauri šķirošanai tajā pašā noliktavā! Zvanam Omniva Klientu Atbalta centram. Katru reizi pasaka, ka “Šodien vai rīt būs.” Citiem cilvēkiem ir darbs nevar visu dienu sēdēt mājās un gaidīt paciņu, jo redz operātori reāli nenoskaidro problēmu kur kas aizķēries. Saprotami covid laiks, bet nevajag cilvēkiem laiku čakarēt. Noliktavas priekšniekam pavisam noteikti šis būtu jāizskata. Kā nekā tas ir viņa darbs! Kas tur par cilvēkiem strādā? Cik ilgi pirms piegādes jūs dodiet ziņu, ka tiks piegādāts? Tas nav normāli! Man personīgi nebija iespēja izvēlēties kurherfirmu ar ko saņemt pasūtījumu, bet ja būtu pa visam noteikti neizvēlētos Omniva.
Labdien,
Pēc norādītās informācijas nevaram identificēt situāciju.
Lūdzu, precizējiet sūtījuma numuru un sazinieties ar mums telefoniski uz tālruņa numuru 27042424 vai atsūtot ziņu uz e-pastu [email protected], lai varam pārbaudīt radušos situāciju un rast tai risinājumu.
Uzņēmuma vārdā atvainojamies par radītajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Komentāri (2)
С 19.03. посылка в терминале Рига просто перекладывается с места на место.Звонки в омнива совершенно бесполезны,операторы не компетентны.Каждый раз-завтра отправим.Поучитесь работать у DPD!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību