Omniva - Slikts serviss
Sūdzību nosūtīju saņēmu atbilde pamatojoties uz augstāk minēto situāciju, kompensācijas pieprasījums par sūtījumu nr. Cf032835633ee tiek atteikts. Lūdzam jūs iepakot sūtījumu atbilstoši vismaz minimālajām pakomāta sūtījumu izmēram, lai omniva, SIA varētu veikt drošu sūtījuma transportēšanu. Pirmkārt esmu saņēmējs neviss sūtītājs.
Mēs jums izmaksāsim kompensāciju uzreiz pēc tam, kad tiks noskaidrots, ka sūtījums ticis sabojāts, iznīcināts vai nozaudēts. Kompensācija tiek izmaksāta euro.
Kompensācijas summa tiek pārskaitīta uz saņēmēja bankas kontu. Sūtītājam ir tiesības atteikties no paredzētās kompensācijas par labu saņēmējam, un otrādi - saņēmējs var atteikties no kompensācijas par labu sūtītāja.
Omnia ir zagli
Labdien,
Jūsu iesniegums ir ticis izskatīts un Jums ir ticis nosūtīts pieņemtais lēmums.
Vēlreiz vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka sūtījuma izmērs neatbilda noteiktajiem Omniva SIA minimālajiem sūtījumu izmēriem - 2cm*9cm*14cm. Diemžēl, ja sūtījums nav iepakots atbilstoši minimālajiem izmēriem, tas var kļūt neizsekojams šķirošanas un piegādes procesa laikā.
Ņemot vērā, ka sūtījuma izmērs nebija pietiekams, kompensācijas pieprasījums tika atteikts saskaņā ar Omniva SIA Standarta noteikumiem pakomātu pakalpojumu 10.16 punktu:
10.16 Omniva, SIA neuzņemas atbildību par sūtījumiem sekojošos gadījumos:
10.16.5 Ja sūtījuma izmērs ir mazāks par noteiktajiem minimālajiem izmēriem: 9 cm (platums) un *14 cm (garums).
Atvainojamies par Jums radītajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Komentāri (1)
To dokumentu pie sūdzības pievienojāt Jūs vai Omniva pārstāvji?