K Senukai

Kesko Senukai Latvia AS
Adrese: Lucavsalas iela 3
Rīga
Latvia - LV-1004
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 66778876
Informācija: Juridiskā adrese:
Tīraines iela 15,
Rīga, LV-1058
Darba laiks: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Kategorija: Būvniecība  •  Būvmateriālu veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

37%
Sūdzības
309
Atrisinātas
71
Ar atbildēm
243
Apskatīt statistiku

K Senukai - Sūdzības un atsauksmes

K senukai - Apkalpošana

Apkalpošana Briesmīgākā attieksme pret klientu, kādu jebkad esmu pieredzējusi. Izskatās, ka personāls par klientiem uztver tikai juridiskos pircējus, jo pret pārējiem apmeklētājiem izturēšanās ir maigi sakot rupja. Vienīgā, atbilde, ko katru reizi saņēmu bija “skatieties internetveikalā” vai “zvaniet pa telefonu”. Kad uzdevu vienkāršu jautājumu “ar ko atšķiras pusmatēta sienas krāsa no matētas” atbildē saņēmu ļoti aizkaitinātu atbildi par to, ka viena ir vairāk un otra mazāk matēta (paldies, tik daudz arī...

AtrisinātaSenukai - Neatgriež naudu 3 mēnešus par atgrieztu neatvērtu ledusskapi

Neatgriež naudu 3 mēnešus par atgrieztu neatvērtu ledusskapi Pasūtījums e00201671 pasūtīju 27.12.2020 g ledusskapi iebūvējamo, 5.01.2021 atgriezu preci neatvērtu, jo nederēja izmērs, pārāk augsts ledusskapis, un no 06.01.2021 jau pagāja gandrīz 3 Mēneši! Un nauda joprojām nav atgriezta. Taču līgumā norādīts ka atgriezis naudu 14 dienu laikā!

AtrisinātaK senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Problēma. Pasūtīju preces interneta veikalā. Viena no precēm nav vairs pieejama. Un uz lūgumu piedāvāt citu līdzīgu preci man atbildēja ka to nedara. Un vai nu es anulēju visu pasūtījumu vai vēlreiz atlasu visas preces un taisu jaunu pasūtījumu. Kas gan negarantē, ka kamēr pasūtījums tiek apstrādāts, kāda cita prece no mana padīdījumā atkal nav pieejama. Kā arī izrādās ka jā interneta veikalā norādīts ka prece ir nopērkama un atrodas kādā no veikaliem, tad tas to nemaz nenozīmē.

K senukai - Pandēmijas laikā neievēro dezinfekciju

Pandēmijas laikā neievēro dezinfekciju Pasūtīju preci. Kamēr stāvēju Rindā, tad apsargs kurš kontrolē cilvēku plūsmu, tikmēr tā vietā droši urbināja degunu, un tā kārtīgi čamdīja/cieši spaidīja manas pasūtītās preces izrādot interesi. Rokās nebija ne cimndi ne dezinfekcijas līdzeklis. Noteikti vairs neatgriezīšos šajā veikalā, (līdz šim biju veicis milzīgus pasūtījumus šajā veikalā) , un par spīti, preces izmetu miskaste.

AtrisinātaK senukai - Piegādā pavisam citu preci un uz vēstulēm nereaģē

Piegādā pavisam citu preci un uz vēstulēm nereaģē Šī gada 16 februārī no Senukai internetveikala tika piegādāti manis tur pasūtītie transporta ratiņi. Pasūtījums e00272539 sūtījums bija iepakots matētā plēvē, un nebija bojāts! Saņēmu sūtījumu un veicu apmaksu. Vēlāk preci izsaiņojot konstatēju, ka piegādāta pavisam cita prece! Esmu 1 grupas kustību invalīds, un šie ratiņi man bija nepieciešami, lai nedaudz atvieglotu manas ikdienas gaitas, taču piegādātos, konstrukcijas īpatnību dēļ, nevaru izmantot! Uz maniem e pastiem veikals nereaģē! Ar šo...

AtrisinātaSenukai - Nesaņemts pakalpojums neatgriezta nauda

Nesaņemts pakalpojums neatgriezta nauda 17.02.2021. Ksenukai internet veikala nopirku saldētavu. Piegādi ar dpd kurjeru atveda sūtījiumue00275655 dpd nr.05757951131057un atstāja pie dzīvokļa durvīm jo iepakojuma dēļ nevarēja to ienest dzīvokli. Piedāvājām paši noņemt iepakojumu lai viņš var ienest pirkumu dzīvoklī. Ar vārdiem ka tas nav viņa darbs pagriežas un aizgāja prom. Kaut gan par piegādi un preces ienešanu nepieciešamajā man vieta tika veikta apmaksa18€ apmēra. Ne veikals ne dpd uz sūdzību nereaģē Saka tāda pakalpojuma viņiem nau.

AtrisinātaK senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Nesen pasūtīju k senukai ārdurvis. Piegādi diemžēl nepiedāvāja. Braucām paši pakaļ. Kad likām durvis iekšā sapratām ka visas rāmis ir bojāts, ar defektiem. Sadauzīts. Slēdzis arī ļoti slikts. Vairrākart rakstot e pastus par šo problēmu atbildes joprojām nav. Esmu ļoti vīlusies šajā veikalā.

K senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Купила телефон в ноябре 2019. Г. До сегодняшнего дня он 2 раза был в ремонте, и из-за карантина был там больше 2 месяцев. Сейчас он сломался 3ий раз. Ни о какой замене/возврате денег даже речи нет, только предлагают ремонт. Опять 3 раз тоже самое? ! Телефон в ремонте дольше чем на руках у человека

Ksenukai interneta veikals - Naudas atmaksa

Naudas atmaksa Topošie Ksenukai klienti, iesaku vairākas reizes pārdomājat, vai tiešām vēlaties šajā interneta veikalā iepirkties, jau gandrīz mēnesi gaidu naudas atmaksu. Pasūtijums tika atcelts 11.01.2021. Ja, tomēr izdodas sazvanīt interneta veikalu, tad seko atbilde, mēs Jums pārzvanīsim,kas netiek izdarīts,vai arī nodosim informāciju tālāk.

AtrisinātaK senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Ужасный магазин, месяц ждала посылку. Клиентский сервисс и пальцем не пошевелит что бы разрешить ситуацию пока сам не предоставишь им доказательства, связавшись с курьерами, что ничего они не выслали, в дпд нет посылки, и это их вина. Клиентский сервисс может только перекидывать вину на Dpd и что "огромное количество заказов", хотя из китая быстрее посылки приходят. Бардак!

AtrisinātaK senukai - Saistību neizpilde

Saistību neizpilde Interneta bija pasūtīta prece, kura bija saņemta un apmaksāta 09.01.2021. Pēc preces apskates izlemjam izmantot tiesību atgriezt preci, ko arī izdarījām 11.01.2021. Ksenukai noteikumos noradīts: "pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces atgriešanas atmaksā pircējam naudu par preci... ". Šodien jau 03.02.2021, nauda joprojām nav saņemta. Pasūtījuma nr. E00223632

AtrisinātaK senukai - Internetveikals un klientu serviss - nulle!

Internetveikals un klientu serviss - nulle! 16. Janvārī pasūtīju 2 izlietnes un dušas krānus Cenā pāri 200 euro, tas, ka prece atnāca vairākas dienas vēlāk, nekā bija teikts, tas vēl sīkums. Bet kas tas par klientu servisu uz kura tālruni man šajās divās nedēļās - zvanot katru dienu neviens nekad nav atbildējis. Sorry, bet visiem ir jauni laiki un visi esam vienādā situācijā, bet kā var būt tā, ka man neviens neatbild 2 nedēļas, ne uz epastu, ne uz zvaniem. Man ir atnākusi prece-brāķis, kurai pietrūkst stiprinājuma detaļas. Tātad vairāk...

AtrisinātaK senukai - Ņirgāšanās par klientiem, saistību nepilde

Ņirgāšanās par klientiem, saistību nepilde 04.01.2021. Veicu pasūtījumu nr. E00214464 (celtn. Naža asmenīši, datora monitors un austiņas, kopējā summa 135.66 eiro) , piegādes termiņš 21. Janvāris. Divas dienas vēlāk, Dpd kurjer dienests piegādāja paku kurā bija nažu asmenīši. (Cena - 0.77 centi kuri saprotams citādi netiktu pirkti, bet tā kā piegāde (4.99) attiecās uz visu pasūtījuma apjomu, tad tie tika pievienoti pasūtījumam. Ap 11. Vai 12. Janvāri atnāca sms no kurjer dienesta, ka atlikusī pasūtījuma daļa tiks piegādāta tuvākajā...

K senukai - Непрофессиональное оборудование для аренды

Непрофессиональное оборудование для аренды Если берёте в аренду пылесос, помните, что должны купить ещё и мешок для него за 4 евро. Что будет, если стекло или острый предмет пробьют мешок и повредят пылесос думаю объяснять не надо. Будьте внимательны. Обычно промышленные пылесосы без сменных мешков, всё идёт в бак и его легко почистить. Со стороны магазина это выглядит как развод.

Senukai - Krāpšana/slikts serviss

Krāpšana/slikts serviss Perfekts lietuviešu bizness un mūsu valsts tādam lielam spēlētājam m. Ž aizrādīt. 1. Lieta - pasūtījuma minimālā summa ir 19.99eur. Man izdeg spuldzīte, vienu spuldzīti nevaru pasūtīt un izņemt pa ceļam uz māju, negribot grozs jāsakomplektē ar visādām nevajadzīgām lietām. Tātad aktīvi izspiež no patērētāja naudu. Ja biji gatavs tērēt spuldzītes cenu pāris eiro vērtībā, ta tagad obligāti 20€ banknote jāatdod iekomplektējot visādas lietas lai sasniegtu šo summu. 2. Lieta - preci (pie gūlta...

AtrisinātaK senukai - Krāpšana un naudas neatgriešana

Krāpšana un naudas neatgriešana 23.12.2020 saņēmu pasūtīto stāvlampu (pasūtījuma numurs - e00185735) un, atvērot iepakojumu, uzreiz pamanīju, ka uz preces korpusa ir rūsas traipi. Tajā pašā dienā aizbraucu uz K Senukai Priedaines ielā 37, kur man atteica risināt izveidojušos situāciju un ieteica aizbraukt uz K Senukai ozols mazā Rencēnu ielā 1. Tur man beidzot noformēja preču atgriešanas aktu. Šodien jau 28.01.2021 un naudu es joprojām nesaņēmu, taču jau divas reizes zvanīju uz klientu servisu, kur man abas reizes solīja pēc...

AtrisinātaAS Kesko Senukai Latvia - Nav atgriezta nauda

Nav atgriezta nauda Lūdzu atgriezt naudas summu 26,99 Eur par trūkstošo pasūtījumā preci. Pasūtījuma nr. E00226022. 13.01.2021. Saņemta vēstule, bet joprojām nauda nav atgriezta. Uz 2 e-pasta vēstulēm nav atbildes. Telefons neatbild. "Labdien, Vēlamies jūs informēt, ka jūsu pasūtījumā diemžēl ir beigusies šāda prece, kas vairs nav pieejama pasūtīšanai - panna čuguna ar noņemamu rokturi 280x66mm. Neesošā prece tiek izņemta no pasūtījuma un naudas starpība tiek atgriezta jums uz kontu 4 darba dienu laikā. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Jauku dienu vēlot, klientu serviss. "

K senukai - Bardaks un cilveku mānīšana

Bardaks un cilveku mānīšana K Senukai mēģināju nopirkt ratiņus kravas pārvadāšanai. Uzsūtīju eveikals Ksenukai naudu pārskaitīju pēc dienas paziņoja mums noliktava tādu nav. Naudu atgrieza 3 dienu laikā uz konta. Teica ejiet uz veikalu ozola esot 4 gab. Zvanīju pat uz veikalu jā ir brauciet pakaļ. Aizbraucu uzreiz paņēma naudu sēdēju 30 minūtes veikala. Pie kases vēlāk paziņoja ka neesot manu ratiņu tas nekas ka mājas lapā 4 gab uzrādās bet dzīvajā neesot jo visi pazuduši vai nozagti atgrieza atkal paņemto naudu. Es saku...

K senukai - Neatgriež naudu

Neatgriež naudu 13.12.20 vakarā tika veikts pasūtījums ar numuru e00187506, 14.12.20. , pēc ilgiem centieniem interneta veikalu sazvanīt, tas tika atcelts. Piegāde bija sadalīta 3 daļās. Viena no precēs 17.12 tika izsūtīta, kuejeram atteicu sūtījumu, jo prece vairs nebija nepieciešama. Par precēm 2 lētākajām precēm, pēc daudziem zvaniem klientu centram un sūdzības uzrakstīšanas saņēmu 31.12. Tajā brīdī teica, ka izsūtīto preci gaida atpakaļ no kurjer dienesta un, kad to saņems, atgriezīs naudu. Piegāde...

AtrisinātaK senukai - Bojāta prece, atbildības neuzņemšanās, klienta ignorēšana

Bojāta prece, atbildības neuzņemšanās, klienta ignorēšana 26.12.2020. Pasūtījām jaunu 55''lielo televizoru ksenukai internetveikalā. (pasūtījuma nr. E00202446) šo veikalu izvēlējāmies tādēļ, ka solīja ātri preci piegādāt uz mājām. Solīja piegādāt 29.12. , bet bez iepriekšējā brīdinājuma, 29.12. Preci neviens neatveda. 30.12. Saņēmām ziņu, ka preci atvedīs no 14.00-16.00. Ok. Sapratu, ka uz mājām no darba tanī laikā es nepaspēšu. Uztaisīju zvanu pāradresāciju uz sievas telefona numuru un kurjers, kad bija atbraucis, sazinājās ar viņu. Par atsevišķu...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes