K Senukai

Kesko Senukai Latvia AS
www.ksenukai.lv
Adrese: Lucavsalas iela 3
Rīga
Latvia - LV-1004
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 66778876
Informācija: Juridiskā adrese:
Tīraines iela 15,
Rīga, LV-1058
Darba laiks: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Kategorija: Būvniecība  •  Būvmateriālu veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

36%
Sūdzības
327
Atrisinātas
72
Ar atbildēm
261
Apskatīt statistiku

K Senukai - Sūdzības un atsauksmes

K Senukai - Preces piegāde

Preces piegāde Pasūtīju meitai datoru 14 aprīlī, pagājušas 2nedēļas prece vēl nav. Kolēģis pasūtīja putekļusūcēju, pagājušas 3 nedēļas, vēl nav. Lai gan, veikalu jau laiciņu var apmeklēt, opcija, ka preci var saņemt veikālā, nepiedāvā. Ja ir iespēja, izvēlaties citu veikalu.

AtrisinātaK Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss E-veikalā norādīta maldinoša informācija, uzrāda, ka prece atrodas konkrētajā veikalā un ka pasūtījumu var sakomplektēt uz nākošo dienu, bet tā nav. Realitātē pasūtījuma komplektēšana notiek no 1-4 darba dienām, šo informāciju pasaka tikai, kad veikts un apmaksāts pasūtījums. Nesakiet, ka iespējams saņemt preci nākošā dienā, ja tā nav patiesība! Man bija svarīgi saņemt preci nākošā dienā! Ir situācijas, kad tas nav būtiski un var pagaidīt, bet nešoreiz.

AtrisinātaSenukai - Slikts Serviss

Slikts Serviss Здравствуйте! Хотелось поделиться печальным опытом приобрести товар в магазине Ksenukai через интернет. 29 марта на сайте: Ksenukai заказал бетономешалку (при оформлении заказа было указано - доставка 3 дня) , оплату произвели моментально, что бы быстрей оформили заказ. 1 апреля связавшись по телефону с магазином. Нам сказали что доставка будет только после 6 апреля, если не устраивает можем отказаться от заказа, что мы и сделали! (заманила быстрая доставка) заказ еще стоял на складе...

K Senukai - Slikts serviss, krāpšana

Slikts serviss, krāpšana Ar meitu bijām veikalā, ļoti kārojās saldējums. Nopirkām saldējumu Superviva Ar Crem Brule garšu. Kad atvērām paciņu bija tīrākās šausmas. Saldējumu puvuma kārta un iekšā saldējumā bija ledus gabali, vafele bija gluma. Kā meita aprakstīja pēc garšas saldējums bija glums un bija puvums. Saldējumu noteikti nav mainījuši kopš pagājušās vasaras. Pēc dažiem kumosiem nāca vēmiens.

AtrisinātaK Senukai - Nav pareizā prece

Nav pareizā prece Sveiki. Pasūtīju sev viedpulksteni Huawei Watch Gt2 Baltā krāsā, pat izvēlējos pēc apraksta baltu krāsu. Zvanīju uz info, lai noskaidrotu, kāda problēma ir radusies, jo man atnāca krēmkrāsas, protams klausuli neviens neceļ! Jautājums vai es vienīgā zinu, kā izskatās Baltā krāsa vai jums vienkārši patīk cilvēkus maldināt?

AtrisinātaK Senukai - Nepilda solīto

Nepilda solīto Es pasūtīju mūzikas centru blaumpunkt 26 martā man e pasta atsūtīja veikals K Senukai ka piegāde būs 2 aprīlī un pēc tam es zvanīju uz veikalu viņi teica ka prece nav noliktavā un šodien zvanīju teic ka prece ir noliktavā kurjers nesot paņēmis un piegāde būs no 2 līdz 5 darba dienu laikā. Es uzskatu ka lēni strādā Dpd kurjers uz dienām uz dienām sol. Bet neesmu saņēmis sms vai zvanu ka kurjers brauc pie manis ved preci

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Lūdzu nepērciet neko Ksenukai. Līdz ko radīsies problēma, jums Nepalīdzēs. Nopirkām mitrinātāju, kurš beidza darboties pēc diviem mēnešiem. Pirmajā nodošanā uz servisu - serviss konstatēja, ka tas strādājot, bet màjàs esot jāveic atkaļķošana! Ļoti viegla remonta akta atbilde, lai atkratītos no klienta. Protams jāpiebilst, ka atkaļķošanu veicām regulāri.. Aizvedot mājās un vēlreiz atkaļķojot - protams nestrādā. Nu ko - atkal vedu atpakaļ, atkal serviss skatās. Un tā jau trīs nedēļas atkal ir...

K Senukai - Piegādāja nepareizo skapīti

Piegādāja nepareizo skapīti Pasūtīju interentā vannas istabas skapīti 50cm platumā, kurjers piegādā (15. Febr) uz kastes nosaukums libra. Atveru mājās un skapītis ne tuvu nav 50cm un izlietne kas nāk komplektā neder pat tam atnākušajam skapīti 40+cm. Zvanu klientu servisam Sola atzvanīt. Lūdzu vai nav iespēja arī ar kurjeru nepareizo skapīti aizvest atpakaļ, jo esmu samaksājusi par piegādi un atrodos 80km no Rīgas bez sava transporta. Vairākas Sola atzvanīt, bet nekā. Uz epastu tik atsūta, ka jānogādā tuvākajā veikalā. Bet kā? Savu samaksu veikals saņēmis un neliekas pilnīgi nez zinis.

AtrisinātaK Senukai - Piegādā Nepareizo skapīti

Piegādā Nepareizo skapīti Internetā pasutīju vannas istabas skapīti libra 50 cm platumā ar kurjera piegādi, 15. Februārī kurjers piegādāja uz kastes rakstīts libra viss kārtībā nesam istabā. Iepakojumā kā izrādās ir 40+cm skapītis, kas nav libra 50 kā sūtījām, un izlietne, kas nāk komplektā skapītim pat neder uz šī atsūtītā skapīša. Zvanam uz klientu servisu, par cik sūtīju ar kurjeru un no Rīgas dzīvojam 80 km bez sava transporta un lūdzam. Vai nav iespēja arī ar kurjeru aizvest atpakaļ un atmaksāt naudu, jo esmu...

K Senukai - Interneta veikals

Interneta veikals Labdien! Mana sūdzība nebūs par apkalpošanu, jo ticu, ka šobrīd visi darbinieki ir pārguruši no esošās sistēmas un liekajiem darba pienākumiem. Bet gan par to, ka pasūtīju preci, redzēju šo preci divos veikalos (Lucavsalā un ozolā) , bet interneta veikalā uzrādās, ka prece nav pieejama. Tad kā iznāk, ka preci, kas ir veikalā, nevar nopirkt ne attālināti, ne klātnienē. Ietiktu sakārtot interneta veikala sistēmu!

AtrisinātaK Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju akulumatora skrūvgriežnu komplektu, bet piegādāja fleksi no pavisam citas firmas un uz pusi lētāku. Sazinoties ar info tālruni jau rupji atbildēja, ka jābrauc uz tuvāko veikalu vai jāraksta epasts. Izlēmām doties uz veikalu, kur atradās arī prece, 100km attālumā. Aizbraucot neļāva veikt preču maiņu, bet uzreiz uzrakstīja atgriešanas pavadzīmi, kur naudu pārskaitīs uz kontu... , kad vēl ienāks nezinu. Ja vēlējos preci, man atkal bij jāzvana, jāpiesaka un vēlreiz jāmaksā.

AtrisinātaK Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos datorkrēslu k senukai e-veikalā. Kad tas tika piegādāts un to saliekot pēc instrukcijas, konstatējām, ka preces komplektācijā trūkst detaļa. Sazinoties ar veikalu, veikala "klientuserviss" tā vietā, lai atrisinātu šo situāciju (kompensētu vai atsūtītu trūkstošo daļu) , mums piedāvāja tikai vienu variantu - atkal izjaukt krēslu, un to, orģinālajā iepakojumā nosūtīt viņiem atpakaļ, ar visiem pirkšanas dokumentiem, uz adresi ozols, mazā rencēnu iela, 1 Rīga, lv-1073. , bet mums tikmēr...

K Senukai - Drausmīgs serviss un vēl drausmīgāka apkalpošana

Drausmīgs serviss un vēl drausmīgāka apkalpošana Drausmīga apkalpošana un darbiniece - darbiniece, kas strādā šajā veikalā ir nekaunīga un rupja, nespēj atbildēt ne uz vienu jautājumu un nemēģina risināt situāciju! K Senukai veikalā tika nopirkts putekļusūcējs, kas nostrādāja 4 dienas, pēc kā pārstāja strādāt. Putekļesūcējs tika atdots uz servissu, saņemts atpakaļ tādā pašā stāvoklī, kaut arī darbinieks uzstāja, ka tika izremontēts (nekādus dokumentus, ne slēdzienu, ne nomainīto bateriju uzrādīt viņi nevar un neko nezin, var tikai izsniegt...

K Senukai - Neatbilstošas un salauztas preces piegāde, atsakās veikt apmaiņu pa#i

Neatbilstošas un salauztas preces piegāde, atsakās veikt apmaiņu pa#i 15.03.2021. Veikts pasūtījums nr. E00311964. 18.03. Kurjers piegādāja uz Saulkrastiem 2. Gb. Neatbilstošas krāsas grozus, no kuriem vienam salauzta eņģe. Uzņēmums atsakās veikt neatbilstošās preces apmaiņu, liek pašiem vest uz pastu vai veikalu! Esmu bez auto un laukos, nevaru preci aiznest uz pastu. Pielikumā gaišie ir saņemto grozu krāsa...

Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Saņēmu ar kurjeru pasūtīto preci, bet konstatēju, ka precei pietrūkst detaļas (pasūtījums nr. E00304036) (e-pasta nr.00310596, nr.00310678) 15.03.2021. Ar e-pasta starpniecību sazinājos ar ksenukai klientu apkalpošanas servisa daļu. 16.03.2021. Saņēmu atbildi, ka ziņa nodota tālāk servisa nodaļai. 17.03.2021. No servisa nodaļas saņēmu atbildi, ka ziņa par esošo situāciju nodota tālāk noliktavas nodaļai, lai noskaidrotu esošo situāciju. Un man jāgaida atbilde 1-2 nedēļas. Tātad man kā...

K Senukai - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss 13.03.17 veicu pasūtījumu interneta veikalā ar vairākām preču pozīcijām pirkuma, mājās lapā uzradījās ka prece ir pieejama vairākos veikalos un pietiekošā daudzumā, ka arī piedāvāja iespēju savākt preci pašai no veikala 15.03.21. Ņemot vērā epidemioloģisku situāciju valstī un tas ka prece tomēr nav viegla un nav maza izmēra samaksāju par piegādi ar kurjeru. Bet 15.03.21 bez brīdinājuma viena no pasūtījuma pozīcijām tika izņemta laukā un atgriezta nauda, ar formulējumu preces nav noliktavā...

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Tirgo preces no ekspozīcijas zāles. Konkrētajā gadījumā led griestu lampu , bez pults, bez pamācības. Šausmas! Tagad lai samainītu pret citu vai atgriezt pret naudu, vajag braukt šurpu turpu un tērēt savu dārgo laiku. Nevienam neiesaku šo veikalu, nav pirmā reize!

K Senukai - Paviršīga attieksme pret pienākumiem

Paviršīga attieksme pret pienākumiem PA tālruni Senukai zvanu centrā pieteicu pasūtījumu nr. 5043181143 un skaidri pateicu, ka prece izņemama Jelgavas veikalā, gaidīju 2 stundas izpildi, saņēmu īsziņu par izpildi un nokomplektēšanu Rīgas Ozola veikalā. Paldies par pazaudēto laiku un dienu, turpmāk iepirkšos citā veikalā.

K Senukai - Apkalpošana

Apkalpošana Briesmīgākā attieksme pret klientu, kādu jebkad esmu pieredzējusi. Izskatās, ka personāls par klientiem uztver tikai juridiskos pircējus, jo pret pārējiem apmeklētājiem izturēšanās ir maigi sakot rupja. Vienīgā, atbilde, ko katru reizi saņēmu bija “skatieties internetveikalā” vai “zvaniet pa telefonu”. Kad uzdevu vienkāršu jautājumu “ar ko atšķiras pusmatēta sienas krāsa no matētas” atbildē saņēmu ļoti aizkaitinātu atbildi par to, ka viena ir vairāk un otra mazāk matēta (paldies, tik daudz arī...

AtrisinātaSenukai - Neatgriež naudu 3 mēnešus par atgrieztu neatvērtu ledusskapi

Neatgriež naudu 3 mēnešus par atgrieztu neatvērtu ledusskapi Pasūtījums e00201671 pasūtīju 27.12.2020 g ledusskapi iebūvējamo, 5.01.2021 atgriezu preci neatvērtu, jo nederēja izmērs, pārāk augsts ledusskapis, un no 06.01.2021 jau pagāja gandrīz 3 Mēneši! Un nauda joprojām nav atgriezta. Taču līgumā norādīts ka atgriezis naudu 14 dienu laikā!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes